Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Christina73 skrev:

Jeg synes hun er ekte,jeg!  Ekte overfladisk... 😛 

 Veldig overfladisk. Kanskje det er ting i barndommen/oppveksten som gjør at hun har behov for å skryte og vise at hun gjør det bra. Ikke vet jeg. Det jeg synes er trist er at hun var veldig søt for få år siden og nå .... not so much. Også fordi hun sminker seg for mye og har for mye fillers og for mye fake. Det enkle er faktisk ofte det beste.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Minnie23 skrev:

Motivasjonen til hva da? Jobbe hardere? Isabel er lat som fy og forventer å få alt i fanget. Noen er heldig (født inn i en rik familie) mens andre må jobbe beinhardt for å få oppnådd drømmen sin

8 av 10 i Norge er "heldige". Bare så det er sagt. Arv, arv og mer arv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Minnie23 skrev:

At noen skal sponse oppholdet hennes i LA? Får ikke vondt av henne. Hun får betale dom alle andre må. Jenta fremstår utakknemlig og bortskjemt. Ikke alle har muligheten til å dra til LA en gang. Få henne ned til fattig strøk i Afrika. Kanskje hun lærer

Hun trenger ikke dra til Afrika. Los Angeles er «fattigdoms hovedstaden» i USA. 1 av 5 innbyggere lever under fattigdomsgrensen. Hun får leie en bil neste gang hun er der, se noe annet enn Beverly Hills, Bel Air, Santa Monica og Malibu. Det er så uglamorøst som det kan få blitt. Hilsen en som har bodd der i mange år. Personlig synes jeg LA er en møkkaby, men det er en annen diskusjon. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janus

Ser hun skriver at hun vil kle babyen(når hun får barn)i gucci klær🙈de aller fleste som har barn vet at babyer vokser fort, så hvorfor kle på dyre merkeklær fra de er nyfødt,? Bortkasta penger spør du meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Janus
9 timer siden, Justlooking skrev:

 Veldig overfladisk. Kanskje det er ting i barndommen/oppveksten som gjør at hun har behov for å skryte og vise at hun gjør det bra. Ikke vet jeg. Det jeg synes er trist er at hun var veldig søt for få år siden og nå .... not so much. Også fordi hun sminker seg for mye og har for mye fillers og for mye fake. Det enkle er faktisk ofte det beste.

@Justlooking tror også mye handler om oppveksten hennes, hun kjøper lykke, noe som ikke kan kjøpes for penger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Janus skrev:

Ser hun skriver at hun vil kle babyen(når hun får barn)i gucci klær🙈de aller fleste som har barn vet at babyer vokser fort, så hvorfor kle på dyre merkeklær fra de er nyfødt,? Bortkasta penger spør du meg!

Sånn at hun har noe å vise frem. La oss håpe hun ikke blir bloggmamma

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janus
2 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Sånn at hun har noe å vise frem. La oss håpe hun ikke blir bloggmamma

Det blir vel det neste🙈sraad mamma blogger😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vitting

For noen bucket list mål; 8 av 11 handler kun om ting man må ha nok/mye penger for å oppnå. Hvem har bucket list mål om å tjene 10 millioner på ett år? Just...why?

Men det er nå så, den egentlig grunnen til at jeg kom inn hit for første gang på lenge er: har hun tatt spraytan, eller er det timesvis i solen som står bak den for meg overraskende brune huden? Jeg husker henne ikke slik for noen mnd tilbake, og plutselig var utseendet hennes veldig annerledes. Har noe skjedd, noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janus
6 minutter siden, Vitting skrev:

For noen bucket list mål; 8 av 11 handler kun om ting man må ha nok/mye penger for å oppnå. Hvem har bucket list mål om å tjene 10 millioner på ett år? Just...why?

Men det er nå så, den egentlig grunnen til at jeg kom inn hit for første gang på lenge er: har hun tatt spraytan, eller er det timesvis i solen som står bak den for meg overraskende brune huden? Jeg husker henne ikke slik for noen mnd tilbake, og plutselig var utseendet hennes veldig annerledes. Har noe skjedd, noen som vet?

Trur det er timesvis i solarium

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Janus skrev:

Trur det er timesvis i solarium

Hun har jo vært i LA en stund? Hun har blitt veldig brun av å være der. Ligger nok å griller seg uti sola, uten solkrem så klart 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janus
1 minutt siden, Snuppah00 skrev:

Hun har jo vært i LA en stund? Hun har blitt veldig brun av å være der. Ligger nok å griller seg uti sola, uten solkrem så klart 

Er sikkert noe sånt, hun vil få lærhud til slutt med all den solinga.leger advarer folk mot mye soling pga økt fare for hudkreft(føflekk kreft) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Janus skrev:

Trur det er timesvis i solarium

Hun har vell sjenerelt bare vært mye i solen der det varmt. Hun var først i mexico så spania så thailand også helleas å nå har hun vært i los angeles som er varmt hele året.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janus

Er stor kontrast mellom hennes og samuel sin bucket list.samuel tok med sine kreftsyke bestefar på reise ruinnt i verden, drømmer som bestefaren hadde fra han var liten gutt.der har du ekte verdier og samuel viser omtanke og stor kjærlighet for sitt idol(bestefaren)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janus
2 minutter siden, Elevbruker skrev:

Hun har vell sjenerelt bare vært mye i solen der det varmt. Hun var først i mexico så spania så thailand også helleas å nå har hun vært i los angeles som er varmt hele året.

Er uansett ikke bra me så mye soling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun har jo ingen forståelse for hva ting koster. Utdrag fra listen:

«2. Gifte meg, og ha et heeelt sjukt fint og stort bryllup. Altså, jeg kommer til å legge insane mye penger på det, mark my words haha. Det skal være SÅ over the top OG extra as fuck!

3. Få et (kanskje to) barn som jeg skal kle opp i masse Gucci-klær fra de er nyfødt. Jeg drømmer seriøst om det, haha. Så gullig!

4. Bygge et mansion, som naturligvis skal ha tidenes største walk in closet. Helst over en hel etasje!»

Bygge et mansion? I Norge? Jeg regner med det skal ligge på Østlandet og med mindre hun skal ha det på Ytre Enebakk, så ser jeg for meg at hun må ut med x-antall mill i kun tomt. I Oslo-gryta er det ikke plass til «svært mansion» uten å kanskje rive eksisterende hus først. Det blir betydelig dyrere enn kun tomt. Så er det selve byggingen. Et «mansion» i ekte amerikansk stil, men etter norske byggelover, kommer til å koste jenta et sted mellom 30-50 mill. Lykke til med å få det lånet i banken. Nei, huskjøpet til Sraad skjer nok når dama er i 40-årene.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Milio skrev:

Hun har jo ingen forståelse for hva ting koster. Utdrag fra listen:

«2. Gifte meg, og ha et heeelt sjukt fint og stort bryllup. Altså, jeg kommer til å legge insane mye penger på det, mark my words haha. Det skal være SÅ over the top OG extra as fuck!

3. Få et (kanskje to) barn som jeg skal kle opp i masse Gucci-klær fra de er nyfødt. Jeg drømmer seriøst om det, haha. Så gullig!

4. Bygge et mansion, som naturligvis skal ha tidenes største walk in closet. Helst over en hel etasje!»

Bygge et mansion? I Norge? Jeg regner med det skal ligge på Østlandet og med mindre hun skal ha det på Ytre Enebakk, så ser jeg for meg at hun må ut med x-antall mill i kun tomt. I Oslo-gryta er det ikke plass til «svært mansion» uten å kanskje rive eksisterende hus først. Det blir betydelig dyrere enn kun tomt. Så er det selve byggingen. Et «mansion» i ekte amerikansk stil, men etter norske byggelover, kommer til å koste jenta et sted mellom 30-50 mill. Lykke til med å få det lånet i banken. Nei, huskjøpet til Sraad skjer nok når dama er i 40-årene.

Viser at hun ikke har begrep om økonomi. Hun tror hun er (eller kommer til å bli) Gustav Witzøe ved hjelp av blogging. Lukter mer Idar Vollvik-situasjon der i gården...

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janus
14 minutter siden, Milio skrev:

Hun har jo ingen forståelse for hva ting koster. Utdrag fra listen:

«2. Gifte meg, og ha et heeelt sjukt fint og stort bryllup. Altså, jeg kommer til å legge insane mye penger på det, mark my words haha. Det skal være SÅ over the top OG extra as fuck!

3. Få et (kanskje to) barn som jeg skal kle opp i masse Gucci-klær fra de er nyfødt. Jeg drømmer seriøst om det, haha. Så gullig!

4. Bygge et mansion, som naturligvis skal ha tidenes største walk in closet. Helst over en hel etasje!»

Bygge et mansion? I Norge? Jeg regner med det skal ligge på Østlandet og med mindre hun skal ha det på Ytre Enebakk, så ser jeg for meg at hun må ut med x-antall mill i kun tomt. I Oslo-gryta er det ikke plass til «svært mansion» uten å kanskje rive eksisterende hus først. Det blir betydelig dyrere enn kun tomt. Så er det selve byggingen. Et «mansion» i ekte amerikansk stil, men etter norske byggelover, kommer til å koste jenta et sted mellom 30-50 mill. Lykke til med å få det lånet i banken. Nei, huskjøpet til Sraad skjer nok når dama er i 40-årene.

Eneste jeg leser er penger penger og atter penger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal bygge et mansion? Lykke til med det. Synes det er litt kleint at hennes store drøm er å leve som Kim Kardashian. Hun kan dessverre ikke leve slikt luksusliv med å bare være en toppblogger. Hun er nødt til å jobbe beinhardt skal hun klare det. Hun skjønner tydeligvis ikke hvor mye ting vil koste henne 🙈

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...