Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 timer siden, LoveMoschino skrev:

Er Pilotfruen litt kort? Altså er hun egentlig litt dum?

Mye mulig, men jeg tror heller hun egentlig er veldig kynisk og vil skape debatt for å få flere lesere ved å publisere provoserende ting. Skremmende er det i alle fall. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, LoveMoschino skrev:

Er Pilotfruen litt kort? Altså er hun egentlig litt dum?

Hvis hun ikke er det så er det jo rart at hun velger å fremstå såpass korttenkt og dum som hun gjør. Jeg hadde ikke gjort det for å tjene penger!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører via jungeltelegrafen at au-pairen lever livets gode dager der. De er visst veldig hyggelige mot henne, hun får masse fri og behandler henne som nær familie. Ikke jobber hun så mye heller.. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.9.2020 den 20.30, Liinnam skrev:

Er det bare jeg som reagerer på at omtrent alle bilder av/med sønnen så ser han på en skjerm eller det er en skjerm er i bakgrunnen? 
- frokostbordet i helgen, mor og far prater, sønn ser på iPad 

- klipper seg ser på mobil. OK nok altså

- spiser lunsj ute, sønnen ser på iPad 

osv, kunne sikkert kommet med flere eksempler. 

Slitsomt å ta vare på barn, må vite 😅

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.9.2020 den 17.26, FruByråkrat skrev:

Mobilbruk bryr jeg meg ikke så mye om, men fremovervendt sete er i mine øyne uansvarlig. Er jo sterkt anbefalt å sitte bakovervendt til 5 år. 

Hun har snudd stolen nå. Vedder på at hun leser her

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, dailysugar skrev:

Noen som har hørt podcasten?

Ja, må si jeg er positivt overrasket. Synes de er litt mer uhøytidelige i podcasten enn de fremstår i sosiale medier. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest dailysugar
3 timer siden, Lyckeliten skrev:

Ja, må si jeg er positivt overrasket. Synes de er litt mer uhøytidelige i podcasten enn de fremstår i sosiale medier. 

Det var jo bra å høre!😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Lyckeliten skrev:

Ja, må si jeg er positivt overrasket. Synes de er litt mer uhøytidelige i podcasten enn de fremstår i sosiale medier. 

Men det så jeg hun hadde lagt ut på insta story også. Hun hadde fått inn kommentarer på det samme og delte de. Jeg har ikke hørt podcasten, men lurer på om jeg må prøve meg. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg liker de eller ikke. Mye av det hun legger ut og gjør er jeg ikke tilhenger av, samtidig så er det enkelte ting de gjør som gjør de litt mer menneskelig og mer likenes enn andre influensere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt Ulrik snakker særdeles beskt om alle haterne uten liv som henger på forum. Jeg syns de får alt annet enn hard medfart her inne. Syns ikke at de har blitt gått etter i sømmene en eneste gang når det gjelder merking, samarbeidspartnere, barneeksponering eller mindre smarte utsagn. Er lei av at de skal bruke ti minutter i hver eneste episode på å dvele ved dette hatet som jeg ikke kan se. Julianne har tidligere sagt at hun fikk sykt stygge kommentarer når hun hadde åpent kommentarfelt, jeg regner med at det var fra damer hvor hun hadde ligger med ektemennene deres før hun møtte Ulrik. Dette var hun jo åpen om på bloggen, at hun gikk etter gifte menn når hun var singel og bodde på Oslo vest. Men dette intense, voldsomme og konstante forumhatet som Ulrik maser om over kan jeg faktisk ikke se. Det er kanskje et annet forum? Her inne stusser vel folk mest over at de bruker penger som fulle sjømenn. Hus til 22 mill, båt til 7 mill, au pair og vaskehjelp, 2 bmw'er, take away middager og klesvaskehjelp og nå en ny og rådyr hobby for Ulrik; dykking. De har vel ikke samlet årsinntekt på mer enn 2 mill og flytrafikken er redusert med 89 % så jeg skjønner ikke hvordan de tør å brenne penger som om det ikke finnes noen morgendag. Jeg syns ikke det gjør meg til en intens hater når jeg klør meg i hodet over det pengeforbruket der. Caroline Berg Eriksen og mannen hennes fremstår som fattiglus i forhold, bare båten til pilotparet kostet vel mer enn huset til ekteparet Eriksen 🙊

Endret av Tannbein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pilotfrue forteller at hun håper hun klarer å amme -slik at hun går raskt ned i vekt. 

En leser spør henne om hun har ordlagt seg feil, det kan vel ikke være den viktigste grunnen.  Men nei, den mest motiverende grunnen hennes til å få til ammingen er vektnedgangen. 

For et forbilde😳 Det er heller ikke alle som går ned i vekt av ammingen, noe jeg håper førstegangsgravide forbereder seg på. Noen blir alt for opptatte av vekten desverre 😢

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SigridElise skrev:

Pilotfrue forteller at hun håper hun klarer å amme -slik at hun går raskt ned i vekt. 

En leser spør henne om hun har ordlagt seg feil, det kan vel ikke være den viktigste grunnen.  Men nei, den mest motiverende grunnen hennes til å få til ammingen er vektnedgangen. 

For et forbilde😳 Det er heller ikke alle som går ned i vekt av ammingen, noe jeg håper førstegangsgravide forbereder seg på. Noen blir alt for opptatte av vekten desverre 😢

Men i samme instastory legger hun også ut om vektoppgang mens hun går gravid, og at det hverken stresser henne eller bekymrer henne. Hun går tilogmed på vekta, og lar følgerne hennes se hva den er. Jeg synes ikke det er noe poeng i å ta henne for at hennes største motivasjon for å amme, er kjapp vektnedgang etter fødsel. Hun er langt i fra den eneste kvinnen som håper på det at det skal fungere, men hun er en av veldig få som faktisk er ærlig om det. Ja, selvfølgelig er det bra å amme uavhengig av vektnedgang, men hvis det er det som er motivasjonen hennes for å amme, så synes jeg det er helt greit. Alternativet hadde vært å gi flaske, og jeg skal love deg at hun hadde fått dobbelt så mye kritikk for det. Pilotfrue er en av de influenserene som er MINST opptatt av vekt, kropp og livsstil, iallfall utad. Hun legger ut bilder av maten sin og er åpen om at hun trener og bryr seg om kostholdet sitt, men hun svarer vanligvis aldri på spørsmål som har med kropp og vekt å gjøre, nettopp fordi hun ikke vil være med på å skape press rundt kropp. Det synes jeg hun fortjener skryt for. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at hun er åpen om at den største motivasjonen hennes for å amme er vektnedgang syns jeg ikke hun skal tas for. For det er det jaggu meg flere som tenker! Hun sier det bare høyt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...