Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Det er jo nettopp det som er poenget, at de som ikke har barn ikke vet hva de snakker om. Selv har jeg ikke barn og jeg har for øyeblikket ikke lyst på barn, så jeg aner ikke hva slags sorg det er snakk om. Det er selvsagt ikke greit å ønske at andre forblir barnløse, særlig ikke når man vet at disse menneskene ønsker seg barn over alt på jord. Likevel er det som sagt vanskelig å sette seg inn i den type sorg for oss som ikke har barn, og derfor kan det være lett for noen å komme med slike kommentarer. Man er ikke nødvendigvis ondskapsfull av den grunn, bare uforstående. Det er derimot ofte lurt å unngå å kommentere om ufrivillig barnløshet når man har null peiling på hva det innebærer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Att dem deler når dem er selv er klare må jo være greit. 

Men dette innlegge om bunadsølv,det er jo helt tydelig att norske bunader har kjøpt seg reklame plass på bloggen i dag. Det syns jeg er ganske så usmakelig.att innlegge hadde kommet en annen dag, hadde jeg ikke reagert på men dette blir så tydelig att kun dreier seg om klikk og penger. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Honey Dew skrev:

Du kommer ikke i overgangsalder før du er mellom 40 og 50 år gammel

I min slekt er det vanlig med tidlig overgangsalder, så der bør de få unger før de er 30 hvis de skal ha unger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ms. Daisy

Så fine nyheter!!! Sånn liker vi enten man er uenig i hvordan en blogger tjener penger eller ei👍 Håper det blir et bra svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var jo en gladnyhet. 

Men kommer ikke til å følge med på henne en eneste dag. Det kommer til å bli overload av spons spons spons, og sånt er jeg så grådig lei av.

Ønsker de lykke til og håper alt går bra.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Jeg ble utrolig glad på hennes vegne nå! Trodde ikke det gikk denne gangen heller. Håper spiren sitter hele veien :) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Pilotfrue! :) (Men jeg får litt vondt av at de er SÅ skråsikre på at det skal gå bra i uke 4. Jeg håper at det gjør det altså, virkelig! Men de tre første månedene er jo litt skumle)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Dorey skrev:

Gratulerer til Pilotfrue! :) (Men jeg får litt vondt av at de er SÅ skråsikre på at det skal gå bra i uke 4. Jeg håper at det gjør det altså, virkelig! Men de tre første månedene er jo litt skumle)

Ja enig, jeg har hatt 2 spontanaborter på rad og blir alltid overasket over folk som ser to streker og tar det som en selvfølge at det blir baby ut av det.

Men jeg håper selvfølgelig for pilotfrua at det gpr bra for dem. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ ble jeg glad 😊 unner dem dette! 

Håper alt går bra fremover. Det er jo risikabelt å være så sikker på at alt går bra så tidlig i svangerskapet. Men man må jo tenke positivt også 😀 hurra for baby!

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, lenebu skrev:

Jeg ville ikke gått så langt som å si at jeg håper at hun forblir barnløs, men jeg frykter litt for barnet hennes i forhold til et eventuelt svangerskap. Tror hun ligger godt an til å bli en av verstingene i bloggverdenen når det gjelder eksponering av barn. Innlegget hennes i dag viser (i mine øyner) at hun vil gjøre omtrent alt for penger. Det samme gjelder disse kleine reklamene for Kondomeriet med dildoer, vibratorer og vibratorrens nå i prøvetiden.

Signerer denne. Hun er ekstrem på å eksponere seg selv, både sittende på toalettet og med ultralydproben opp i underlivet. Også medisinlisten og menstruasjonssyklusen hennes deles villig. Jeg håper inderlig at hun klarer å moderere seg kraftig når det gjelder utlevering av kommende tredjeparter. Barn har rett på et privatliv og alt av informasjon og bilder som legges ut på internett er der for alltid, for både friske og (p)syke lesere.

Jeg er forøvrig veldig glad for at de er gravide etter ett år med prøving, gratulerer så masse til ekteparet Nygaard!!

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...