Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Leser bloggen hennes sporadisk, og synes faktisk den er en av de bedre på blogglisten - både tekst, innhold og bilder er tydelig jobbet med - således synes jeg hun iallefall jobber med bloggen (i motsetning til visse andre på topplisten..) Enig i at det var litt vel kynisk å legge ut sponset innlegg den dagen hun vet bloggen vil få ekstra oppmerksomhet -det tok litt av respekten min for henne. Skjønner hun må tjene penger på dette, men den var litt vel utspekulert..

Er selvsagt glad på hennes vegne at det klaffet denne gangen  -håper  dette går bra og at de ender med sin drømmebaby! Men må ærlig innrømme at navnevalgene er ganske sære  -spesielt guttenavnet.. Jada - vet det er forskjellig hva man liker innen navn - og at navndebatten generelt aldri vil roe seg da vi alle har ulike preferanser til ulike navn. Men .... Severin?  Lykke? Dette er i mine øyne ganske sære navn.. Håper de iallefall gir dem et navn til, slik at barnet selv kan velge om det vil kalles Severin eller feks Ole. ( Ser det for meg når Severin får jobb i internasjonal bedrift: Hello - my name is Seeurin..) Og Lykke.. - skaper en smule forventningspress kanskje??

Ja,ja - navn er selvsagt personlig, bare synes det var ganske sære navnvalg, selv om Ulrik har en Severin i slekten sin. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det en ting hun MÅ gjøre er det å få ny header. Den hun har er helt grusom. I tillegg bør hun få nytt design på bloggen. Sånn som bloggen ser ut nå fremstår hun som mindre seriøs. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke besøkt bloggen på en stund, men er det ikke Norske bunader de fikk sponset bunader fra, både fruen og piloten? I tilfelle fikk produktet det glatte lag i Tv2 hjelper deg. Hull i buksa etter tre gangers bruk og kvaliteten var visst rimelig dårlig all over ifølge en skredder som undersøkte en bunad bestilt fra Norske bunader. 

Men hey, så lenge det er spons, er vel kvaliteten ett fett? :rolleyes:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Cesil: Det var vel ikke det bedriften Tv2 hjelper deg nevnte? Det var vel Norske bunadstradisjoner AS? Eller tar jeg helt feil? (Leste bare artikkelen på tv2.no)

Endret av Dottie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Cesil skrev:

Nå har jeg ikke besøkt bloggen på en stund, men er det ikke Norske bunader de fikk sponset bunader fra, både fruen og piloten? I tilfelle fikk produktet det glatte lag i Tv2 hjelper deg. Hull i buksa etter tre gangers bruk og kvaliteten var visst rimelig dårlig all over ifølge en skredder som undersøkte en bunad bestilt fra Norske bunader. 

Men hey, så lenge det er spons, er vel kvaliteten ett fett? :rolleyes:

Bunaden fra TV2 hjelper deg ble bestilt fra Norske bunadstradisjoner, ikke Norske bunader. Sistnevnte har en egen butikk på Skøyen i Oslo som man kan gå og klage til hvis noe skulle være galt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Riskrem skrev:

Er det en ting hun MÅ gjøre er det å få ny header. Den hun har er helt grusom. I tillegg bør hun få nytt design på bloggen. Sånn som bloggen ser ut nå fremstår hun som mindre seriøs. 

Det samme har jeg tenkt - får grøssninger av den headeren - tenker på dukkene til Ivo Caprino.. Latterlig dårlig bilde ifht så mange andre hun har publisert på bloggen..

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, elmukake skrev:

Bunaden fra TV2 hjelper deg ble bestilt fra Norske bunadstradisjoner, ikke Norske bunader. Sistnevnte har en egen butikk på Skøyen i Oslo som man kan gå og klage til hvis noe skulle være galt.

Beklager, da tok jeg feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Cesil skrev:

Nå har jeg ikke besøkt bloggen på en stund, men er det ikke Norske bunader de fikk sponset bunader fra, både fruen og piloten? I tilfelle fikk produktet det glatte lag i Tv2 hjelper deg. Hull i buksa etter tre gangers bruk og kvaliteten var visst rimelig dårlig all over ifølge en skredder som undersøkte en bunad bestilt fra Norske bunader. 

Men hey, så lenge det er spons, er vel kvaliteten ett fett? :rolleyes:

Les bloggen òg se programmet før man sier noe negativt.

Dette er ikke samme firma

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Cessa74 skrev:

Det samme har jeg tenkt - får grøssninger av den headeren - tenker på dukkene til Ivo Caprino.. Latterlig dårlig bilde ifht så mange andre hun har publisert på bloggen..

Helt enig. Med tanke på at blogging er jobben hennes bør hun ha ambisjoner om å lage et så bra produkt som mulig. En header kan lages på noen få dager. Man booker hår og sminke, booker fotograf og avtaler med en designer. Vipps så er problemet løst. Skjønner at hun har hatt mange plager i prøveperioden, men hun virker litt lat i jobben sin, rett og slett...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Cessa74 skrev:

Leser bloggen hennes sporadisk, og synes faktisk den er en av de bedre på blogglisten - både tekst, innhold og bilder er tydelig jobbet med - således synes jeg hun iallefall jobber med bloggen (i motsetning til visse andre på topplisten..) Enig i at det var litt vel kynisk å legge ut sponset innlegg den dagen hun vet bloggen vil få ekstra oppmerksomhet -det tok litt av respekten min for henne. Skjønner hun må tjene penger på dette, men den var litt vel utspekulert..

Er selvsagt glad på hennes vegne at det klaffet denne gangen  -håper  dette går bra og at de ender med sin drømmebaby! Men må ærlig innrømme at navnevalgene er ganske sære  -spesielt guttenavnet.. Jada - vet det er forskjellig hva man liker innen navn - og at navndebatten generelt aldri vil roe seg da vi alle har ulike preferanser til ulike navn. Men .... Severin?  Lykke? Dette er i mine øyne ganske sære navn.. Håper de iallefall gir dem et navn til, slik at barnet selv kan velge om det vil kalles Severin eller feks Ole. ( Ser det for meg når Severin får jobb i internasjonal bedrift: Hello - my name is Seeurin..) Og Lykke.. - skaper en smule forventningspress kanskje??

Ja,ja - navn er selvsagt personlig, bare synes det var ganske sære navnvalg, selv om Ulrik har en Severin i slekten sin. 

Hello my name is Seeurin?

Hvor tar du dette tullet fra? På engelsk uttales Severin selvsagt SeVerin, som i seven. Dette er ikke noe uvanlig navn, det er i bruk i engelsktalende land også. I Frankrike og Tyskland er det veldig utbredt, og helt dagligdags.

Lykke derimot kan fort bli problematisk- der er uttalen og skrivemåten helt forskjellig på alle andre språk enn skandinavisk. Veldig lite egnet navn å ta med seg til utlandet- men det må de bestemme selv.

Endret av Galanga
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Riskrem skrev:

Helt enig. Med tanke på at blogging er jobben hennes bør hun ha ambisjoner om å lage et så bra produkt som mulig. En header kan lages på noen få dager. Man booker hår og sminke, booker fotograf og avtaler med en designer. Vipps så er problemet løst. Skjønner at hun har hatt mange plager i prøveperioden, men hun virker litt lat i jobben sin, rett og slett...

Og hvorfor bruker hun egentlig hårextencions år hun klipper det kort ? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Vikinggirl skrev:

Og hvorfor bruker hun egentlig hårextencions år hun klipper det kort ? 

For å få fyldigere hår? Dette er noe CBE også gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for Pilotfrue og Pilotmannen som venter barn! Ble kjempeglad :)

Kjenner dog at jeg holder meg unna å se de på TV, det blir liiiittt for kleint "nei, altså jeg tissa på pinne i førrigårs" 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Gia_ skrev:

For å få fyldigere hår? Dette er noe CBE også gjør.

Såå unødvendig.... men men! Noe må de jo gjøre på. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at hun endelig er gravid! :) Ja, hun deler tidlig. Men hadde vært rart om hun brått skulle holdt tyst om prosesseen. Skulle det ikke gå bra deler hun sikkert alt rundt det også. Men krysser virkelig fingrene for de og håper det blir en frisk og fin baby til høsten. :rodmer:

Endret av lunalee
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Vikinggirl skrev:

Såå unødvendig.... men men! Noe må de jo gjøre på. 

Må jo se bra ut for bloggen, uavhengig om det er unødvendig eller uetisk riktig. Tror ikke akkurat noen hadde sagt noe på litt mindre volum/tynnere hår som oss vanlige dødelige ofte har. 

Regner også egentlig med at disse jentene sitt naturlige hår er ganske slitt og tynt etter all varmebehandling, farge og extensions som sliter på håret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har selv sagt at hun har tatt i extensions siden hun skal i bryllup og skal sette opp håret. Vet ikke om hun har det til vanlig med den korte frisyren da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...