Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

29 minutter siden, alli634 skrev:

Hvem er hunken hun snapper? 😏

Mener å huske hun hadde spørsmål åå insta der noen spurte henne om hun skulle møte noen i dubai, å da svarte hun « nei det er hemmelig deler ikke alt på sosiale medier» 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Elevbruker skrev:

Mener å huske hun hadde spørsmål åå insta der noen spurte henne om hun skulle møte noen i dubai, å da svarte hun « nei det er hemmelig deler ikke alt på sosiale medier» 

Hehe, nytter ikke å «holde noe hemmelig» om hun deler det på snap da 😅 men skaper sikkert klikk til bloggen 🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er såååå lei alle innleggene med overskriftene «jeg vil flytte», «jeg flytter» opp igjennom hvor hun snakker om at hun skal flytte til utlandet, og vekk fra «lille» Norge hvor hun føler hun ikke kan være seg selv. Dubai, Marbella, LA, Dubai igjen... HERREGUD FLYTT DA!!😂

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Piruette skrev:

Er såååå lei alle innleggene med overskriftene «jeg vil flytte», «jeg flytter» opp igjennom hvor hun snakker om at hun skal flytte til utlandet, og vekk fra «lille» Norge hvor hun føler hun ikke kan være seg selv. Dubai, Marbella, LA, Dubai igjen... HERREGUD FLYTT DA!!😂

Hun opptrer jo som en dronning i Dubai. Så kanskje hun bør flytte dit da. Hun må jo ha et lass med penger, så passer vel bra der da 😊

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Piruette skrev:

Er såååå lei alle innleggene med overskriftene «jeg vil flytte», «jeg flytter» opp igjennom hvor hun snakker om at hun skal flytte til utlandet, og vekk fra «lille» Norge hvor hun føler hun ikke kan være seg selv. Dubai, Marbella, LA, Dubai igjen... HERREGUD FLYTT DA!!😂

Bye 👋🏻

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet denne tråden er om Isabelle, men siden hun og newa nå har blitt bestiser må jeg bare spørre: hvor lenge tror dere det er til newa tar sin første operasjon? På Paradise var hun jo så opptatt av at hun var naturlig. Men det var frøken Raad også (og vi så jo hvor lenge det varte). Newa prøver å leve opp til Isabell, så jeg gjetter på at det ikke er så veldig lenge til!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ostepooopp skrev:

Jeg vet denne tråden er om Isabelle, men siden hun og newa nå har blitt bestiser må jeg bare spørre: hvor lenge tror dere det er til newa tar sin første operasjon? På Paradise var hun jo så opptatt av at hun var naturlig. Men det var frøken Raad også (og vi så jo hvor lenge det varte). Newa prøver å leve opp til Isabell, så jeg gjetter på at det ikke er så veldig lenge til!

Håper virkelig ikke det! Newa er naturlig søt, som også Isabel var en gang... Jeg synes opererte ser ut som dårlig laget dukker...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2018 den 17.02, Ostepooopp skrev:

Jeg vet denne tråden er om Isabelle, men siden hun og newa nå har blitt bestiser må jeg bare spørre: hvor lenge tror dere det er til newa tar sin første operasjon? På Paradise var hun jo så opptatt av at hun var naturlig. Men det var frøken Raad også (og vi så jo hvor lenge det varte). Newa prøver å leve opp til Isabell, så jeg gjetter på at det ikke er så veldig lenge til!

Jeg tror faktisk Newa er en jente med bein i nesa som ikke gjør noe hun selv ikke har lyst til å gjøre. Og hun er veldig pen som hun er, så jeg må si meg enig i at jeg håper hun ikke gjør noenting. Jeg syns hun er penere enn Isabelle Raad.

Endret av Lovelulu
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli bekymret for henne. Jeg synes hun virker så dradd og sliten i ansiktet på de siste bildene på Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Honey Dew skrev:

Begynner å bli bekymret for henne. Jeg synes hun virker så dradd og sliten i ansiktet på de siste bildene på Instagram

Det ser helt kårny ut. At bling, bling, vesker og overstyla ansikt med sminke, vipper, fillers og løsnegler liksom skal se så nyrik ut. Det ser motsatt ut. De er så fattige inni seg. Jeg ser ikke opp til noen som flasher penger, botox, pupper, extension, gucci eller prada. De må være så tomme og uten refleksjoner. Ingen får med seg verken gucci eller penger med seg i jorda. Klarer ikke overfladiske folk. De gir meg ingenting. Vis meg den som heller står på for natur og miljø. Som er genuint kjekk mot andre og som er takknemlig for vanlige butikker og merker. Ingen med prada, gucci eller Ferrari imponerer meg. At folk blir så blendet av bling bling fatter jeg ikke. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde Isabel hadde fått melkeallergi(?) jeg? Men ser hun sitter og drikker en svær milkshake. Håper ikke vi har en ny SE in the making 🤒

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, Xstrella skrev:

Det ser helt kårny ut. At bling, bling, vesker og overstyla ansikt med sminke, vipper, fillers og løsnegler liksom skal se så nyrik ut. Det ser motsatt ut. De er så fattige inni seg. Jeg ser ikke opp til noen som flasher penger, botox, pupper, extension, gucci eller prada. De må være så tomme og uten refleksjoner. Ingen får med seg verken gucci eller penger med seg i jorda. Klarer ikke overfladiske folk. De gir meg ingenting. Vis meg den som heller står på for natur og miljø. Som er genuint kjekk mot andre og som er takknemlig for vanlige butikker og merker. Ingen med prada, gucci eller Ferrari imponerer meg. At folk blir så blendet av bling bling fatter jeg ikke. 

Jeg er bare bekymret for helsen hennes nå. Hun ser sliten ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Honey Dew skrev:

Jeg er bare bekymret for helsen hennes nå. Hun ser sliten ut.

Hun ser sliten, fattig, eldre og ensom ut ja. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Anonym2467 said:

Trodde Isabel hadde fått melkeallergi(?) jeg? Men ser hun sitter og drikker en svær milkshake. Håper ikke vi har en ny SE in the making 🤒

Det finnes gode melkeerstatninger man kan bruke, uten at jeg vet hva som er i milkshaken hennes. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

41 minutter siden, Lovelulu skrev:

Ser ikke dette jeg.

Der hun sitter alene i bling bling verden.

Endret av Xstrella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lovelulu skrev:

Hun er nok ikke alene.

Nytter ikke late som bling bling verden er perfect når det lyser noe annet. Overbeviser ikke meg uansett hvor mye penger hun flasher. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...