Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Hun skrev jo da hun flyttet fra leiligheten hun leide for.. to (..?) leiligheter siden at hun aldri mer skulle leie og heller spare til hus fordi det var så bortkastede penger. Kjøpe etter å ha bodd en kort tid med familien skulle hun også.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, masekopp skrev:

Hun skrev jo da hun flyttet fra leiligheten hun leide for.. to (..?) leiligheter siden at hun aldri mer skulle leie og heller spare til hus fordi det var så bortkastede penger. Kjøpe etter å ha bodd en kort tid med familien skulle hun også.

Hun sier mye rart, ikke tror på det... hun liker bare å sløse de pengene hun får... hun må nesten sitte ned å tenke på livet snart.... I’m just saying....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun burde virkelig begynne å sette av penger til fremtiden. Det er så greit med en buffer, da en aldri vet hva som venter i fremtiden.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, masekopp skrev:

Hun skrev jo da hun flyttet fra leiligheten hun leide for.. to (..?) leiligheter siden at hun aldri mer skulle leie og heller spare til hus fordi det var så bortkastede penger. Kjøpe etter å ha bodd en kort tid med familien skulle hun også.

Det er synd for hennes egen del at hun ikke investerer penger i egen bolig fremfor å leie. Hun har snakket om å kjøpe lenge men gjør det ikke. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Honey Dew skrev:

Hun burde virkelig begynne å sette av penger til fremtiden. Det er så greit med en buffer, da en aldri vet hva som venter i fremtiden.

Hu har gjort det. Hu skreiv at hu hadde spart en million og det er en stund sida så regner med at det er mer nå. Men hadde det vært meg med 200 000 kr i mnd så hadde jeg klart å spare myye mer..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk det a, 360 000kr i året på leie. Så utrolig waste av penger🙄, så er det vel strøm og litt diverse utgifter i tillegg. Hun er jo en mester i å sløse penger, det er det ingen tvil om. 

Er ikke så uvanlig og sløse en god del når man aldri har hat noe særlig. Men en dag sitter hun vel med skjegget i postkassa og angrer på alle de hundrevis om ikke nærmere en million kronene hun sløste bort en gang i tiden🤔. Jeg håper karma is a bitch😇😈... 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun sløser utrolig mye med penger. Sophie Elise sparer endel ihvertfall takket være faren som tar hånd om økonomien, men herregud de siste IG storyene til Isabel. Hun kjøper dyre vesker til venner og familie samt bruker endel penger på dem. Familie er greit, men hadde aldri kjøpt LV veske eller hva det nå var i den posen til en venninne. 

Hun må begynne å spare penger for det er tross alt ikke mye som skal til før pengene plutselig slutter å komme. Å han nye kjæresten virker ekkel. Han har hvert med i ex on the beach. Ny ustabil type? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli

Jeg får vondt i økonomihjertet av å se den løsningen med penger. Hun hadde ikke trengt å kjøpe en stor leilighet engang, men en kul liten midlertidig leilighet hun kunne nedbetalt for så å selge og kjøpe større. Vi har alle kjøpt oss opp i boligmarkedet, du taper mye på å leie mens du sparer. All leien kunne heller blitt medregnet sparingen.

Man får mange fine små leiligheter i området der hun bor for en sum hun hadde fått lån av banken til å kjøpe. Banken gir nok ikke en blogger 10 mill i lån da inntekten er usikker, men la oss si hun kjøpte en nyoppusset liten leilighet til 5 mill. En som er instavennlig og som hun hadde investert i.

Hvis det IKKE går bra å leve som kjendis om 5 år, så må hun jo angre bittert på at pengene ikke ble brukt på annet enn Nelly-klær uten verdi og grisedyr leie? Jeg hadde angret uansett, da jeg med en inntekt på 200.000 i mnd hadde klart å investere heftige summer i boligen/boliger.

Synes hun virker som en hyggelig jente, men den sløsingen... huff og huff. :sjokkbla:

(Jeg mener at å leie er å kaste penger ut av vinduet. Vet noen er uenig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, loveli skrev:

Jeg får vondt i økonomihjertet av å se den løsningen med penger. Hun hadde ikke trengt å kjøpe en stor leilighet engang, men en kul liten midlertidig leilighet hun kunne nedbetalt for så å selge og kjøpe større. Vi har alle kjøpt oss opp i boligmarkedet, du taper mye på å leie mens du sparer. All leien kunne heller blitt medregnet sparingen.

Man får mange fine små leiligheter i området der hun bor for en sum hun hadde fått lån av banken til å kjøpe. Banken gir nok ikke en blogger 10 mill i lån da inntekten er usikker, men la oss si hun kjøpte en nyoppusset liten leilighet til 5 mill. En som er instavennlig og som hun hadde investert i.

Hvis det IKKE går bra å leve som kjendis om 5 år, så må hun jo angre bittert på at pengene ikke ble brukt på annet enn Nelly-klær uten verdi og grisedyr leie? Jeg hadde angret uansett, da jeg med en inntekt på 200.000 i mnd hadde klart å investere heftige summer i boligen/boliger.

Synes hun virker som en hyggelig jente, men den sløsingen... huff og huff. :sjokkbla:

(Jeg mener at å leie er å kaste penger ut av vinduet. Vet noen er uenig).

Leie er helt greit når man ikke har råd til å kjøpe. Men når man har råd så er det en god investering for fremtiden. Se annijor og Kristine Ullebø som har kjøpt seg fine leiligheter. Ikke overdådig luksus men noe de faktisk eier helt selv 😊

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sool skrev:

Hun sløser utrolig mye med penger. Sophie Elise sparer endel ihvertfall takket være faren som tar hånd om økonomien, men herregud de siste IG storyene til Isabel. Hun kjøper dyre vesker til venner og familie samt bruker endel penger på dem. Familie er greit, men hadde aldri kjøpt LV veske eller hva det nå var i den posen til en venninne. 

Hun må begynne å spare penger for det er tross alt ikke mye som skal til før pengene plutselig slutter å komme. Å han nye kjæresten virker ekkel. Han har hvert med i ex on the beach. Ny ustabil type? 

Dette er bare trist. Hvis du forsøker å kjøpe deg venner, får du aldri gode venner, bare falske.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Bloggleseren skrev:

Så fint 🙂 Jeg har lurt på hvorfor det ikke var noen omtaler av den.

Han har helt rett! Boken er levende og hjerteskjærende. 

Og dere som klager på pengebruk; les boken hennes! 

Isabel VET at ingenting varer evig. Hun vet at livet brått kan vende. Det er ikke spesielt merkelig at jenta ønsker å kose seg og ha det gøy nå som hun endelig har det bra i livet! Selvfølgelig kunne hun spart, invistert og brukt pengene smart. Men husk at dette er penger hun har fordi hun er heldig akkurat nå, hun er ung, vakker og vellykket, men det kan fort vende, så hva så om hun koser seg nå? Hun har rett til det! Hadde hun tjent 20k i måneden, og gått på Cubus og kjøpt en bukse til 600kr, og en smoothie til 30kr på McDonald’s, ville folk sagt at hun sløste, at hun heller burde satt det på sparekonto istedenfor å bruke det på tull, hun hadde jo 3 bukser hjemme! 

La jenta kose seg. Om et år finner vi henne kanskje i kassen på rema, men oppriktig talt så spiller vel det ingen rolle? Hun er ung, og den lønnen hun har, kan hun bruke på luksus, regner ikke med at noen her sparer mer enn overhodet nødvendig i måneden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Summ skrev:

Han har helt rett! Boken er levende og hjerteskjærende. 

Og dere som klager på pengebruk; les boken hennes! 

Isabel VET at ingenting varer evig. Hun vet at livet brått kan vende. Det er ikke spesielt merkelig at jenta ønsker å kose seg og ha det gøy nå som hun endelig har det bra i livet! Selvfølgelig kunne hun spart, invistert og brukt pengene smart. Men husk at dette er penger hun har fordi hun er heldig akkurat nå, hun er ung, vakker og vellykket, men det kan fort vende, så hva så om hun koser seg nå? Hun har rett til det! Hadde hun tjent 20k i måneden, og gått på Cubus og kjøpt en bukse til 600kr, og en smoothie til 30kr på McDonald’s, ville folk sagt at hun sløste, at hun heller burde satt det på sparekonto istedenfor å bruke det på tull, hun hadde jo 3 bukser hjemme! 

La jenta kose seg. Om et år finner vi henne kanskje i kassen på rema, men oppriktig talt så spiller vel det ingen rolle? Hun er ung, og den lønnen hun har, kan hun bruke på luksus, regner ikke med at noen her sparer mer enn overhodet nødvendig i måneden? 

Sant. Selv om jeg virkelig ikke skjønner at noen kan handle så mye nye klær fra Nelly. Virker som hun ikke kan bruke antrekk mer enn 1 gang.

Uansett så kan vi vel egentlig ikke uttale oss om hvor mye penger hun sparer i mnd, hun har jo en regnskapsfører så jeg regner med at hun får hjelp på det området. Jeg syns det skal være lov å spise på fine restauranter, kose seg og reise når man er såpass ung som hun er. Vi har vel alle vært der (dog med mye mindre penger), og det er dette man vil gjøre i 20-årene. Håper uansett hun får investert i en leilighet etterhvert, DET er en god investering, Nelly klær- not so much.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
8 timer siden, Summ skrev:

Han har helt rett! Boken er levende og hjerteskjærende. 

Og dere som klager på pengebruk; les boken hennes! 

Isabel VET at ingenting varer evig. Hun vet at livet brått kan vende. Det er ikke spesielt merkelig at jenta ønsker å kose seg og ha det gøy nå som hun endelig har det bra i livet! Selvfølgelig kunne hun spart, invistert og brukt pengene smart. Men husk at dette er penger hun har fordi hun er heldig akkurat nå, hun er ung, vakker og vellykket, men det kan fort vende, så hva så om hun koser seg nå? Hun har rett til det! Hadde hun tjent 20k i måneden, og gått på Cubus og kjøpt en bukse til 600kr, og en smoothie til 30kr på McDonald’s, ville folk sagt at hun sløste, at hun heller burde satt det på sparekonto istedenfor å bruke det på tull, hun hadde jo 3 bukser hjemme! 

La jenta kose seg. Om et år finner vi henne kanskje i kassen på rema, men oppriktig talt så spiller vel det ingen rolle? Hun er ung, og den lønnen hun har, kan hun bruke på luksus, regner ikke med at noen her sparer mer enn overhodet nødvendig i måneden? 

Du tror det at det er så lett å omstille seg fra luksus til nav? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mocchhaa

Jeg tror det er veldig enkelt å dømme noen som har alt man selv kunne ønske seg. Enten man vil innrømme det eller ikke. 

Sjalusi, kalles det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
21 minutter siden, BlondeVikingRage skrev:

Jeg tror det er veldig enkelt å dømme noen som har alt man selv kunne ønske seg. Enten man vil innrømme det eller ikke. 

Sjalusi, kalles det. 

Hva er det å være sjalu på? At hun har hatt en vanskelig oppvekst og sliter psykisk, men har masse penger? Jeg måler ikke livsverdi i penger, men man er jo forskjellig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mocchhaa
16 minutter siden, Keikolina said:

Hva er det å være sjalu på? At hun har hatt en vanskelig oppvekst og sliter psykisk, men har masse penger? Jeg måler ikke livsverdi i penger, men man er jo forskjellig 😊

Det er en blogger, kjære deg. Hvorfor blir folk så sint på disse dumme bloggerne? Jo, fordi di lever i en luksusverden av en boble og gjør alt det du ikke kan. For ikke å snakke om di sykt fine leilighetene, og reisene sine. Det er litt ergelig og ikke kunne dra til LA eller Dubai når man ønsker (Støtter ikke Dubai FYI). Men igjen, dette er noe svært få vil innrømme. Sjalusi er en mektig følelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...