Weebs Skrevet 13. januar 2017 Forfatter #301 Del Skrevet 13. januar 2017 13 timer siden, Beccy87 skrev: Det første barseltreffet er vanskelig å lese noe som helt ut av da. Da er jo alle så opptatt av å være kjempe hyggelige og oppføre seg så det er ingen som egentlig er seg selv. Jeg hadde ikke noe god klaff med min gruppe sist men har hørt om flere som er venner i årevis og det virker jo kjempe hyggelig. Er enig med @sitronkake der, ikke godt å vite hva man får ,men at dere allerede har avtalt nytt møte lover jo godt da. Jeg digger ikke å bli kjent med nye folk heller, men jeg prøver skikkelig hardt å ha et åpent sinn Jeg blir så sliten. Og tre hele timer! Da var jeg den første til å gå fordi ungene kom hjem fra skolen. Takk himmelen for det. 9 timer siden, A4-livet skrev: Jeg kjenner at jeg trenger det navnet på pm Håper det klaffer med barselgruppa! Broren min og kona er fortsatt gode venner med det ene paret ni år etter Det hadde jo vært gøy hvis det var en såpass klaff. Kjenner jeg er skeptisk, men skal som sagt prøve å ha et åpent sinn 43 minutter siden, miore skrev: Jeg er også veeldig interessert i å få det navnet på pm Føler jeg har gitt litt vel store forventninger nå. Det er dessverre ikke Moleky-Lene, liksom Men greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 13. januar 2017 Forfatter #302 Del Skrevet 13. januar 2017 Alarm som ringer åtte, altså. Det er grusomt. Midt i drømmen der jeg spiste After Eight! Har ikke fått gjort noe mer enn å finne fram klær, knaske dagens dose piller, drikke iskaffe og amme. Tiden flyr. Nå har jeg ei som sover på puppen og jeg skal egentlig ta en powerdusj. Såret er absolutt blitt bedre! Ikke godt å vite om det var virkemiddelet mot sopp eller hydrokortison som did the trick. Håper jeg får fortsette å smøre til det går helt vekk Hun har fått mer skurv da! Og det er begynt å lukte...ost Det er alltid noe Den vugga vi låner. Der er det en gammel "madrass". Eller to lag med skumgummi som de har klippet til selv. Og det lukter! Og går litt i oppløsning. Har ikke dødslyst å plassere M oppi der. Men hva kan en madrass koste? Er det verdt å kjøpe ny? Har mine tvil om suksessen til hele vugga jeg altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 13. januar 2017 #303 Del Skrevet 13. januar 2017 På 11.1.2017 den 0.00, LilleMy1989 skrev: Ååh, sitatkrøll, skulle ikke sitere! Sorry sitatkrøll. Kan du ikke bare prøve å legge et pledd i bunnen av vugga (uten madrass) og se om det virker å funke? Eller vognmadrassen? Babynest? Hvis vugga blir suksess kan dere jo vurdere å kjøpe ny madrass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maja87 Skrevet 13. januar 2017 #304 Del Skrevet 13. januar 2017 Vi har ikke madrass i vugga. Brettet et dynetrekk til å ha nederst og nestet oppå der 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carouselle Skrevet 13. januar 2017 #305 Del Skrevet 13. januar 2017 De har gode og billige madrasser på IKEA Høres ikke noe særlig ut med illeluktende madrass som går i oppløsning nei.. Man skal jo nesten ikke la madrasser gå i arv en gang, så ville nok unngått den gamle greia der ja. Høres helsefarlig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 13. januar 2017 #306 Del Skrevet 13. januar 2017 Vi har lånt en vugge til å ha i stua vi byttet madrass på. Kjøpte en skumgummimaddrass på jysk vi klipte til (100,-). Oppå der har vi babynestet så det er ikke så farlig at madrassen er litt tynnere enn vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsy Skrevet 13. januar 2017 #307 Del Skrevet 13. januar 2017 Så bra at såret til M er blitt bedre! Vil tro det er helt greit med litt skurv i forhold til åpent sår i rumpa. Men er det vanlig at det lukter ost? Hilsen ei som ikke har peiling på babyer. Vanskelig å ikke bli nysgjerrig på navnet til ungen i barselgruppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 13. januar 2017 Forfatter #308 Del Skrevet 13. januar 2017 1 time siden, Sisti skrev: Sorry sitatkrøll. Kan du ikke bare prøve å legge et pledd i bunnen av vugga (uten madrass) og se om det virker å funke? Eller vognmadrassen? Babynest? Hvis vugga blir suksess kan dere jo vurdere å kjøpe ny madrass. 1 time siden, maja87 skrev: Vi har ikke madrass i vugga. Brettet et dynetrekk til å ha nederst og nestet oppå der 👍 1 time siden, Carouselle skrev: De har gode og billige madrasser på IKEA Høres ikke noe særlig ut med illeluktende madrass som går i oppløsning nei.. Man skal jo nesten ikke la madrasser gå i arv en gang, så ville nok unngått den gamle greia der ja. Høres helsefarlig ut 43 minutter siden, Chandra skrev: Vi har lånt en vugge til å ha i stua vi byttet madrass på. Kjøpte en skumgummimaddrass på jysk vi klipte til (100,-). Oppå der har vi babynestet så det er ikke så farlig at madrassen er litt tynnere enn vanlig. Se det, ja! Her var det mange gode tips Dere er søren meg nyttige altså. Selv om dere får meg til å se helt dum ut 27 minutter siden, Mumsy skrev: Så bra at såret til M er blitt bedre! Vil tro det er helt greit med litt skurv i forhold til åpent sår i rumpa. Men er det vanlig at det lukter ost? Hilsen ei som ikke har peiling på babyer. Vanskelig å ikke bli nysgjerrig på navnet til ungen i barselgruppa Jeg måtte google, og litt lukt er heldigvis/dessverre vanlig Fikk beskjed om å bare fortsette med olje og børsting hver dag. ------- Back from helsestasjonen! Hs var også storfornøyd med resultatet. Kremen kunne brukes én uke, så da fortsetter vi noen dager til Pannen til M begynner å se ut som kinnene hennes gjorde den gangen hun sprakk og blødde. De er blitt nesten perfekte nå, så da starter det selvfølgelig en annen plass Men hs sa at jeg måtte smøre i vei Og M imponerte sterkt da hun lå på stellematta og rullet seg over på siden og tilbake på rygg igjen. Med andre ord slutt på å plassere henne der imens jeg dusjer Fy søren, det er noe nytt hver dag! Flinke jenta mi (eller havhesten, som ordboka trodde jeg mente). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 13. januar 2017 #309 Del Skrevet 13. januar 2017 Du har en havhest! Dødsmisunnelig! Deilig at såret begynner å bli bedre. Stakkars lite havføll (*bare jeg som synes det var ssså gøy ssssikkert ). Ser nå at medfølelsen ser fake ut. Den er altså ekte. Skurv lukter helt forferdelig. Jeg pirket det vekk Når han skulle sove, skikkelig snill mamma og børstet. Tror de myke babybørstene er udugelige. Vi har en babybørste med naturbust eller noe. Kjennes litt hardere ut men funker! Madrass skal aldri kjøpes brukt eller arves! Ift søsken kan det være greit. Da vet man om det har vært uhell eller slikt og hvor gammel den er. Ikke bruk den som er der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviora Skrevet 13. januar 2017 #310 Del Skrevet 13. januar 2017 Vi kjøpte også madrass på jysk og klipte den til. Det skal godt gjøres å finne madrasser som har samme mål som gamle vugger Aldri bruk arvede madrasser. Fysj og fy! Havhest! Jeg tenkte "aaw!" før jeg innså at havhest er en fugl og ikke en sjøhest. Men søtt likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 13. januar 2017 #311 Del Skrevet 13. januar 2017 Jeg tenkte det var et annet ord før sjøhest... Hvorfor har ikke en sjøhest emoji!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 13. januar 2017 Forfatter #312 Del Skrevet 13. januar 2017 7 timer siden, LilleMy1989 skrev: Du har en havhest! Dødsmisunnelig! Deilig at såret begynner å bli bedre. Stakkars lite havføll (*bare jeg som synes det var ssså gøy ssssikkert ). Ser nå at medfølelsen ser fake ut. Den er altså ekte. Skurv lukter helt forferdelig. Jeg pirket det vekk Når han skulle sove, skikkelig snill mamma og børstet. Tror de myke babybørstene er udugelige. Vi har en babybørste med naturbust eller noe. Kjennes litt hardere ut men funker! Madrass skal aldri kjøpes brukt eller arves! Ift søsken kan det være greit. Da vet man om det har vært uhell eller slikt og hvor gammel den er. Ikke bruk den som er der Jeg tror på deg at medfølelsen er ekte Jeg har fått kallenavnet Pirkus av mannen fordi jeg alltid finner ting på kroppen hans som jeg mener må pirkes litt på Så det har vært ekstremt vanskelig å holde seg fra å dra av alle flak jeg ser. Babybørsten jeg har er myk, men heldigvis har hun ganske tynt lag, så hun ser mye freshere ut etter en runde med den Madrassen havnet på roterommet og vuggen har fått seg en vask Tror egentlig jeg kommer til å kaste den. Sier bare at den gikk i oppløsning 6 timer siden, Leviora skrev: Vi kjøpte også madrass på jysk og klipte den til. Det skal godt gjøres å finne madrasser som har samme mål som gamle vugger Aldri bruk arvede madrasser. Fysj og fy! Havhest! Jeg tenkte "aaw!" før jeg innså at havhest er en fugl og ikke en sjøhest. Men søtt likevel Jeg sjekket, og vår Jysk har madrassen til en hundrings på lager! Veldig fornøyd I går testet jeg reaksjon da jeg la henne i babynestet oppi vugga. Hun så lettere sjokkert ut, så vi får hvordan dette ender Jeg visste ikke at sjøhest og havhest var to ulike ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 13. januar 2017 #313 Del Skrevet 13. januar 2017 Du kunne latt som om du syns det var like gøy som meg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 13. januar 2017 Forfatter #314 Del Skrevet 13. januar 2017 1 time siden, LilleMy1989 skrev: Du kunne latt som om du syns det var like gøy som meg da. Jeg holder lav profil resten av dagen siden jeg bare dummer meg ut. Klarer ikke å løse problemet om hvordan en vugge fungerer uten madrass. Vet ikke hva en havhest er Nå må jeg se Nytt På Nytt og late som jeg forstår hva disse politikerne snakker om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 14. januar 2017 #315 Del Skrevet 14. januar 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 14. januar 2017 Forfatter #316 Del Skrevet 14. januar 2017 God morgen! Vi overlevde jammen meg fredag den 13. denne gangen også. Jeg er egentlig ikke overtroisk, men jeg har syke tanker om et par ting. For eksempel at jeg må si "snakkes" til folk jeg er glad i, for da er vi liksom nødt til å sees igjen. Da kan ingen dø i mellomtiden Kan ikke si "hadet". Da kan alt skje! Det vet alle M spiser frokost, jeg har drukket iskaffe, katten ligger ved siden av oss. Vi koser oss med Fjorden Cowboys mens gutta er på en slags cup. Husker ikke. De var gått da vi stod opp M er litt snørrete. Håper ikke det eskalerer så veldig. Det er så ekle netter når hun ikke får puste skikkelig. Vi har fått masse strikk av folk. Mange jakker i ulike størrelser. Det er gøy! De bruker vi når vi skal ut å kjøre. Vi har bilstolpose så hun slipper liksom full dress. Det har ikke akkurat vært vinter her heller Men alle sokkene? De har jeg ikke funnet en bruk til enda. Vi bruker ullsokker til henne hver dag. Hun får så "sokkaseg" av bomull Det er nok et lokalt uttrykk, men ull holder seg på plass! Så ull pluss store strikkede ullsokker/ulltøfler? Har ikke vært suksess til nå. Men, men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carouselle Skrevet 14. januar 2017 #317 Del Skrevet 14. januar 2017 Lillebror hadde også en del skurv, visste ikke at jeg skulle fjerne den jeg.. Så han gikk rundt (eller gikk gjorde han ikke da.. men men dere skjønner) og luktet ost. Helt til jeg tok en kam og gredde gjennom, da fløy det flassbiter i alle retninger. Etter det har vi ikke sett så mye til det Litt flass har han jo, men ikke det verste tykke, gule skurvet. Fredag den 13. ja.. prøvde å ikke tenke for mye på det. Jeg kan få litt hetta og bli litt overtroisk Jeg forstår godt det med at du ikke vil si "hadet", men "snakkes". Jeg har ikke akkurat den "hang-up"en der, men er redd for å snakke for langt frem i tid i fare for å jinxe noe.. Tør nesten ikke snakke om fremtidige bursdager og sånn. Litt slitsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 15. januar 2017 Forfatter #318 Del Skrevet 15. januar 2017 19 timer siden, Carouselle skrev: Lillebror hadde også en del skurv, visste ikke at jeg skulle fjerne den jeg.. Så han gikk rundt (eller gikk gjorde han ikke da.. men men dere skjønner) og luktet ost. Helt til jeg tok en kam og gredde gjennom, da fløy det flassbiter i alle retninger. Etter det har vi ikke sett så mye til det Litt flass har han jo, men ikke det verste tykke, gule skurvet. Fredag den 13. ja.. prøvde å ikke tenke for mye på det. Jeg kan få litt hetta og bli litt overtroisk Jeg forstår godt det med at du ikke vil si "hadet", men "snakkes". Jeg har ikke akkurat den "hang-up"en der, men er redd for å snakke for langt frem i tid i fare for å jinxe noe.. Tør nesten ikke snakke om fremtidige bursdager og sånn. Litt slitsomt Jeg vet ikke om det er et must å fjerne skurv, men hs sa det var greit å fjerne så det ikke bygget seg opp et tykt lag. Så jeg oljer og grer hver dag. Det er jo moro når flakene flyr rundt Når jeg tenker meg om er jeg kanskje litt overtroisk likevel. Klokkeguden er jo en nær venn av meg Må ønske meg noe hver gang klokka er 22.22 ------ God søndag! Det var en gratis Sumo for en måned så da måtte vi slå til. Får endelig sett Petter Uteligger! Puppene lekker som bare juling, skjønner ikke hva de vil. Mate Petter og gjengen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 15. januar 2017 #319 Del Skrevet 15. januar 2017 3 timer siden, Weebs skrev: Jeg vet ikke om det er et must å fjerne skurv, men hs sa det var greit å fjerne så det ikke bygget seg opp et tykt lag. Så jeg oljer og grer hver dag. Det er jo moro når flakene flyr rundt Når jeg tenker meg om er jeg kanskje litt overtroisk likevel. Klokkeguden er jo en nær venn av meg Må ønske meg noe hver gang klokka er 22.22 ------ God søndag! Det var en gratis Sumo for en måned så da måtte vi slå til. Får endelig sett Petter Uteligger! Puppene lekker som bare juling, skjønner ikke hva de vil. Mate Petter og gjengen? Morsinstinktet slår vel inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carouselle Skrevet 15. januar 2017 #320 Del Skrevet 15. januar 2017 Hahaha.. lekker de bare når du ser Petter Uteligger eller generelt? Mine lekker nesten ikke, har ikke behov for melkeoppsamlere for å si det sånn Men når jeg tenker etter virker det litt slitsomt å lekke som en sil, men er vel et tegn på at melken er der om ikke annet! Jeg måtte klemme og sjekke hver gang jeg skulle mate lillebror de første månedene.. Var redd for å gi han lurepupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå