Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Hun driver ekstremt merkevarebygging på at hun er ei snill jente som bruker tid og penger på å hjelpe folk og katter i nød hvertfall. 

For så å henge ut folk ...

#bedremeddobbelmoralenningenmoral

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

Hun driver ekstremt merkevarebygging på at hun er ei snill jente som bruker tid og penger på å hjelpe folk og katter i nød hvertfall. 

For så å henge ut folk ...

#bedremeddobbelmoralenningenmoral

Helt latterlig å henge ut noen fordi de SÅ på henne!!! Hun henger de ut forran over 100.000 mennesker og ikke fordi de ropte nedverdigende ting til henne, antastet henne eller noe annet grovt, men fordi de SÅ på henne. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

Hun driver ekstremt merkevarebygging på at hun er ei snill jente som bruker tid og penger på å hjelpe folk og katter i nød hvertfall. 

For så å henge ut folk ...

#bedremeddobbelmoralenningenmoral

Bruker hun tid og penger på å hjelpe folk og katter i nød? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Justlooking skrev:

Jaja. Ser Isabel klager på at menn glor på henne i bikini. Bildet viser en tynn kropp med enorme bryster og en bikinitruse som er den minste jeg har sett. Og det er bare forfra, vi vet hvordan hun ser ut bakfra. Jeg synes det ikke er rart menn glor, jeg ville også glodd selv om jeg er hunkjønn 😀 

Blir ikke de fleste unge mennesker beglodd av andre unge mennesker på stranda da? Det er jo helt vanlig, spesielt hvis man har ekstra lite klær. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de fleste går jo i bikini når man soler seg hva så er gale med det? Ikke alle så liker badedrakt heller

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Elevbruker skrev:

Men de fleste går jo i bikini når man soler seg hva så er gale med det? Ikke alle så liker badedrakt heller

Har aldri sett så liten bikinitruse før 😊

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Arabella3 skrev:

Blir ikke de fleste unge mennesker beglodd av andre unge mennesker på stranda da? Det er jo helt vanlig, spesielt hvis man har ekstra lite klær. 

Mye mulig det, men det er forhåpentligvis ikke helt vanlig med både opererte bryster og rumpe?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Justlooking skrev:

Har aldri sett så liten bikinitruse før 😊

Det har jeg man liker jo forskjellige størrelser på de :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det blir for dumt at hun klager når hun går på stranden i en liten bikinitruse, har silikon og en operert rumpe å menn stirrer. Hva forventer hun egentlig? Enten for hun la hver å gå på stranden eller be de om å slutte da, hvis det plager henne. Hun er jo fryktelig oppmerksomhetssyk

Hadde det vært kjekke mennsom stirret, hadde hun da reagert på samme måte tro?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Justlooking skrev:

Bruker hun tid og penger på å hjelpe folk og katter i nød? 

Her om dagen ga hun penger til en tigger, nå gir hun mat til katter der de er på ferie. 

Flott det - er bare så innmari tydelig at det kun er for merkevarebygging fordi alle sier hun er overfladisk.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom inn i denne tråden ved en feil egentlig, men nå som jeg er her, Isabell klager på at menn glor? Det er som om jeg skulle ha lagt handa på en brennhet stekepanne og klaget på at den er varm! Narr meg ikke til å le, man lever ikke livet sitt som det hun gjør for ikke å bli sett, er akkurat det hun ber om.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Prinsesse788 said:

Her om dagen ga hun penger til en tigger, nå gir hun mat til katter der de er på ferie. 

Flott det - er bare så innmari tydelig at det kun er for merkevarebygging fordi alle sier hun er overfladisk.

Mat til løshunder og katter tiltrekker seg gjerne flere, som da igjen parrer seg og det blir flere av de dyrene hun liksom synes så synd på.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, MoKath skrev:

Mat til løshunder og katter tiltrekker seg gjerne flere, som da igjen parrer seg og det blir flere av de dyrene hun liksom synes så synd på.

Jeg skal være ærlig at jeg aldri i livet hadde gått fra en løshund uten å gi den mat og drikke selv om jeg vet det ikke gjør saken noe bedre i lengden. Jeg tror de færreste som er glad i dyr hadde klart å snu ryggen til og gått uten å hjelpe..

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Prinsesse788 skrev:

Her om dagen ga hun penger til en tigger, nå gir hun mat til katter der de er på ferie. 

Flott det - er bare så innmari tydelig at det kun er for merkevarebygging fordi alle sier hun er overfladisk.

Jeg er ingen tilhenger av Isabell, men jeg tror faktisk hun er av den typen som er genuint opptatt av å hjelpe andre. Det er veldig mange som har spurt henne hvorfor hun som har så mye penger ikke hjelper eller støtter det ene og det andre. Hver gang det smpørsmålet kommer svarer hun det samme, at det er fordi dersom hun viser det frem vil hun få kommentarer slikt som den du kom med nå, at det kun er for oppmerksomheten. 
Det er mye man kan pirke på, men syntes det blir for dumt å gjøre det å hjelpe noen om til noe negativt. Som sagt så tror jeg Isabell hjelper mange uten å dokumentere det, men hva gjør det om det dokumenteres av og til? Kritikerne hyler jo etter hvordan bloggere påvirker unge jenter. Skal det kun gjelde operasjoner/kroppspress/utseendefokus? Er det liksom umulig at den yngre generasjonen også tar til seg positive ting? Jeg syntes det var flott gjort av Isabell og dokumentere den videoen med tiggeren. Det er mange som slenger en tier i en kopp, men veldig få som faktisk setter seg ned med dem og tar initiativ til kontakt på den måten. Er ikke umulig at flere har gjort det samme etter å ha sett den videoen.. 
Men uansett, om det var for oppmerksomhet eller ikke, så fikk en person en bedre dag. Bloggerne kan liksom aldri noe riktig. Dokumenterer de ikke at de hjelper til, så er de gjerrige og ikke tenker på andre, men så fort det dokumenteres blir de kritisert for å bruke det for klikk/oppmerksomhet.
Greit å være kritisk, men det får være måte på hva man skal kritisere. La nå mennesker hjelpe hverandre og være gode mot hverandre uten at det skal tvistes rundt til noe negativt!  

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Bustefisk said:

 (...) La nå mennesker hjelpe hverandre og være gode mot hverandre uten at det skal tvistes rundt til noe negativt!  

Enig med hele innlegget ditt! Folk har visst også glemt at isabel både jobbet med og og studerte bachelor innen helsefag før paradise hotel. Tror ikke man blir til en kynisk bitch og mister interesse og glede av å hjelpe andre selv om man opererer og får litt penger mellom henda. 

Endret av Superblomst
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, Bustefisk skrev:

Jeg er ingen tilhenger av Isabell, men jeg tror faktisk hun er av den typen som er genuint opptatt av å hjelpe andre. Det er veldig mange som har spurt henne hvorfor hun som har så mye penger ikke hjelper eller støtter det ene og det andre. Hver gang det smpørsmålet kommer svarer hun det samme, at det er fordi dersom hun viser det frem vil hun få kommentarer slikt som den du kom med nå, at det kun er for oppmerksomheten. 
Det er mye man kan pirke på, men syntes det blir for dumt å gjøre det å hjelpe noen om til noe negativt. Som sagt så tror jeg Isabell hjelper mange uten å dokumentere det, men hva gjør det om det dokumenteres av og til? Kritikerne hyler jo etter hvordan bloggere påvirker unge jenter. Skal det kun gjelde operasjoner/kroppspress/utseendefokus? Er det liksom umulig at den yngre generasjonen også tar til seg positive ting? Jeg syntes det var flott gjort av Isabell og dokumentere den videoen med tiggeren. Det er mange som slenger en tier i en kopp, men veldig få som faktisk setter seg ned med dem og tar initiativ til kontakt på den måten. Er ikke umulig at flere har gjort det samme etter å ha sett den videoen.. 
Men uansett, om det var for oppmerksomhet eller ikke, så fikk en person en bedre dag. Bloggerne kan liksom aldri noe riktig. Dokumenterer de ikke at de hjelper til, så er de gjerrige og ikke tenker på andre, men så fort det dokumenteres blir de kritisert for å bruke det for klikk/oppmerksomhet.
Greit å være kritisk, men det får være måte på hva man skal kritisere. La nå mennesker hjelpe hverandre og være gode mot hverandre uten at det skal tvistes rundt til noe negativt!  

Du sa AKKURAT det jeg tenkte. Skal hun virkelig få kritikk for og maten katter i utlandet? Jeg hadde gjort det samme, uten og blunke! Jeg tror virkelig ikke jenta gjør dette for merkevarebygging, nå må dere roe dere litt. 

Jenta gjør kanskje mye rart, men dette er virkelig ikke noe og kritisere!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Superblomst skrev:

Enig med hele innlegget ditt! Folk har visst også glemt at isabel både jobbet med og og studerte bachelor innen helsefag før paradise hotel. Tror ikke man blir til en kynisk bitch og mister interesse og glede av å hjelpe andre selv om man opererer og får litt penger mellom henda. 

Hva så om hun studerte helsefag for før PH? Så klart kan man bli en kynisk bitch osv av å få livet snudd opp ned. At man endrer seg etter man får mye penger og blir famous. Fame går i hodet på noen og de blir utrolig cocky og tror de er bedre enn alle andre, men hva hun gjorde 4 år siden er vel ikke så relevant i dag? Synes foresten hun var en bitch da hun var med på PH. Mener ikke at hun har blitt en kynisk bitch 

Synd hun ikke fullførte og sa hun ikke trengte utdannelse. Hun kan ikke leve av bloggen for alltid og da er det fint å ha noe å falle tilbake på 

Angående det å mate løskatter i syden, så har jeg gjort det pga jeg har vondt av de. Men jeg tror veldig mange har gjort og ikke tenker over det ikke var så lurt likevel 

Endret av Snuppah00
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Superblomst skrev:

Enig med hele innlegget ditt! Folk har visst også glemt at isabel både jobbet med og og studerte bachelor innen helsefag før paradise hotel. Tror ikke man blir til en kynisk bitch og mister interesse og glede av å hjelpe andre selv om man opererer og får litt penger mellom henda. 

Hun skrev hun gikk et halvt år på vernepleien. 

Før øvrig syns jeg at I.R er ei jente som virker raus og omsorgsfull mot familien ( ut fra bloggen ) hun har  også flere ganger sagt hun kunne tenkt seg og jobbe som barnevernspedagog. Hun har nok nok flere sider ved seg selv- ja her er det mye overfladisk,jeg himler med øynene jeg også av mye, men her er det mye bra i bånn tror jeg. 

Endret av Christina73
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig Mads Hansen tar opp igjen kritikken av Isabell. 90% av bildene til Isabell på snap, insta osv er av kropp. Hun fremmer et enormt kroppspress og det er ganske tydelig at grunnen til at Isabell ropte mobbing når Mads kritiserte henne var fordi han traff spikeren på hodet og det taklet hun ikke. Mads har ikke nevnt utseendet hennes siden den gangen han sammelignet rumpen hennes med Holmenkollen, likevel hyler hun om den kommentarene hver gang hun blir nevnt i en annen sammmenheng.

Dersom denne dama er så sykt usikker og får psykiske problemer(sier hun selv)av det Mads poster hvorfor inneholder da 90% av bildene hennes kroppen som hun er så «usikker» på? 

Mads, jeg vet du leser her: grav opp igjen stridsøksen fordi Isabell MÅ settes på plass. Man kan faktisk drive en blogg uten det syke fokuset på kropp og så lenge Isabell velger å fronte kroppen og de dårlige verdiene bør hun kritiseres. Takler hun det ikke får hun skaffe seg en ny jobb, så enkelt er det faktisk. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...