Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Emilie2019 skrev:

Mobilbruken, framovervendt bilstol.. jeg har blitt mammapoliti, men fy fader det er mye uggent

Mobilbruk bryr jeg meg ikke så mye om, men fremovervendt sete er i mine øyne uansvarlig. Er jo sterkt anbefalt å sitte bakovervendt til 5 år. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, FruByråkrat skrev:

Mobilbruk bryr jeg meg ikke så mye om, men fremovervendt sete er i mine øyne uansvarlig. Er jo sterkt anbefalt å sitte bakovervendt til 5 år. 

Enig!! Uansvarlig! Og med masse varer løst i poser ved siden av han. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med at hun oppdaterer matpakken hver dag og skriver hva hun har i😂😂😂meste er ferdig kjøpt,man trenger ikke en oppskrift. Sende hele tuber av pålegg er også tull. 
 

smart klokke til en 2 åring? Seriøst.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smartklokke til en 2-åring? Seriøst?? 

Takk gud for at hun har sluttet å blogge. Kjenner jeg ikke orker å følge instagram en gang. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SigridElise skrev:

Smartklokke til en 2-åring? Seriøst?? 

Takk gud for at hun har sluttet å blogge. Kjenner jeg ikke orker å følge instagram en gang. 

Har ungen smartklokke? 😵

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke imponert av matpakken. De fruktsmoothiene er fulle av sukker. Altså min sønn får også slike, men hadde ikke skrytt av det🙈 Min sønn spiser 4 grove brødskiver i matpakken sin men han får ikke så mye annet til for da gidder han ikke spise brød ;) snacks er absolutt fint det men ingen grunn for å skryte av den matpakken🙈

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der sluttet jeg å følge henne. Smartklokke til en 2 åring... galskap.. 

og veldig trist hvis de tror det representerer overklasse. Tvert i mot! 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke har sett han med den ellers (og de eksponerer jo den gutten ganske mye) så tipper jeg han bare har lånt den. Min 3 åringen har elsket smartklokkene min lenge og får låne den når vi er hjemme.
Det å vise alle sine følgere hvordan han sitter forovervendt i bilen til tross for anbefalingene synes jeg er helt hårreisende😡

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Curlyme skrev:

Hva skjer med at hun oppdaterer matpakken hver dag og skriver hva hun har i😂😂😂meste er ferdig kjøpt,man trenger ikke en oppskrift. Sende hele tuber av pålegg er også tull. 
 

smart klokke til en 2 åring? Seriøst.

Akkurat å sende tuber med pålegg ser jeg ikke problemet med, mange gjør det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosiner hver dag??? Bare at noe er lov, betyr ikke at det er smart... https://www.matportalen.no/rad_til_spesielle_grupper/tema/barn/vaer_paapasselig_med_inntak_av_rosiner_til_smaa_barn

Fullkornskjeks inneholder sukker, de smoothieposene er kokt ihjel og bare sukker igjen. (Og dårlig for miljøet). Og rosiner er sukker. Hvis du skal skryte, bør det være noe å skryte av...🤦

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest adinterim

Jeg gremmes litt over at matpakkene rives i filler her inne og at folk får bakoversveis av en smartklokke, mens det er totalt 3 reaksjoner på et barn på 2 år!!!!!! som sitter fremovervendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, adinterim skrev:

Jeg gremmes litt over at matpakkene rives i filler her inne og at folk får bakoversveis av en smartklokke, mens det er totalt 3 reaksjoner på et barn på 2 år!!!!!! som sitter fremovervendt.

Helt enig. Ett barn på to år skal IKKE sitte framovervendt.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, adinterim skrev:

Jeg gremmes litt over at matpakkene rives i filler her inne og at folk får bakoversveis av en smartklokke, mens det er totalt 3 reaksjoner på et barn på 2 år!!!!!! som sitter fremovervendt.

Jeg reagerer på det jeg og. Hun burde selvfølgelig ikke la han sitte forover. Og iallefall IKKE publisere det. Skyt meg om jeg tar feil, men var det ikke en hendelse tilbake i tid hvor hun også hadde gjort eller anbefalt noe som viste seg å være helt feil mtp barn? Mulig jeg blander med noen andre. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest adinterim
21 minutter siden, Plengionika skrev:

Jeg reagerer på det jeg og. Hun burde selvfølgelig ikke la han sitte forover. Og iallefall IKKE publisere det. Skyt meg om jeg tar feil, men var det ikke en hendelse tilbake i tid hvor hun også hadde gjort eller anbefalt noe som viste seg å være helt feil mtp barn? Mulig jeg blander med noen andre. 

Jeg legger meg til vanlig ikke oppi valgene folk tar vedr bilsikring, selv om jeg vil gråte på vegne av barna, men kjente personer med større følgerskare som fremmer slikt gjør meg riktig så forbanna. Det er flaut om man er så lite opplyst, og det er skammelig om de er klar over anbefalningene, velger å trosse disse og så bevisst fremme dette på sosiale medier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, adinterim skrev:

Jeg gremmes litt over at matpakkene rives i filler her inne og at folk får bakoversveis av en smartklokke, mens det er totalt 3 reaksjoner på et barn på 2 år!!!!!! som sitter fremovervendt.

ENIG!!!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Liinnam skrev:

Det med barnesete har vel blitt diskutert før, barnet ble snudd før han var 2 år.. 

 

Ja, og da snudde de han tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, adinterim skrev:

Jeg gremmes litt over at matpakkene rives i filler her inne og at folk får bakoversveis av en smartklokke, mens det er totalt 3 reaksjoner på et barn på 2 år!!!!!! som sitter fremovervendt.

Helt enig! Men av og til er det tilfeldig hva man ser, mulig det er en story som er borte nå? Jeg titter i alle fall bare innom sporadisk og så derfor matpakken, men ikke bil-bildet. Men ja, foroverlent sete og mye løse ting i bilen er så klart mye mer alvorlig enn en tullete matpakke!!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...