Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, Pås skrev:

Nå har jeg sett pilotens deling fra eventet i går, forferdelig flaut! Virker som han tror det er han det handler om, og oppfører seg som en tenåring på sin første fest! Filmer når konen pumper seg og sier at sønnen hadde blitt sint hvis han så at de kastet melken? Egler seg inn på Stian Blipp... svarer på spørsmål som åpenbart er til fruen, nei dette var bare pinlig! 

Enig

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig. Filmer og står i, virker som han stortrives i "rampelyset". Det blir noe flaut... 

• Liker 14
Gjest jentekvinne
Skrevet
4 timer siden, Pås skrev:

Nå har jeg sett pilotens deling fra eventet i går, forferdelig flaut! Virker som han tror det er han det handler om, og oppfører seg som en tenåring på sin første fest! Filmer når konen pumper seg og sier at sønnen hadde blitt sint hvis han så at de kastet melken? Egler seg inn på Stian Blipp... svarer på spørsmål som åpenbart er til fruen, nei dette var bare pinlig! 

SÅ pinlig var det ikke. Han filmet helt normalt og det var ikke noe egosentrisk med det. Han er jo med på Bloggerne han også...

Skrevet
4 timer siden, Pås skrev:

Dette har jeg lagt merke til veldig ofte, også på intervjuer som ikke er delt på blogg eller media. Hun virker veldig underlegen noen ganger og når hun svarer selv ser hun ofte på han samtidig som om hun søker bekreftelse på at det hun sier er bra. Kan fort tenke meg han benytter sjansen til å svare om hun er for nølende. Så et intervju av de i forbindelse med svangerskapsomsorgen, timene hos jordmor, dynamikken var jeg beskriver var så lett å se. Enda det var hun som var gravid. 

• Liker 22
Skrevet
1 time siden, Miss.Wildfox skrev:

Dette har jeg lagt merke til veldig ofte, også på intervjuer som ikke er delt på blogg eller media. Hun virker veldig underlegen noen ganger og når hun svarer selv ser hun ofte på han samtidig som om hun søker bekreftelse på at det hun sier er bra. Kan fort tenke meg han benytter sjansen til å svare om hun er for nølende. Så et intervju av de i forbindelse med svangerskapsomsorgen, timene hos jordmor, dynamikken var jeg beskriver var så lett å se. Enda det var hun som var gravid. 

Er vel ofte slik det blir i forhold med stor aldersforskjell. 

• Liker 8
Skrevet

Ryddet for kommentarer til modereringen. Dette kan tas på Ris, ros og spørsmål om forumet, eller på PM til moderator.

Raven Emerald, mod.

Skrevet

Bra innlegg fra Julianne ang babyen og sosiale media på bloggen. 

Skrevet

Hun har jo brukt han allerede for å tjene penger, enda hun sier de ikke vil bruke han til det! Hadde jo ett langt innlegg fra en babybutikk hvor alt var sponset...... 

• Liker 18
Gjest xx girl xx
Skrevet
4 timer siden, marthes skrev:

Hun har jo brukt han allerede for å tjene penger, enda hun sier de ikke vil bruke han til det! Hadde jo ett langt innlegg fra en babybutikk hvor alt var sponset...... 

Kanskje innlegget var planlagt før fødsel? 

De skulle i utgangspunktet eksponere babyen. Så jeg synes det er kjempe flott at de ombestemte seg. 

Skrevet
1 time siden, xx girl xx skrev:

Kanskje innlegget var planlagt før fødsel? 

De skulle i utgangspunktet eksponere babyen. Så jeg synes det er kjempe flott at de ombestemte seg. 

Hun har sagt i et intervju nå at de kommer til å vise han fram snart, men ville ha han for seg selv og familien først. De vil vise han i naturlige settinger, så får vi se etter hvert hva de mener med det....lett at det sklir ut...🙄

• Liker 16
Gjest xx girl xx
Skrevet
30 minutter siden, Moongirl skrev:

Hun har sagt i et intervju nå at de kommer til å vise han fram snart, men ville ha han for seg selv og familien først. De vil vise han i naturlige settinger, så får vi se etter hvert hva de mener med det....lett at det sklir ut...🙄

Og hun skrev på bloggen at han ikke kom til å bli en del av den. Det kan godt være at de finner en fin balanse på det. Men det det kan også være at de blir like ille som andre bloggere. 

Skrevet

Man kan alltid finne noe å sette fingeren på, men ros det som roses kan, da. Hun sier ingen ting om babyen, vi vet ikke spise- eller sovemønster, vi har aldri sett ansiktet. Reklamen var før barnet var født i forhold til vogner og annet utstyr.

Skrevet

At man frivillig vil ha et kamerateam med under noe så privat som en fødsel!😳

• Liker 11
Skrevet
54 minutter siden, Moongirl skrev:

At man frivillig vil ha et kamerateam med under noe så privat som en fødsel!😳

Du kan så si.. 😅 Ikke noe jeg hadde valgt, nei! Lurer på om det er kontraktsbrudd å trekke seg midt i 😆 

• Liker 5
Skrevet

10 september er vel premiere på Bloggerene, spørs om det ikke blir å vise ansiktet på babyen etter den datoen. Skulle ikke forundre meg om det er en deal med tv2 at han skal vises frem der først.. 

Marna/komikerfrue var den første i serien som fødte med kamerateamet på slep, og nå følger pilotfrue etter

Jammen meg ikke mye som er privat lengre. 

• Liker 11
Skrevet
1 time siden, skruf skrev:

10 september er vel premiere på Bloggerene, spørs om det ikke blir å vise ansiktet på babyen etter den datoen. Skulle ikke forundre meg om det er en deal med tv2 at han skal vises frem der først.. 

Marna/komikerfrue var den første i serien som fødte med kamerateamet på slep, og nå følger pilotfrue etter

Sigrid Bonde Tusvik fødte på TV før bloggerne. Det gjorde også Johanna Mesa. 😉

• Liker 4
Skrevet (endret)
1 time siden, skruf skrev:

Hvis de liksom har skjermet ham for å vise ham på TV ... vel. So much for privatliv og skjerming.

Endret av pøbelsara
  • Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...