Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Nå går det nok dårlig med bloggen igjen så hun må få opp seertallene ved å flashe bunker med penger på insta #tragisk

Jeg synes det er så himla tacky å vifte med penger og skryte av at man er rik. Ikke særlig classy. Lyser nyrik lang vei "se så rik jeg er da" 

Cardi B ble kalt "broke bitch" i starten av karrieren. Hun tenkte å vise haters bankkontoen, men lot hver pga hun sybes det ble så teit og for tacky

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 minutter siden, Aurora** skrev:

Jeg synes det er så himla tacky å vifte med penger og skryte av at man er rik. Ikke særlig classy. Lyser nyrik lang vei "se så rik jeg er da" 

Cardi B ble kalt "broke bitch" i starten av karrieren. Hun tenkte å vise haters bankkontoen, men lot hver pga hun sybes det ble så teit og for tacky

Hvis Cardi B er mer classy enn Isabell... Ja hva skal man si? 😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er fint å se at hun farter litt mer rundt på ferie enn bare å ligge på en beach-club. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som bestefar sa en gang.... «Dei som skryter av penger, er som regel dei som har minst» 🤫

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er mye ME MYSELF AND I blandt bloggere&kjendiser, ærlig sak det, men synes likevel det er litt påfallende RART. Synes jeg ser meg selv vise kroppen min og lage trutemunn for hundrevis av mennesker:alice::pinar::alice:

 

Kan ikke noe for det, synes det er HUMOR, sjekk også KIm K når hun poserer , WTF??????????:alice::fnise::mynona::nori:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De ser ikke lenger enn sin egen (opererte) nese. Dårlig med refleksjon på annet en utseendet og reklame.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor går fansen til angrep bare det er en uskyldig, kritisk kommentar? De kaller jo saklig kritikk for mobbing

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hvorfor går fansen til angrep bare det er en uskyldig, kritisk kommentar? De kaller jo saklig kritikk for mobbing

Hva sto det?

De som er veldig unge ser ikke forskjell på konstruktiv kritikk og mobbing. Er det ikke en positiv kommentarer, så er det hets og mobbing 😒

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snuppah00 skrev:

Hva sto det?

De som er veldig unge ser ikke forskjell på konstruktiv kritikk og mobbing. Er det ikke en positiv kommentarer, så er det hets og mobbing 😒

Jeg tenker på hele instagram-historien hennes. Det er alltid noen som hyler opp om mobbing. Jeg ser at det er endel hetsende kommentarer mot henne og det er bare rett og rimelig at det reageres på, men fordi noen skriver at å operere seg for å få god selvtillit, ikke funker. Da blir en angrepet av småfansen

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mads Hansen har lagt ut bilde på IG av Isabel som sitter med Hall of fame stjerne og har skrevet navnet hans der. Synes det var litt morsomt 🙊men så klart mye meninger i kommentarfeltet. Tror han liker å provosere og terge litt på Isabel, siden hun blir så pissed. Skulle likt å sett de face to face i en debat

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Justlooking skrev:

Mads vil gjerne møte henne men ikke omvendt.

I know. Hun tør vel ikke for hun har ikke så mye bra å komme med :P

Endret av Aurora**
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvorfor jeg er innom bloggen hennes, for hun fronter bare ting jeg er imot. Som shoppinggalskap, ekstrem utseendefiksering og alt fake hun putter i kroppen. (Kanskje jeg håper på en endring?)

Likevel så jeg til og med videoen hun hadde lagt ut! Skjønte at hun ene som er med på tur er blogger, men hvem er Ine? Og hvem er den jenta de bor hos i Los Angeles som har en så fin leilighet? Ser ut som de koser seg og har antagelig glemt uteliggerne forlenget. Og nå har hun til og med møtt sitt store forbilde.

Som sagt, aner ikke hvorfor jeg går innom både henne og andre blogger jeg har null til felles med 🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Justlooking skrev:

Skjønner ikke hvorfor jeg er innom bloggen hennes, for hun fronter bare ting jeg er imot. Som shoppinggalskap, ekstrem utseendefiksering og alt fake hun putter i kroppen. (Kanskje jeg håper på en endring?)

Likevel så jeg til og med videoen hun hadde lagt ut! Skjønte at hun ene som er med på tur er blogger, men hvem er Ine? Og hvem er den jenta de bor hos i Los Angeles som har en så fin leilighet? Ser ut som de koser seg og har antagelig glemt uteliggerne forlenget. Og nå har hun til og med møtt sitt store forbilde.

Som sagt, aner ikke hvorfor jeg går innom både henne og andre blogger jeg har null til felles med 🙄

Hvem er hennes store forbilde, Kim Kardashian? Ine var med i årets sesong av PH, røyk ut tidlig. Men skjønner ikke hvorfor du gidder å lese bloggen :P De få gangene jeg har vært innom, så synes jeg bloggen har vært kjedelig og lite interessant 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

31 minutter siden, MoKath skrev:

Møtt og møtt, KK gikk forbi henne ved en butikk.

Åja. Når hun skriver møtt, så får hun det til å virke som hun møtte henne og de pratet 🙊Hun har sett henne. Ikke møtt. I LA er det kjendiser overalt, så ikke uvanlig å se kjendiser 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Picketfence

Jeg lurer på hvordan det går seg til slik at det største man kan oppleve i livet er å spotte Kim K på et kjøpesenter, i tillegg til å bruke tusenvis av kroner på å ligne disse kjendisene i livsstil og utseende. Det er litt trist egentlig. 

Endret av Picketfence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, litago2 skrev:

Så sykt usmakelig med pengevifting igjen på instastory!

Virker som hun prøver å gjøre oss super sjalu. Jeg kan også ta ut 10 000 kr og vifte med pengene på SoMe, men det kommer jeg aldri til å gjøre. Er så vanvittig tacky og harry 🙄

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...