Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

29 minutter siden, Amatariel skrev:

Enig. Men jeg føler også litt at man 'kan skylde seg selv' dersom man spør om kjønn så tidlig som uke 13. Og hvis man faktisk spør så bør man ta svaret med en klype salt, ikke gå rundt å tro at det blir det. 

Absolutt. Man bør ikke spørre om kjønn så tidlig og om man gjør det så må man jo for all del ikke stole på det svaret 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, FruRosa skrev:

Hvorfor velger de å vise at han klipper gresset med motorklipper på en søndag? Dette er faktisk ulovlig!

Er det ulovlig å klippe gresset på en søndag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

9 minutter siden, FruRosa skrev:

Hvorfor velger de å vise at han klipper gresset med motorklipper på en søndag? Dette er faktisk ulovlig!

Hvis naboene også gjør det eller syntes det er greit må det vel være OK. Nå bor vi litt mer landlig men alle rundt oss jobber og holder på. Vokste opp litt sånn som de bor og da også klippet folk gress og jobber på søndag ingen klagde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ulovlig, en kan få bot på flere tusen, men jeg har aldri hørt om noen som har fått det. 

Endret av Oppland
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, BethD skrev:

Er det ulovlig å klippe gresset på en søndag?

Ja det er det, har du rett sort naboer kommer politiet på besøk kanskje og du får bot

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Vi aner da ingenting om nabolaget har snakket om det og gitt hverandre lov eller ikke. Det blir bare spekulasjoner. Og helt ærlig, dette er da vel ingenting å diskutere? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At profesjonelle påvirkere publiserer at de klipper gress på søndag, og dermed bryter helligdagsfreden, er verd å diskutere, ja.

Endret av Villroses hage
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Villroses hage skrev:

At profesjonelle påvirkere publiserer at de klipper gress på søndag, og dermed bryter helligdagsfreden, er verd å diskutere, ja.

Nettopp!

DET var poenget mitt! Jeg skrev "hvorfor velger de å vise ..."

Hva nabolaget evt mener eller har blitt enige om har ikke noe å si. Å vise for "hele verden" at man som influenser gir blaffen i loven er ikke bra!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BethD skrev:

Er det ulovlig å klippe gresset på en søndag?

Det er ulovlig å bråke (bryte helligdagsfreden) på søndager.

Motorisert gressklipper er derfor ulovlig.

Politiet tar faktisk affære om noen melder slikt inn.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, FruRosa skrev:

Hvorfor velger de å vise at han klipper gresset med motorklipper på en søndag? Dette er faktisk ulovlig!

Hvor mye rart må man henge seg opp i? Her jeg bor klippes det gress, bonden tar inn korn/høy.. Det bryr meg så utrolig lit. Jeg henger ut tøy også selv om det er søndag

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aidensfield skrev:

Hvor mye rart må man henge seg opp i? Her jeg bor klippes det gress, bonden tar inn korn/høy.. Det bryr meg så utrolig lit. Jeg henger ut tøy også selv om det er søndag

Du misset poenget! 

Det er det at de velger å VISE ulovlig bråk på en søndag jeg kommenterte,  ikke selve handlingen. 

Og du så kanskje ar jeg refererte til at man ikke skal bryte helligdagsfreden? Å henge ut tøy bråker ikke.

Dette har ikke noe med hva hver enkelt av oss syns er ok søndagssyssel, men at influenserparet velger å legge ut en ulovlig handling.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dagens artikkel fra tv2, omtales pilotfrua som høygravid. Noe man er 40 dager før fødsel? Ikke 19/18 uker før.... 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Karen123456789 skrev:

I dagens artikkel fra tv2, omtales pilotfrua som høygravid. Noe man er 40 dager før fødsel? Ikke 19/18 uker før.... 

En journalist som ikke helt har greie på svangerskap muligens...😅

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som reagerer på at omtrent alle bilder av/med sønnen så ser han på en skjerm eller det er en skjerm er i bakgrunnen? 
- frokostbordet i helgen, mor og far prater, sønn ser på iPad 

- klipper seg ser på mobil. OK nok altså

- spiser lunsj ute, sønnen ser på iPad 

osv, kunne sikkert kommet med flere eksempler. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler bare jeg må si noe. 
Datteren min er i en fase hvor hun ikke spiser (hjemme that is) om hun ikke blir underholdt på et vis. Sånn har hun egentlig vært en god stund. Skal hun spise varm mat så er skjerm et godt alternativ. Hun må gå rundt med skiven i hånda for å spise. Det er nok bare en fase 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...