Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Cocogirl skrev:

Hun eier...

Hun har ikke skrevet noe sted at hun har kjøpt, kun at hun har flyttet inn i ny leilighet, og første natt i ny leilighet. Og hun svarer heler ikke de som spør om den er kjøpt eller leid så.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Fjellmonkey skrev:

Hun har ikke skrevet noe sted at hun har kjøpt, kun at hun har flyttet inn i ny leilighet, og første natt i ny leilighet. Og hun svarer heler ikke de som spør om den er kjøpt eller leid så.

Hun skulle jo aldri leie igjen.. Fatter ikke at hun betaler en formue på å leie om hun har råd til å kjøpe. Den lille leiligheten i første etasje kostet 18 tusen, denne dobbelt så store på beste vestkant koster sikkert 25-30. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.1.2019 den 21.30, masekopp skrev:

Jeg er uenig i at hun ikke bruker det for sympati, altså.

Har du lest boken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun leier garantert. Hun har svart på spørsmål på det siste innlegget men de to innleggene før om leiligheten gidder hun ikke svare på.

Er rimelig sikker på at om hun hadde kjøpt en leilighet på Frogner til 104kvm så hadde hun sagt det. Tross alt Isabel vi snakker om. Eneste grunnen til at hun ikke svarer er fordi hun vil at folk skal tro hun eier.

En slik leilighet koster 11-13 000 000 millioner om man sjekker Finn å samme standard. Ja hun er blogger men tviler på at hun har råd til dette😉. Hun fremstår utrolig overfladisk når hun ikke svarer leserne. Pluss de siste dagene har hun skrytt utrolig mye fra leiligheten. 

Alt stod klart. Kjøleskap å hvitevarer i leiligheten. Rart om hun akkurat overtok å har kjøpt så står alt av hvitevarer i leiligheten. Få ganger får du med hvitevarene da man gjerne ønsker å ta det med videre. Pluss vaskemaskin og tørketrommel å ett slikt kjøleskap koster 30.000. Så det på Elkjøp en gang 😄 Å det er første gang jeg ser de tingene, så er ikke noe hun har tatt med fra seg selv eller rukket å kjøpe. Hadde lagt merke til et slikt kjøleskap. 

Så er tydelig en rik person med mye penger som leier ut leiligheten med topp utstyr. Om man ser leieprisene er de fort oppe i 22.000 å mer i mnd for noe slikt. Galskap å betale så mye! Kjøp heller en liten leilighet for så å selge å tjene penger. Hun kaster bort penger.

Hun hadde også sagt om hun var på visning, budrunde osv da hun ofte har snakket mye om det før. Og første innlegget hadde hvert. Min egen leilighet!!! Jeg har kjøpt!!!!! 

Endret av Sool
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Makri skrev:

Hun leier ja. Finn annonsen lå lenge ute. Der sto det «utleid». Latterlig å skulle late som man har kjøpt.

Har du annonsen??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Fjellmonkey skrev:

Hun har ikke skrevet noe sted at hun har kjøpt, kun at hun har flyttet inn i ny leilighet, og første natt i ny leilighet. Og hun svarer heler ikke de som spør om den er kjøpt eller leid så.

Skulle skrive leier.. My mistake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Makri skrev:

Ja. Men tror ikke jeg har lov til å legge ut her? 

Send over melding? Hehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Makri skrev:

Ja. Men tror ikke jeg har lov til å legge ut her? 


Jo hvorfor ikke? Er vel en åpen annonse som ligger ute på nettet uansett?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Hvalen skrev:


Jo hvorfor ikke? Er vel en åpen annonse som ligger ute på nettet uansett?

Da kan vel folk finne den selv :)  ganske sikker på at moderator hadde slettet om den ble lagt ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Makri skrev:

Da kan vel folk finne den selv :)  ganske sikker på at moderator hadde slettet om den ble lagt ut


Ja hva skal jeg søke på da?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, masekopp skrev:

Ja, det har jeg skrevet tidligere i tråden også.

Har du ingen medfølelse for henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Meg.meg skrev:

Har du ingen medfølelse for henne?

Selvsagt har jeg det, men det er ikke synonymt med at jeg ikke tror hun bevisst kan bruke det for å øke inntekten. Det fremkommer klart og tydelig at hun er veldig opptatt av å tjene mest mulig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

57 minutter siden, Cocogirl skrev:

Har du annonsen??

Annonsen er nok borte nå om den var ute en stund. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Makri skrev:

Hun leier ja. Finn annonsen lå lenge ute. Der sto det «utleid». Latterlig å skulle late som man har kjøpt.

Enig 😁 Å hun sletter kommenterer som spørr om hun eier eller leier på Instagram. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skrev vel tidligere at leiligheten hun bodde i var solgt, så hun snart måtte flytte, for de som stusser på at hun flytter uten å kjøpe eget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...