Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 minutter siden, Fralle skrev:

Hun har selv sagt at hun har tatt i extensions siden hun skal i bryllup og skal sette opp håret. Vet ikke om hun har det til vanlig med den korte frisyren da...

Ikke første gang hun har extensions i kort hår nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fralle skrev:

Hun har selv sagt at hun har tatt i extensions siden hun skal i bryllup og skal sette opp håret. Vet ikke om hun har det til vanlig med den korte frisyren da...

Jo hun har det også i kort hår. Nå har hun nettopp satt i nytt hår. Reagerte på snap i dag, mannen sier hun er kvalm fordi han hadde sprayet skoene sine og hun sitter i taxien med nesa begravd nedi et svært skjerf. Selv om strekene var blå så blir man ikke akutt svangerskapskvalm.... Har fått to selv der jeg var kvalm 24/7 med første fra uke 8 og resten av svangerskapet og ikke kvalm i det hele tatt med nr 2. Noen som har blitt kvalme i uke 4 ? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hege899 skrev:

hun er allerede ute i andres kommentarfelt for å vri det over på seg selv. feks VPs siste bilde på iG

Hva skal hun vri over på seg selv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Vikinggirl skrev:

Jo hun har det også i kort hår. Nå har hun nettopp satt i nytt hår. Reagerte på snap i dag, mannen sier hun er kvalm fordi han hadde sprayet skoene sine og hun sitter i taxien med nesa begravd nedi et svært skjerf. Selv om strekene var blå så blir man ikke akutt svangerskapskvalm.... Har fått to selv der jeg var kvalm 24/7 med første fra uke 8 og resten av svangerskapet og ikke kvalm i det hele tatt med nr 2. Noen som har blitt kvalme i uke 4 ? 

Nei..kvalme kom vel i 2-4 mnd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er flott at de ser på litt uvanlige navn. Både Severin og Lykke er gode norske navn som er lette å uttale og skrive. Flott at noen går for noe annet enn de mest populære navnene.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Gjesten29 skrev:

Nei..kvalme kom vel i 2-4 mnd

Uke 5 er hun i..

Å ja... Jeg kan skrive under på at det er mulig og bli kvalm veldig tidlig. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Vikinggirl skrev:

Jo hun har det også i kort hår. Nå har hun nettopp satt i nytt hår. Reagerte på snap i dag, mannen sier hun er kvalm fordi han hadde sprayet skoene sine og hun sitter i taxien med nesa begravd nedi et svært skjerf. Selv om strekene var blå så blir man ikke akutt svangerskapskvalm.... Har fått to selv der jeg var kvalm 24/7 med første fra uke 8 og resten av svangerskapet og ikke kvalm i det hele tatt med nr 2. Noen som har blitt kvalme i uke 4 ? 

Å jada. Oppdaget at jeg var gravid ved at jeg var kvalm - og det før dato for forventet mens!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også gravid med prøverør, men jeg skal ikke på God morgen Norge:P De er så hundre prosent sikre på at de blir foreldre til høsten, og nå som hele Norge vet om graviditeten, så blir veldig fallhøyden stor hvis det ikke går veien. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Vikinggirl skrev:

Jo hun har det også i kort hår. Nå har hun nettopp satt i nytt hår. Reagerte på snap i dag, mannen sier hun er kvalm fordi han hadde sprayet skoene sine og hun sitter i taxien med nesa begravd nedi et svært skjerf. Selv om strekene var blå så blir man ikke akutt svangerskapskvalm.... Har fått to selv der jeg var kvalm 24/7 med første fra uke 8 og resten av svangerskapet og ikke kvalm i det hele tatt med nr 2. Noen som har blitt kvalme i uke 4 ? 

Husk at prøverørsgraviditet ofte innebærer mye medisiner for å øke sjansene for at det klaffer. Hvilket vil gi en god hormonboost, som også kan føle til voldsomme graviditetssymptomer. Jeg var kvalm, hadde veldig ømme bryster, hodepine og "hele pakken" - uten å engang være gravid. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, marthes skrev:

bunad fra kina, er bunad fra kina! 

Silketørkle fra Kina...

 

Det regna, men ringen din glinsa som sol
da du tørka ei tåre mens æ gikk ombord
som førstereis dekksgut te Trondheim me trelast

Den siste sjømann har mønstra av
Vår ære og makt fann ei fuktig grav
Og du fann en kontorist fra Steinkjer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Vikinggirl skrev:

Jo hun har det også i kort hår. Nå har hun nettopp satt i nytt hår. Reagerte på snap i dag, mannen sier hun er kvalm fordi han hadde sprayet skoene sine og hun sitter i taxien med nesa begravd nedi et svært skjerf. Selv om strekene var blå så blir man ikke akutt svangerskapskvalm.... Har fått to selv der jeg var kvalm 24/7 med første fra uke 8 og resten av svangerskapet og ikke kvalm i det hele tatt med nr 2. Noen som har blitt kvalme i uke 4 ? 

Ja. Jeg ble innlagt i alle tre svangerskap med hyperemesis, og oppkastet begynte i uke 4 alle gangene. 

Ingen graviditeter er like, og noen går gjennom svangerskap med få eller ingen plager og noen blir innlagt og sengeliggende hele svangerskapet.

Endret av Louiah
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, suckers skrev:

Jeg er også gravid med prøverør, men jeg skal ikke på God morgen Norge:P De er så hundre prosent sikre på at de blir foreldre til høsten, og nå som hele Norge vet om graviditeten, så blir veldig fallhøyden stor hvis det ikke går veien. 

Hva er denne praten om "fallhøyden"? Man er da ikke mislykket som menneske om man er så uheldig å miste under svangerskapet? Trist som faen ja, men man taper jo på ingen måte ansikt!

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anniedoug skrev:

Hva er denne praten om "fallhøyden"? Man er da ikke mislykket som menneske om man er så uheldig å miste under svangerskapet? Trist som faen ja, men man taper jo på ingen måte ansikt!

Absolutt ikke. Det er trist uansett om det mistes ved vanlig befruktning og prøverør. Har alltid informert mine nærmeste tidlig Pga kvalme og hormonsvingninger. Og om jeg hadde mistet noen så hadde familie og venner fått visst om alt uansett. Krysser fingrene for at alt går bra med dem alle 3. Hun er hvertfall heldig som har en mann som steller og duller for henne. Jeg selv gikk i 100% jobb og hadde mine, dine pluss vårt barn på vei og det var ingen kjære mor! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Grønt blad skrev:

Synes det er flott at de ser på litt uvanlige navn. Både Severin og Lykke er gode norske navn som er lette å uttale og skrive. Flott at noen går for noe annet enn de mest populære navnene.

Jeg kjenner flere Lykke. Så der har begynt å bli ganske poppis, og ikke så uvanlig i det hele tatt :)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Anniedoug skrev:

Hva er denne praten om "fallhøyden"? Man er da ikke mislykket som menneske om man er så uheldig å miste under svangerskapet? Trist som faen ja, men man taper jo på ingen måte ansikt!

Signerer. Hun har sagt de vil være åpen om prosessen uansett om de skulle *bank i bordet* miste barnet. Jeg syns det er fint de er såpass åpne om det da de kan hjelpe mange andre som sliter med og bli gravide, samtidig som hun har sagt det har vært til stor hjelp og få så mye støtte og trøst av leserne sine. Er vel opp til henne selv om hun vil dele alt eller ikke, og hun har bestemt seg for og dele både det negative og positive. Hun bruker plattformen sin til noe bra. Bravo.

Endret av Breakeven
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir ikke AKUTT svangerskapskvalm. Men det kan jo være litt psykisk i starten. Liiiitt kleint å gjøre et veldig poeng ut av det dagen etter man har testa også da :fnise:

Menmen.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Yellowrose skrev:

Nå har hun blitt gravid. Det er selvfølgelig ingen menneskerett å få barn men allikevel har hun og mannen oppført seg som om det skulle være det. Det er som om hun har trosset skjebnen selvom det ikke var meningen at de skulle få barn. Huff.

Huff og huff, tenk å være så glade for å bli gravide når de har slitt med det da? For noen tapere liksom! 

Siden det ikke er en menneskerett så har for all del ikke folk med fertilitetsproblemer lov til å bli i lykkerus hvis de får positiv test?  

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...