Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Jeg synes hun var veldig pen da hun var med på Paradise Hotel første gangen. Forstår ikke hvorfor hun skulle forandre så mye på seg.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvem som er verst jeg. Isabel eller SE? De er vel like ille, men liker at Isabel i hvertfall er ærlig om operasjonene, mens SE bare later som ingenting. Holdt kjeft i 2 år om rumpeoperasjonen og sa plutselig en dag "det er åpenbart at rumpa mi er falsk" Synes det er viktig at unge får vite man ikke får en slik rumpe av trening 

Isabel elsker å provosere med pengeflashing og andre ting. Det gir klikk på bloggen. Prøver ikke la meg provosere, men ikke alltid like lett. Hun har mange unge lesere og bør tenke litt over hva hun sier og gjør. Men hun er vel fornøyd så lenge hun får cash og kan leve sitt overfladiske liv. Synes livet hennes virker så........tomt. Shopping, selfies, reiser, botox, fikse negler, sminke seg, litt mer shopping. 

Har Pierre i det hele tatt en jobb? Eller han jobber kanskje som hennes moderator på bloggen

Gash, skulle ønske folk kunne slutte å hive penger etter bloggere og at det ikke var mulig å leve av blogging. Disse toppbloggerne burde få seg utdannelse og komme ut i det virkelige liv. Få litt mer sunne verdier enn bare selvdigging og sutring!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er bortskjemte med penger som renner inn. De skjønner ikke verdi av penger. Hva var det Isabel skrev da hun fortalte om leilighet til 40.000 i LA - hun ville ikke leid en slik om hun hadde en gjennomsnittlig månedslønn 😂

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver at det er så dyrt å bo der og «her må de betale nærmere 1600 kr i mnd for TV og nett. Hvor sjukt?!?!».

Det er strengt tatt ikke langt unna det vi betaler her. Jeg tror faktisk det er det vi betaler i vår husholdning for Altibox pluss. Viser bare hvor distansert fra virkeligheten hun er.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Andrea89 skrev:

Hun skriver at det er så dyrt å bo der og «her må de betale nærmere 1600 kr i mnd for TV og nett. Hvor sjukt?!?!».

Det er strengt tatt ikke langt unna det vi betaler her. Jeg tror faktisk det er det vi betaler i vår husholdning for Altibox pluss. Viser bare hvor distansert fra virkeligheten hun er.

Du mener vel 16 000? Hun som er så rik, så er jo 16 000 bare lommerusk ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Christy89 skrev:

Du mener vel 16 000? Hun som er så rik, så er jo 16 000 bare lommerusk ;)

Jeg vet ikke om det er en spøk jeg ikke oppfatter 🙈 Men hun skriver faktisk 1600 kr og at det tydeligvis er en helt sjuk sum å bruke på nett og TV (selv om for henne, som har langt mer enn en gjennomsnittlig månedslønn, er det såklart bare lommerusk 😎)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Andrea89 skrev:

Jeg vet ikke om det er en spøk jeg ikke oppfatter 🙈 Men hun skriver faktisk 1600 kr og at det tydeligvis er en helt sjuk sum å bruke på nett og TV (selv om for henne, som har langt mer enn en gjennomsnittlig månedslønn, er det såklart bare lommerusk 😎)

Åltså hæ?! 1600 er jo ingenting. Hvorfor i alle dager klager hun på det? For å provosere eller er hun faktisk så bortskjemt? 🙈

Trodde du glemte en 0 og det kan ikke være 1600 :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Christy89 skrev:

Åltså hæ?! 1600 er jo ingenting. Hvorfor i alle dager klager hun på det? For å provosere eller er hun faktisk så bortskjemt? 🙈

Trodde du glemte en 0 og det kan ikke være 1600 :P

Jeg tror hun er så bortskjemt og uvitende, 100%. Hun vet ikke at det ikke er uvanlig pris å betale for samme tjenester i Norge. Lurer på om hun i det hele tatt har hørt om for eksempel kommunale avgifter og eiendomsskatt...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Andrea89 skrev:

Jeg tror hun er så bortskjemt og uvitende, 100%. Hun vet ikke at det ikke er uvanlig pris å betale for samme tjenester i Norge. Lurer på om hun i det hele tatt har hørt om for eksempel kommunale avgifter og eiendomsskatt...

Sikkert ikke hørt om det. Hun virker litt kort. Hun skulle jo kjøpe hus til 10 000 millioner i fjor, lurer på hvorfor det ikke ble noe av? 🤔

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Christy89 skrev:

Åltså hæ?! 1600 er jo ingenting. Hvorfor i alle dager klager hun på det? For å provosere eller er hun faktisk så bortskjemt? 🙈

Trodde du glemte en 0 og det kan ikke være 1600 :P

Kanskje for å fiske etter spons? 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Christy89 skrev:

Sikkert ikke hørt om det. Hun virker litt kort. Hun skulle jo kjøpe hus til 10 000 millioner i fjor, lurer på hvorfor det ikke ble noe av? 🤔

Jeg vet ikke om det finnes hus til titusen millioner engang

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritt

Pleier aldri å lese slike blogger, men måtte kikke innom:

 

"Jeg kjenner seriøst på en helt ny motivasjon nå mens jeg er her. Bare det å se alle de steindyre bilene, de enorme husene og generelt den luksuriøse livsstilen motiverer meg som bare fa*n. Jeg vil ha dette livet. (...)."

 

Snakk om motivasjon!  🤣

Ryddet for innhold med opphavsrett. Edie, adm.

Endret av Kritt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Kanskje for å fiske etter spons? 😂

At noen skal sponse oppholdet hennes i LA? Får ikke vondt av henne. Hun får betale dom alle andre må. Jenta fremstår utakknemlig og bortskjemt. Ikke alle har muligheten til å dra til LA en gang. Få henne ned til fattig strøk i Afrika. Kanskje hun lærer

Endret av Minnie23
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Kritt skrev:

Pleier aldri å lese slike blogger, men måtte kikke innom:

 

"Jeg kjenner seriøst på en helt ny motivasjon nå mens jeg er her. Bare det å se alle de steindyre bilene, de enorme husene og generelt den luksuriøse livsstilen motiverer meg som bare fa*n. Jeg vil ha dette livet. (...)."

 

Snakk om motivasjon!  🤣

Motivasjonen til hva da? Jobbe hardere? Isabel er lat som fy og forventer å få alt i fanget. Noen er heldig (født inn i en rik familie) mens andre må jobbe beinhardt for å få oppnådd drømmen sin

Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, adm.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Kritt skrev:

Pleier aldri å lese slike blogger, men måtte kikke innom:

 

"Jeg kjenner seriøst på en helt ny motivasjon nå mens jeg er her. Bare det å se alle de steindyre bilene, de enorme husene og generelt den luksuriøse livsstilen motiverer meg som bare fa*n. Jeg vil ha dette livet. (...)"

 

Snakk om motivasjon!  🤣

For å kunne leve slik hun ønsker i LA, må hun få seg en svært godt betalt jobb. Å holde på med blogg, slik hun gjør, blir man ikke rik.

Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, adm.

Endret av Edie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var innom bloggen hennes nå for første gang på sikkert to år og ble overrasket over hvor mye bedre bilder hun har nå enn hun hadde før. Redigerer hun de selv eller får hun hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Minnie23 skrev:

At noen skal sponse oppholdet hennes i LA? Får ikke vondt av henne. Hun får betale dom alle andre må. Jenta fremstår utakknemlig og bortskjemt. Ikke alle har muligheten til å dra til LA en gang. Få henne ned til fattig strøk i Afrika. Kanskje hun lærer

Enig! Den dokumentaren hadde jeg gjerne sett på TV 🤔. «Raad møter nød».

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Honey Dew skrev:

For å kunne leve slik hun ønsker i LA, må hun få seg en svært godt betalt jobb. Å holde på med blogg, slik hun gjør, blir man ikke rik.

For å leve som KK og familien må hun nok ha flere ben å stå på. Men hun kan fint leie en lekker leilighet som Nina til 40.000 eller noe enda bedre og leve bra der for inntekten hun har nå. Tjener ikke hun nærmere 300.000 i måneden? Kan leie bra hus og bil for det 😊

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janus

Håper hun en dag får bena på jorda, å være så overfladisk er ikke sunt, bør ha andre verdier også i livet, ikke bare sminke, klær, reiser og hår. Det som virkelig betyr noe er familie og venner, livet er kort og alt kan ikke kjøpes for penger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...