Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

19 timer siden, Elevbruker skrev:

Blir helt matt av å se hvor mye plastikk kirugi hun har tatt hun ser jo ut som en inntrykket and her på bilde for alt til ine og sofie så ser naturlig fine ut.

 

Det som også gjør mye er fillers og sminke. Skjønner ikke at hun selv eller andre synes det ser bra ut. Er slltid mange på bloggen som sier hun er vakker.

Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, adm.

Endret av Edie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Isabel hadde vært mye penere uten all den sminken og fillers. Føler hun gjemmer seg bak sminken

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SelinaKyle

Kan se ut som det er slutt eller knute på tråden igjen også, jmfr bloggen hennes og begges insta der de har fjernet hverandre. 🙄

Endret av SelinaKyle
Skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, SelinaKyle skrev:

Kan se ut som det er slutt eller knute på tråden igjen også, jmfr bloggen hennes og begges insta der de har fjernet hverandre. 🙄

De blir sikkert sammen igjen til mandag :P

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller er det hinting, også kommer det et innlegg om at det ikke er slutt etterhvert.

Hadde hun godkjent alle "er det slutt" kommentareren om de nettopp hadde slått opp?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MoKath skrev:

Eller er det hinting, også kommer det et innlegg om at det ikke er slutt etterhvert.

Hadde hun godkjent alle "er det slutt" kommentareren om de nettopp hadde slått opp?

Samme tenker jeg. Hun gjør det bare sånn at folk skal spekulere, igjen. Samme skjedde rundt 17 mai tider, men det var bare "slutt" i 2/3 dager.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Betzy244 skrev:

Hvorfor er hun i LA? Hvem er hun de var hos? 

Hun er hjemme igjen nå. Hun var på ferie sammen med Sofie og Ine (deltagere fra fjordårets paradise). De sov hos en venninne av enten Sofie eller Ine mener jeg å huske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Honey Dew skrev:

Hvorfor bruker hun så mange engelske ord innimellom alt det norske? Synes det virker litt desperat

Because she has been like 2 weeks in LA... Blitt almost american nå vettøøø

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym2467 skrev:

Because she has been like 2 weeks in LA... Blitt almost american nå vettøøø

Åff kåårs :laugh:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Snuppah00 skrev:

Samme tenker jeg. Hun gjør det bare sånn at folk skal spekulere, igjen. Samme skjedde rundt 17 mai tider, men det var bare "slutt" i 2/3 dager.

Håper faktisk ikke det er slutt. Synes de er fine sammen. Men nå må snart noen nære venner si til henne at hun ser ikke bra ut i ansiktet. Hun overdriver hva hun nå enn gjør. Hun er egentlig naturlig søt, men det ser virkelig ikke sånn ut nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janus

Jeg skjønner ikke at menn kan like en dame, som er så overfladisk? De fleste menn jeg kjenner liker naturlige jenter. En ting er sikkert, hun framstår som veldig umoden for alderen,da jeg var 24, hadde jeg en datter på 3 år og gikk skole. Hun har enda mye å lære

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Janus skrev:

Jeg skjønner ikke at menn kan like en dame, som er så overfladisk? De fleste menn jeg kjenner liker naturlige jenter. En ting er sikkert, hun framstår som veldig umoden for alderen,da jeg var 24, hadde jeg en datter på 3 år og gikk skole. Hun har enda mye å lære

De guttene jeg kjenner liker også naturlige jenter. Ja, hun er veldig umoden for alderen. De fleste 24 åringer har både ansvar og forpliktelser. Hun virker bare veldig selvsentrert og bortskjemt, bloggerlivet må være ødeleggende for personlig utvikling.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så pen. Hadde virkelig ikke trengt å fikse på noe. Nå er hele trynet fult av Botox og fillers, også oversminket. Trist

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

35 minutter siden, Arabella3 skrev:

Kom over et bilde av Isabel for noen år tilbake. Så pen hun var! 

Kilde: https://www.kk.no/helse/paradise-hotel-stjerne-isabel-21-har-operert-bryster-og-nese-i-utlandet-67764971

last ned.jpeg

Helt nydelig var hun! Modellvakker! Og nå ser hun 15 år eldre ut og veldig kunstig. Men det kan gjøres noe med. Ut med fillere og alt det kunstige. Slutt med sol og sminke. Men det triste er at hun liker å se ut som hun gjør..

Edit: Manglet det siste ordet.

Endret av Justlooking
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vitting

Hun var søt og pen før. Det er trist å se henne nå, alt er så fordratt og kunstig. Leppene, huden, ansiktet, rumpa - ødelagt av dårlig selvbilde? 😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun var veldig pen før alle operasjonene også jeg. :) Hun hadde veldig fin kropp og hadde ikke trengt å operere noe som helst!

Ryddet for innhold med opphavsrett. Edie, adm.

 

Endret av Edie
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...