Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Gjest Kjærlighetsbarn98
1 minutt siden, Summ skrev:

Bedre at du leser selv. Altså for en gripende historie! Altså å være 5år og må rømme fra hjemmet og bort til naboen, barbeint midt på natten så moren slipper juling... at barnevernet ikke griper inn pga trusler... at hun og søsteren fikk juling av sin egen far... 

at hun vokste oppvokst frykt, rett og slett. Altså boken er utvilsomt verdt å lese!

Utrolig at ikke barnevernet gjorde noe før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må si det gleder meg noe enormt at Isabel bruker posisjonen hun har til å gjøre noe konstruktivt (jeg tenker på boken hennes).

Jeg ser også i innleggene at hun i blant kommenterer hvor syk/påvirket (husker ikke hvilket begrep hun selv brukte) hun opplever hun selv var i tiden med hyppige operasjoner. En ganske så flott modning spør du meg. Bravo Isabel, fortsett slik.

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært veldig kritisk til henne før, men jeg liker at hun ikke bruker sin tøffe barndom som clickbaits og vil ha sympati. Det hadde andre blogger gjort. Jeg har ikke lest boken, men den skiller seg ut og er ikke lik andre bloggbøker. Kunne jeg ha valgt en bloggbok å lese, så hadde jeg valgt hennes bok.

Føler hun har blitt mer moden og provoserer ikke slik hun ofte gjorde tidligere.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, smalls skrev:

Jeg har vært veldig kritisk til henne før, men jeg liker at hun ikke bruker sin tøffe barndom som clickbaits og vil ha sympati. Det hadde andre blogger gjort. Jeg har ikke lest boken, men den skiller seg ut og er ikke lik andre bloggbøker. Kunne jeg ha valgt en bloggbok å lese, så hadde jeg valgt hennes bok.

 Føler hun har blitt mer moden og provoserer ikke slik hun ofte gjorde tidligere.

Jeg er uenig i at hun ikke bruker det for sympati, altså.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha hørt henne i podcasten til Uda Fladen fikk jeg et mye bedre inntrykk av henne. Eneste som irriterer meg litt nå er det enorme forbruket hennes som hun virker helt ignorant over. Tenker da hovedsakelig på miljøet. Økonomien har hun vel på plass og det er hennes sak, men at hun ikke tenker miljø i det hele tatt, og at hun også påvirker flere lesere til øfkt forbruk... Det er trist!! Med så mange lesere kunne hun påvirka og bwvissstgjort det motsatte. Og bidratt til heller å redusere forbruket og miljøbelastningen.. Tenker altså på det enorme kjøpet av nye klær, kosmetikk, reising osv

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Privatbruker

Sorry meg, men at hun har hatt enn tøff barndom unnskylder ikke overforbruk, bruk og kast mentalitet, plastiske operasjoner og å flashe penger for oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig forbruke hennes. Det har alltid vært vilt og hun får jo en haug med pakker fra Nelly bl.a. Hun må jo ha flere klær hun aldri får brukt eller bare får brukt en gang. Sljønner ikke hvordan hun får plass til alt. Hun må være helt avhengig av å shoppe mye. Håper hun tenker seg om en dag og roer seg ned. Joda, gøy å shoppe så mye, men hadde jeg shoppet så mye som det hun gjorde, så hadde jeg gått lei.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, masekopp skrev:

Jeg er uenig i at hun ikke bruker det for sympati, altså.

Har ikke fått dem følelsen, men kanskje du har rett

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Privatbruker skrev:

Sorry meg, men at hun har hatt enn tøff barndom unnskylder ikke overforbruk, bruk og kast mentalitet, plastiske operasjoner og å flashe penger for oppmerksomhet.

Neida, ikke i det hele tatt men det forklarer endel. Hun har fortsatt et forbruk herfra til helvete.

Men jeg opplever, slik @smalls også nevner, at hun provoserer og peiser på med clickbaits i LANGT mindre grad enn før. På det området er det, i mine øyne, skjedd en enorm forbedring og det skal jenta sannelig ha cred for.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
På 6.1.2019 den 9.58, smalls skrev:

Jeg er enig forbruke hennes. Det har alltid vært vilt og hun får jo en haug med pakker fra Nelly bl.a. Hun må jo ha flere klær hun aldri får brukt eller bare får brukt en gang. Sljønner ikke hvordan hun får plass til alt. Hun må være helt avhengig av å shoppe mye. Håper hun tenker seg om en dag og roer seg ned. Joda, gøy å shoppe så mye, men hadde jeg shoppet så mye som det hun gjorde, så hadde jeg gått lei.

Sånn et det jo med disse bloggerne, man får jo et inntrykk av enormt forbruk som igjen kan påvirke holdningene til leserne negativt. Leser du dog bloggen med business-briller så tror jeg ikke lenger på historiene hun spinner  om «elsker» og «must have». Jeg tror Nellyhandlingen utelukkende handler om afiliate. Hun tjener sin millionlønn på at folk trykker på lenkene og da er det vesentlig for inntjeningen hennes at hun viser fram mye tøy. 

Jeg synes det er viktig å understreke at mye av historiefortellingen rett og slett er nettopp det; et narrativ skapt for å påvirke leserne. I bunn og grunn er hun som en modell i en postordrekatalog. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.1.2019 den 13.58, XbellaX skrev:

Neida, ikke i det hele tatt men det forklarer endel. Hun har fortsatt et forbruk herfra til helvete.

Men jeg opplever, slik @smalls også nevner, at hun provoserer og peiser på med clickbaits i LANGT mindre grad enn før. På det området er det, i mine øyne, skjedd en enorm forbedring og det skal jenta sannelig ha cred for.

Clickbaits på instagram daglig fortsatt...

7 timer siden, CecilieX skrev:

Sånn et det jo med disse bloggerne, man får jo et inntrykk av enormt forbruk som igjen kan påvirke holdningene til leserne negativt. Leser du dog bloggen med business-briller så tror jeg ikke lenger på historiene hun spinner  om «elsker» og «must have». Jeg tror Nellyhandlingen utelukkende handler om afiliate. Hun tjener sin millionlønn på at folk trykker på lenkene og da er det vesentlig for inntjeningen hennes at hun viser fram mye tøy. 

Jeg synes det er viktig å understreke at mye av historiefortellingen rett og slett er nettopp det; et narrativ skapt for å påvirke leserne. I bunn og grunn er hun som en modell i en postordrekatalog. 

Evt. kan man dra den skikkelig langt og si at hun er som en prostituert, bare at hun ikke selger kroppen sin - men den hun er i tillegg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, masekopp skrev:

Clickbaits på instagram daglig fortsatt...

 

Ser hun har lukket profil hvertfall. Opp til hver og en og følge da. Jeg gjør det ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før hun dro til Dubai der hun nå er med mor og søsken la hun ut om at «ja, selv om hun hadde bestilt hjem masse nye klær fra Nelly, så hadde hun fylt en hel eske med klær som skulle gis til Fattighuset, så folk skulle se at hun ikke bare tenkte på seg selv». Hun har et hinsides forbruk! Og det er jammen ikke mange som kan bruke samme størrelse i klær som henne. Klærne dekker forresten ikke hele kroppen engang, det går myye i korte topper og korte Kim K gensere og tights.... hvem vil ha de klærne fra Fattighuset? Må være noen svært små og unge jenter i tilfelle. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Viking-girl skrev:

Klærne dekker forresten ikke hele kroppen engang, det går myye i korte topper og korte Kim K gensere og tights.... hvem vil ha de klærne fra Fattighuset? Må være noen svært små og unge jenter i tilfelle. 

Det var min første tanke når jeg leste innlegget også..hun bruker ikke mye «hverdagsklær».  Og den esken til fattighuset ble pakket etter at hun hadde hatt klessalg, så det var vel en enkel måte å bli kvitt de klærne hun ikke fikk solgt. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 6.1.2019 den 8.56, Privatbruker skrev:

Sorry meg, men at hun har hatt enn tøff barndom unnskylder ikke overforbruk, bruk og kast mentalitet, plastiske operasjoner og å flashe penger for oppmerksomhet.

Hele bloggen er kjedelig. Det er Nelly, new in, Nelly Nelly... Det er et enormt overforbruk og bloggen består av å pushe og trigge overforbruket over på leserne. Trodde hun kanskje ville endre seg litt men bloggen fortsetter i samme spor med et vanvittig forbruk av klær. Miljøversting deluxe!

 

Endret av Justlooking
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.12.2018 den 15.08, Anonym2467 skrev:

Noen som vet hva slags app hun har brukt på et gammelt bilde fra LA? Hun har på seg en gul genser også er bildet av henne «dobbelt», bilde er dobbelt men flyttet noen millimeter slik det ser ut som man ser dobbelt.. Jeg har googlet og googlet men finner ingenting 🙈

Lenke er lurt om man venter svar. Later til å være appen 'Unfold' og/eller 'Calla'. 

Smaken er som kjent som baken - poster man mange bilder er det lurt å sette seg inn i bildebehandling heller enn å la en app gjøre jobben. Det kan fort bli litt mye ellers.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har hun leid enda en leilighet? Det har vært skrevet om kjøp av hus i flere år. Masse planer og mål om å kjøpe noe flott. Minner litt om AB bortsett fra at IR tjener bedre. De av influensaene som har kjøpt eget står bedre rustet når bloggingen er historie.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Justlooking skrev:

Har hun leid enda en leilighet? Det har vært skrevet om kjøp av hus i flere år. Masse planer og mål om å kjøpe noe flott. Minner litt om AB bortsett fra at IR tjener bedre. De av influensaene som har kjøpt eget står bedre rustet når bloggingen er historie.

Rimelig sikker på at hun leier. Hvis hun hadde kjøpt så hadde hun skrytt mer av seg selv. Om det er mulig🙈

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Cocogirl skrev:

Hun eier...

Hvor står det? Hun skriver ingenting om det og svarer heller ikke på spørsmål. Pleier nok ikke bare gå noen dager fra man er på visninger for kjøp som ikke er noe til man allerede har flyttet inn et lekkert sted om man kjøper. Bare papirmølla tar minst en uke. Leie derimot er fort gjort 😊

Endret av Justlooking
Tilføyelse
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...