Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

I det ene innlegget ber hun om hjelp til en innsamlingsaksjon for å få en løshund til Norge mens i det andre kaster hun rundt seg med penger. Helt usmakelig.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

51 minutter siden, MoKath skrev:

I det ene innlegget ber hun om hjelp til en innsamlingsaksjon for å få en løshund til Norge mens i det andre kaster hun rundt seg med penger. Helt usmakelig.

Hun er vel ikke kjent for å være den skarpeste

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MoKath skrev:

I det ene innlegget ber hun om hjelp til en innsamlingsaksjon for å få en løshund til Norge mens i det andre kaster hun rundt seg med penger. Helt usmakelig.

Hun som er så rik burde vel ha tåd til det selv enn å tigge penger fra fremmede.

Nå må hun slutte med pengeflashing. Vi har fått med oss du har masse penger isabel

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er like gammel som isabel og den pengeflashingen gjorde jeg når jeg var konfirmant og hadde fått veldig mye penger :P følte meg så kul da, isabel gjør sikkert det samme nå

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, enirt skrev:

er like gammel som isabel og den pengeflashingen gjorde jeg når jeg var konfirmant og hadde fått veldig mye penger :P følte meg så kul da, isabel gjør sikkert det samme nå

Nå er det jo 1 dollar-sedler hun vifter med, så hva kan det egentlig være der? 50 kr? Jeg er mer opptatt av alle bakteriene hun nettopp stappa i kjeften 🤢

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Justlooking skrev:

Får håpe hun gir noen av disse pengene til de hjemløse.

Tviler

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å vende seg til slike dyre vaner når pengene du tjener kun kommer til å fortsette sånn i maks fem år til. 

Blir spennende å se hvor hun er om 20 år. 

Innen da har hun vel bidratt til å ødelegge selvbildet til tusenvis av unge jenter. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For folk flest er det viktig å ha penger for å få mat på bordet og tak over hodet. I tillegg gjerne for å opprettholde en viss livsstil. Jeg er for eksempel glad for at jeg kan gå ut å spise god mat, drikke god vin, gå på kulturarrangementer og dra på en ferie en gang i blant. For Isabel virker det som om det er viktig å ha penger for å kunne vise det frem. Hun pakker det inn i at det er for å provosere, og det tror jeg nok delvis at det er, men jeg tror også det er helt hinsides viktig for henne å vise frem at hun har så mye penger, og at det er et bevis på hva «lille henne fra Bryne» har oppnådd. Selv mener jeg at hun ikke har oppnådd stort mer enn å: være med på et realityprogram to ganger, gjort seg «interessant» som blogger ved å operere seg og provosere. Uten operasjonene hadd hun aldri fått den følgerskaren hun har i dag, og det er jo nettopp det som gjør suksessen hennes så trist...

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men synes det er virker som hun tror hun kan leve av bloggen i maange år fremover. Mora hadde sagt hun må få seg en utdannelse, men da hadde hun bare sagt "hvorfor det?" Hun kan dessverre ikke leve av bloggen for alltid og det er jo greit å ha noe å falle tilbake på. Hva skal hun egentlig gjøre den dagen bloggen går under? Nye bloggere kommer og en dag kommer folk til å gå lei henne.

Vet ikke om hun sparer noe. En BSU konto hadde vært bra, men tror helt ærlig hun ikke tenker over det. Hun lever veldig i nuet og har ingen bekymringer.

Tror ikke hun kommer til å takle en 9 to 5 job. Det kommer til å bli en STOR overgang. Samme med skole.

Endret av LeilaS
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabel er nyrik og har derfor et stort behov for å vise omverdenen at hun har mye penger. Selv hørte jeg første gang om henne i forbindelse med noe utroskap. Den Pierre og Martine saken som var i media. Deretter var det Pierre og alle operasjonene som dessverre har gjort at hun ser ut som en dragqueen. 

Nå har hun vært gjennom det meste om operasjoner, clickbites, provokasjoner og deretter klaging på reaksjonene rundt det. Nå vet vi alle om alt og tror folk flest kommer til å gå lei etterhvert. Nelly har vel de fleste hatt langt oppe i halsen lenge. 

Småjentene er nok de som holder ut lengst med å lese bloggen, De ser opp til henne og vil være som henne. Det er kjempeskremmende. Får bare håpe de får fornuftige interesser før de følger i hennes fotspor.

Prøver å holde meg unna de verste bloggene for ikke å bidra med klikk. Det er jo leserne som er inntektsgrunnlaget deres. Synes Bloggomtoppbloggerne gir meg det jeg trenger å vite, Og også ved å lese her inne. Men noen ganger er jeg innom likevel, huff!

Synes Isabel er den farligste og verste bloggeren når det kommer til påvirkningskraft. Jeg leser ikke alle de nye fra PH. Leste forresten litt fra hun EE (et eller anne Eriksen) fra PH som ga seg på topp.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er så trist når ungjenter skriver i kommentarfeltet hennes at de håper på å bli like fin, rik og berømt som henne 😥. Jeg er veldig glad for at jeg vokste opp før Internett og sosiale medier tok av, samtidig som jeg ser på min lille datter og håper at hun får andre verdier.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Jeg synes det er så trist når ungjenter skriver i kommentarfeltet hennes at de håper på å bli like fin, rik og berømt som henne 😥. Jeg er veldig glad for at jeg vokste opp før Internett og sosiale medier tok av, samtidig som jeg ser på min lille datter og håper at hun får andre verdier.

Men hvor gamle er disse jentene egentlig? Selv jobber jeg med ungdom, og har hørt Isabel bli nevnt en del ganger, (dog ikke på en god stund nå) og det er ikke positive ord de kommer med. Noen ler av utseendet hennes etter operasjon, mens andre er helt sjokkert og tror hun er gal. Det gjelder forøvrig andre bloggere som gjør lignende ting også, ikke bare Isabel. Heldigvis har vi mye fornuftig ungdom her i landet.🙂

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Arabella3 skrev:

Men hvor gamle er disse jentene egentlig? Selv jobber jeg med ungdom, og har hørt Isabel bli nevnt en del ganger, (dog ikke på en god stund nå) og det er ikke positive ord de kommer med. Noen ler av utseendet hennes etter operasjon, mens andre er helt sjokkert og tror hun er gal. Det gjelder forøvrig andre bloggere som gjør lignende ting også, ikke bare Isabel. Heldigvis har vi mye fornuftig ungdom her i landet.🙂

Ja, og det er de fornuftige jeg vil tro det er flest av. Jeg tror også en del forstår at hun har gått for langt med operasjonene sine. 🙄

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror Isabel må være den verste bloggeren jeg vet om. Ok, så hun har ikke barn hun eksponerer og bruker som levende reklameplakat, og hun er over snittet flink til å merke reklame på bloggen. Men - bloggeren Isabel lever av å fronte sine plastiske operasjoner, provosere med penger, sex og clickbaits. Hun har like mye dobbeltmoral som SE, der hun kaster penger i fylla samtidig som hun skal ha leserne til å bidra til innsamlingsaksjoner for å redde løshunder. Hun oppfordrer folk til å tenke på arbeiderne som lever for luselønn og sier hun heller skal fokusere på dyrere merkeklær, men like etter bestiller hun flere kg med billig tøy fra Nelly. Hun selger de ubrukte klærne på nettet og beholder pengene selv (istedenfor veldedighet), samtidig som hun fronter seg selv som en "gavmild" blogger siden hun gir familien dyre gaver til bursdag og jul. Hun er absolutt ikke miljøvennlig, der hun reiser fra A til B med taxi, har x-antall utenlandsreiser i året og spiser utelukkende kjøtt (siden hun ikke liker grønnsaker). Hun fronter "sommerkroppen" sin, samtidig som hun rakker ned på trening og en sunn livsstil, og kan ikke forstå når folk velger å reagere på at hun nærmest livestreamer de kosmetiske inngrepene sine. Hun bruker sosiale medier til å henge ut alle som kritiserer henne, lar stygge kommentarer om andre bloggere/kjendiser stå urørt, samtidig som hun modererer bort alle som sier henne imot. Hun nekter å stille opp til intervjuer når folk ønsker å innlede saklig debatt, for hun har helt ærlig ikke noe å komme med. Men å stille til Godkveld Norge og skryte av at du kan kjøpe deg sportsbiler siden du har så mye penger, det kan du.

 

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jordbærogfløte skrev:

Jeg synes det er så trist når ungjenter skriver i kommentarfeltet hennes at de håper på å bli like fin, rik og berømt som henne 😥. Jeg er veldig glad for at jeg vokste opp før Internett og sosiale medier tok av, samtidig som jeg ser på min lille datter og håper at hun får andre verdier.

Er så glad jeg vokste opp på 90tallet uten bloggere og SoMe. Mine idoler var Spice Girls. Får vondt av unge som vokser opp i dag med ville kropps og utseendepresset :(

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Aurora** skrev:

Er så glad jeg vokste opp på 90tallet uten bloggere og SoMe. Mine idoler var Spice Girls. Får vondt av unge som vokser opp i dag med ville kropps og utseendepresset :(

Ja, heller girlpower enn å fikse på utseendet 💪🏻.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janus
4 timer siden, Milio skrev:

Jeg tror Isabel må være den verste bloggeren jeg vet om. Ok, så hun har ikke barn hun eksponerer og bruker som levende reklameplakat, og hun er over snittet flink til å merke reklame på bloggen. Men - bloggeren Isabel lever av å fronte sine plastiske operasjoner, provosere med penger, sex og clickbaits. Hun har like mye dobbeltmoral som SE, der hun kaster penger i fylla samtidig som hun skal ha leserne til å bidra til innsamlingsaksjoner for å redde løshunder. Hun oppfordrer folk til å tenke på arbeiderne som lever for luselønn og sier hun heller skal fokusere på dyrere merkeklær, men like etter bestiller hun flere kg med billig tøy fra Nelly. Hun selger de ubrukte klærne på nettet og beholder pengene selv (istedenfor veldedighet), samtidig som hun fronter seg selv som en "gavmild" blogger siden hun gir familien dyre gaver til bursdag og jul. Hun er absolutt ikke miljøvennlig, der hun reiser fra A til B med taxi, har x-antall utenlandsreiser i året og spiser utelukkende kjøtt (siden hun ikke liker grønnsaker). Hun fronter "sommerkroppen" sin, samtidig som hun rakker ned på trening og en sunn livsstil, og kan ikke forstå når folk velger å reagere på at hun nærmest livestreamer de kosmetiske inngrepene sine. Hun bruker sosiale medier til å henge ut alle som kritiserer henne, lar stygge kommentarer om andre bloggere/kjendiser stå urørt, samtidig som hun modererer bort alle som sier henne imot. Hun nekter å stille opp til intervjuer når folk ønsker å innlede saklig debatt, for hun har helt ærlig ikke noe å komme med. Men å stille til Godkveld Norge og skryte av at du kan kjøpe deg sportsbiler siden du har så mye penger, det kan du.

 

Hun skryter mer av pengene sine enn andre kjendiser i norge, hun rakker også ned på det norske folk og det provoserer meg, burde være mer ydmyk hvis hun skal leve av bloggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...