Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Valetta skrev:

Var jo det samme sist gang. Siden han har dratt på jobb og hun ville ta testen tidlig så de kunne oppleve det sammen, så er det jo ekstremt rart om hun nå sitter alene og knuger på et positivt resultat. Jeg mener, når man er så til de grader på å dele alt med omverdenen. SÅ lang tid tar det ikke å dele det med familien. 

Genererer jo en del fler klikk og visninger på bloggen, og klikk er penger..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ms. Daisy

Det er vel opp til dem selv NÅR på døgnet de vil dele et resultat. Bare fordi hun blogger betyr ikke at bloggen er første sted hun deler.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg tror nå ikke de begynner å ringe rundt til familien klokken 5 om morran - uansett resultat. :sarkasme: Håper de fikk det resultatet de ønsket seg, og at alt går bra med dem hvis de ikke gjorde det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ny Bruker skrev:

De har betalt for ett forsøk. Fryseforsøkene kommer som bonus da de to fryste eggene fortsatt er fra det første forsøket. Så i teorien kan hun få 3 innsett etter å ha betalt for ett forsøk.

Spent på om det gikk denne gangen.

Aha, er det sånn det er ja... da skjønner jeg bedre at de turte å satse på bare 'ett forsøk'.  takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er enda tidlig. Skjønner godt at de vil vente for å fordøye litt. Håper og tror at det er et positivt resultat :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, suckers skrev:

Har det kommet noe resultat enda?

Sist kom det ikke før dagen etter. Hvis prøven er positiv vil de nok ikke klare å holde på hemmeligheten så lenge. Hvis ikke det kommer ut noe på de nærmeste timene tror jeg nok det er ganske safe å anta at det ikke gikk.

Synes Julianne er veldig søt, hvis man ser bort fra den ekstremt materialistiske siden hennes... Ønsker dem masse lykke til! Håper det ble positiv test, de blir nok flinke foreldre til et etterlengtet barn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Sist kom det ikke før dagen etter. Hvis prøven er positiv vil de nok ikke klare å holde på hemmeligheten så lenge. Hvis ikke det kommer ut noe på de nærmeste timene tror jeg nok det er ganske safe å anta at det ikke gikk.

Synes Julianne er veldig søt, hvis man ser bort fra den ekstremt materialistiske siden hennes... Ønsker dem masse lykke til! Håper det ble positiv test, de blir nok flinke foreldre til et etterlengtet barn.

Jeg er gravid på prøverør selv nå og selv om jeg ikke leser bloggen hennes( leser bare om henne på Kg), så heier jeg på henne og alle andre som må gjennom denne prosessen:) Håper hun bare drar ut tida for å gjøre oss nysgjerrige. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides

Jeg håper Julianne og Ulrik har fått det svaret de vil nå, unner virkelig disse to dette!! 

Følger spent med og har en veldig god magefølelse😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter i spenning jeg! Men nå har det gått ganske lang tid så det virker kanskje som det ikke ble positiv test denne gangen heller? :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, reginageorge skrev:

Genererer jo en del fler klikk og visninger på bloggen, og klikk er penger..

Endelig noen som forstod det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Milio skrev:

I Julianne sitt tilfelle så har hun få egg og er på god vei inn i første fase av overgangsalder, hvis jeg forsto henne rett. Hadde hun ventet, slik mange sa hun burde, så kunne det vært for sent.

Du kommer ikke i overgangsalder før du er mellom 40 og 50 år gammel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Honey Dew skrev:

Du kommer ikke i overgangsalder før du er mellom 40 og 50 år gammel

Haha, jo det kan du. Overgangsalderen består av fire faser, og den første kan du nå svært tidlig. Det er uvanlig at kvinner rundt 30-årene når tidlig overgangsalder, men det skjer. Det er veldig sjelden at kvinner under 30 opplever dette, men det skjer det også. Som regel er det en årsak bak det, ikke bare genetikk. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sirkustjukk

Sleipt som F...

Nytt innlegg med annonse for bunadssølv, når hun vet at mange klikker seg inn i dag. 

Jeg unner henne alt godt i denne prosessen men fyflate det der er kalkulerende, frekt og utspekulert gjort ovenfor folk som oppriktig heier på dem og klikker inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Sirkustjukk skrev:

Sleipt som F...

Nytt innlegg med annonse for bunadssølv, når hun vet at mange klikker seg inn i dag. 

Jeg unner henne alt godt i denne prosessen men fyflate det der er kalkulerende, frekt og utspekulert gjort ovenfor folk som oppriktig heier på dem og klikker inn.

Det må jeg si jeg reagerte på også! Hun vet godt at hun har veldig mange som heier på henne, og som klikker seg inn regelmessig i dag, og hva får de: reklame for et jallafirma som "norske bunader", utrolig respektløst ifht fansen...

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis dere holder over bloggnavnet hennes på blogg.no så kommer litt av øverste bloggutdrag ut:) slipper dere å klikke dere inn for å se at det bare er reklame 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruker115236

Hun har jo skrevet på bloggen at de skulle legge ut hvordan det gikk på instagrammen til Ulrik først, også hennes IG før bloggen.

Mest sannsynlig er det innlegget et ferdigskrevet innlegg som har blitt lagt ut med timer.

Endret av Bruker115236
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde ikke noe liknende sist? At det tok lang tid før noe kom, og at det kom et reklameinnlegg enten dagen før eller samme dag? 

Er jo meget kritikkverdig da hun nok vet det er mange som besøker bloggen i dag fordi vi heier! Skuffende :( 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...