Gå til innhold

Maser videre


Weebs

Anbefalte innlegg

Da er helga like rundt hjørnet! Håper det blir ei fin helg og at du får drukket dine velfortjente glass med vin. :) :vin:

Å bli spurt om leg på polet etter fylte tredve kan jo være hyggelig det. Jeg ble spurt om leg da jeg kjøpte øl til mannen på den lokale butikken noen uker etter fødselen. Jeg var heeelt i ørska og så faktisk ikke på fyren i kassa at han bare spøkte. Tok han helt seriøst og fant fram legitimiasjonen. Da følte jeg meg som den største idioten etterpå. Søvnløs mor med handlevogna fylt opp av bleier og lignende pluss en sekser med øl. Jaja, han fniste godt da han sa han det var spøk. Idioten... :dry:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, Albbas skrev:
 

Håper edruangsten er bedre nå! ;)

Hva pleier du og M å finne på når dere er alene? Jeg og H skal være alene i en uke, og jeg gruer meg så innmari! Skjønner ikke helt hva jeg er redd for, men jeg syns det er så tungt å være alene med han over flere dager... :P

Litt bedre! Jeg har fått bearbeidet den med å prate om det med alle som vil høre på :fnise:

Vi chiller i sofaen med litt Love Island! Neida :tongue: Hun må være litt ute hver dag, så vi stikker en tur i en eller annen lekepark, uansett vær. Hun synes regn er gøy. Det er ikke alltid vi er ute i ukedagene, da har hun jo vært ute i barnehagen.

Å lage en middag som hun kan "hjelpe" med er alltid et topp tidsfordriv. Pizza er ypperlig, da kan hun legge på ost og smårettskinke. Hun spiser så mye ost og skinke underveis at hun ikke er sulten etterpå :P Her en dag var hun med og laget eggerøre. Ikke like vellykket! Det var altfor masse gris, og jeg synes egentlig egg er gross as fuck :fnise:

Hun liker også å tegne. Akkurat nå er det jeg som tar meg av mesteparten av tegningen. Hun peker på arket og krever at jeg skal tegne fisk, "pip-pip" eller "mannen". Etterpå rabler hun litt over med en fargestift. Good times. Jeg er blitt ekspert på å tegne fisker :jepp:

Hun har nettopp begynt å like plastalina, men også der må jeg bidra en god del :ler:

Vi har ikke så svære prosjekter egentlig. Litt her og litt der. Og litt Peppa Gris innimellom :phaedra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Weebs said:
 

Litt bedre! Jeg har fått bearbeidet den med å prate om det med alle som vil høre på :fnise:

Vi chiller i sofaen med litt Love Island! Neida :tongue: Hun må være litt ute hver dag, så vi stikker en tur i en eller annen lekepark, uansett vær. Hun synes regn er gøy. Det er ikke alltid vi er ute i ukedagene, da har hun jo vært ute i barnehagen.

Å lage en middag som hun kan "hjelpe" med er alltid et topp tidsfordriv. Pizza er ypperlig, da kan hun legge på ost og smårettskinke. Hun spiser så mye ost og skinke underveis at hun ikke er sulten etterpå :P Her en dag var hun med og laget eggerøre. Ikke like vellykket! Det var altfor masse gris, og jeg synes egentlig egg er gross as fuck :fnise:

Hun liker også å tegne. Akkurat nå er det jeg som tar meg av mesteparten av tegningen. Hun peker på arket og krever at jeg skal tegne fisk, "pip-pip" eller "mannen". Etterpå rabler hun litt over med en fargestift. Good times. Jeg er blitt ekspert på å tegne fisker :jepp:

Hun har nettopp begynt å like plastalina, men også der må jeg bidra en god del :ler:

Vi har ikke så svære prosjekter egentlig. Litt her og litt der. Og litt Peppa Gris innimellom :phaedra:

Takk for gode forslag. :nigo: Tror det blir et besøk til Leos lekeland også i løpet av uka. :ler: Har også kjøpt masse ny duplo jeg håper kan redde dagen. :sjenert:

Haha, pizza laget vi i går. Samme greia her, han var ikke sulten lenger da pizzaen var ferdig. :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.10.2018 den 13.59, Albbas skrev:
 

Takk for gode forslag. :nigo: Tror det blir et besøk til Leos lekeland også i løpet av uka. :ler: Har også kjøpt masse ny duplo jeg håper kan redde dagen. :sjenert:

Haha, pizza laget vi i går. Samme greia her, han var ikke sulten lenger da pizzaen var ferdig. :P

 

Lykke til! Leos er gøy :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lørdag, og jeg er drunk as a skunk! Eller ikke :P

Samme greia som sist jeg planla overnatting. Forkjøla med feber, og hun hadde den verste natta i manns minne i går :daane: Hun fikk litt flere Paracet enn det som er anbefalt. Tre på én natt - egentlig skal det visst være tre i døgnet :plystre: Men herrefred, hun sluttet ikke å hyle :sjokkbla: Vi ringte legevakten på kvelden, for hun pustet som hun løp maraton. Men etter å ha svart på 1537 spørsmål ble vi beroliget. Hun dyppet av innimellom, og det var visst et godt tegn.  

Takk og pris var hun i bedre form i dag, så da overholdt vi regelen om tre Paracet i døgnet likevel :tongue:

Skal innrømme at jeg var litt sur for at jeg går glipp av barnevakt, vin og kos, men jeg kom over det. I tillegg litt sur for at det kun er meg det går utover når M er syk. Hun blir mammadalt og får humørsvingninger fra en annen verden. Pappa får sitte i fred og ro og se fotballkamp :rolleyes: Det er ikke hans feil selvsagt, men jeg blir irritert uansett. Kan ikke han også ha det litt piss? Kan ikke han også være våken hele natta? :fnise:

M er hermegås på godt og vondt. Guttene hadde besøk i dag, og da hun og jeg lekte med noe greier på gulvet utenfor rommet deres ropte kompisen "yes, biiiitch". "Biiisj!" :babyjente:

 

Endret av Weebs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, stakkars M (og mammaen!). Det hørtes ikke godt ut. Så kjedelig at det ikke ble vin. 

Vi har funnet ut at vi ikke tør spørre søstera mi om å være barnevakt mer, H blir bare syk rett før. Kanskje det samme gjelder overnatting hos moren din? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler SÅ med deg, og klarer heller ikke la være å bli sur for at pappaen slipper så lett i forhold til meg. Og hvis HAN da presterer å bli irritert eller miste tålmodigheten blir jeg i alle fall sur, akkurat som han ikke har rett til det liksom. :ler:

Hvordan går det med M?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.10.2018 den 12.04, lille_frosk skrev:
 

Jeg føler SÅ med deg, og klarer heller ikke la være å bli sur for at pappaen slipper så lett i forhold til meg. Og hvis HAN da presterer å bli irritert eller miste tålmodigheten blir jeg i alle fall sur, akkurat som han ikke har rett til det liksom. :ler:

Hvordan går det med M?

Her en natt kom den ene guttungen inn til mannen halv fire, fordi han hadde hatt mareritt. Det ble den stakkars mannen så sliten av at han "forsov seg" en halvtime med vilje. Assåå... :rolleyes: Jeg visste virkelig ikke hva jeg skulle si, så jeg sa ingenting. Jeg tror blikket mitt sa nok :fnise:

Det går bedre med M, kun litt snue igjen :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bad news for pappa - jeg strikker løsere enn oppskriften sier jeg skal, så Mariusgenseren er altfor stor. 

Good news for mannen - han er tjukk, så han skal plutselig få seg en Mariusgenser! 

Vel, vel :tongue:

Jeg jobber helg, det er pissevær, jeg har hull i skoen og en våt sokk. 

M har tullet en del i natt. Snakket masse i søvne! Helleduss, som den jenta drømmer. Jeg synes litt synd på mannen som er hjemme med henne i dag. Jeg har det helt greit på jobb, selv om foten er kald. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer hjem fra jobb og får beskjed om at mannen mener vi skal lage en baby. Snarest! WTF! Jeg er helt skjelven. Okei, nå er vi plutselig prøvere igjen?! :nigo::hjerte:

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Weebs skrev:
 

Kommer hjem fra jobb og får beskjed om at mannen mener vi skal lage en baby. Snarest! WTF! Jeg er helt skjelven. Okei, nå er vi plutselig prøvere igjen?! :nigo::hjerte:

 

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Weebs said:
 

Kommer hjem fra jobb og får beskjed om at mannen mener vi skal lage en baby. Snarest! WTF! Jeg er helt skjelven. Okei, nå er vi plutselig prøvere igjen?! :nigo::hjerte:

 

What?? Har han slått seg?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Weebs skrev:
 

Kommer hjem fra jobb og får beskjed om at mannen mener vi skal lage en baby. Snarest! WTF! Jeg er helt skjelven. Okei, nå er vi plutselig prøvere igjen?! :nigo::hjerte:

 

Yay 😂 nå må jeg jo virkelig begynne å følge med her igjen 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det kan være han har slått seg :fnise:

Han og M har vært på besøk hos et vennepar som har en unge på samme alder. De annonserte at de venter nestemann. Og mannen hadde sagt at "Weebs kommer til å DØ når jeg forteller det - hun vil jo ha en til". Og det var de helt enige i! 

Så begynte han å snakke om hvordan vi måttet forandre visse ting hvis vi skulle fått fjerdemann. Og han hadde så detaljerte planer at jeg var helt imponert over at han hadde kommet på alt dette i dag. 

Nei, dette har han visst tenkt på i flere måneder. Han kom med forslag for hvilken bil vi burde kjøpe, hvor mye vi fikk hvis vi solgte min... Jeg spurte når han mente vi burde sette i gang. "Snarest mulig!"

Herregud, jeg prøvde å være verdens chilleste person, men jeg ble jo helt svett. Og fikk selvsagt akutt kalde føtter :ler:

Jeg spurte sånn cirka fem ganger om han mente jeg skulle slutte på Cerazette i dag. Ja, det mente han. Så da gjør jeg det! 

Jeg vet ikke om jeg har mensen eller eggløsning eller noenting. Her ammes det jo fortsatt. Så det blir spennende. 

Herregud. Tenk om vi får én til :biggrin:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Weebs said:
 

Ja, det kan være han har slått seg :fnise:

Han og M har vært på besøk hos et vennepar som har en unge på samme alder. De annonserte at de venter nestemann. Og mannen hadde sagt at "Weebs kommer til å DØ når jeg forteller det - hun vil jo ha en til". Og det var de helt enige i! 

Så begynte han å snakke om hvordan vi måttet forandre visse ting hvis vi skulle fått fjerdemann. Og han hadde så detaljerte planer at jeg var helt imponert over at han hadde kommet på alt dette i dag. 

Nei, dette har han visst tenkt på i flere måneder. Han kom med forslag for hvilken bil vi burde kjøpe, hvor mye vi fikk hvis vi solgte min... Jeg spurte når han mente vi burde sette i gang. "Snarest mulig!"

Herregud, jeg prøvde å være verdens chilleste person, men jeg ble jo helt svett. Og fikk selvsagt akutt kalde føtter :ler:

Jeg spurte sånn cirka fem ganger om han mente jeg skulle slutte på Cerazette i dag. Ja, det mente han. Så da gjør jeg det! 

Jeg vet ikke om jeg har mensen eller eggløsning eller noenting. Her ammes det jo fortsatt. Så det blir spennende. 

Herregud. Tenk om vi får én til :biggrin:

Åh... :hoppe: :hoppe:

Hvis du ikke får mensen/EL har du nytt insentiv til å forsøke nattavvenning da. ;) Ofte det som skal til! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Albbas skrev:
 

Åh... :hoppe: :hoppe:

Hvis du ikke får mensen/EL har du nytt insentiv til å forsøke nattavvenning da. ;) Ofte det som skal til! 

Iik, ja. Det er litt av en motivasjon det. Nå slipper jeg å bli trist av tanken på å aldri skulle amme igjen i tillegg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tilbud på Komplett Apotek, så da er folsyre bestilt :fnise:

Kjøpe grapefruktjuice og sette i gang med kjerringråd og prøvegalskap med en gang. Dette blir VILT, folkens! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble jeg skikkelig glad av altså! :hoppe: Fikk lyst til å fortelle det til mannen min, men så kom jeg på at han aner jo ikke hvem du er eller bryr seg om problemstillinga whatsoever. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Albbas skrev:
 

Dette ble jeg skikkelig glad av altså! :hoppe: Fikk lyst til å fortelle det til mannen min, men så kom jeg på at han aner jo ikke hvem du er eller bryr seg om problemstillinga whatsoever. :ler:

Fortell det uansett og tving ham til å bry seg! :nigo:

48 minutter siden, LilleMy1989 skrev:
 

Juhu! :hoppendeglad:

 

Yass :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...