Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, Nasken skrev:

Skjedde ikke noe liknende sist? At det tok lang tid før noe kom, og at det kom et reklameinnlegg enten dagen før eller samme dag? 

Er jo meget kritikkverdig da hun nok vet det er mange som besøker bloggen i dag fordi vi heier! Skuffende :( 

Du tuller nå ja? Hun lever jo av inntektene fra reklame. Kalkulert ja, høyst kritikkverdig er det ikke.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest CecilieX

Det er verdt å merke seg hvordan hun behandler leserne sine. Dette er spekulativt og sier en hel del om hva blogging egentlig er. Hun, med flere, skaper illusjonen om nærhet, men bruker denne relasjonen til å selge produkter. 

Jeg ville vært forsiktig med å engasjere meg for mye i bloggerens liv, for man står i fare for å bli blind for hvordan man brukes. Jeg har forsvart bloggingen hennes ut fra nytteverdien LESERENE kan ha når det gjelder problematikken rundt ufrivillig barnløshet, men når jeg ser slike reklameinnlegg på testdagen så kan jeg ikke unngå å påpeke at hun tjener pengene sine på sin egen private ulykke. Etisk sett synes jeg dette er en gråsone. 

Det er også interessant å påpeke det problematiske i å kritisere henne for dette, da jeg lett kan settes i båsen "sparke noen som ligger nede". Jeg velger likevel å skrive noe om det, nettopp fordi alle og enhver som engasjerer seg og spent følger med, bør ha også denne delen av bloggingen i bakhodet. Dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides

Morsomt at noen mener at de "må" si fra på bloggen allerede i dag/kjapt/først fordi hun skylder leserne det. Dere kan ikke mene det? 

Vanligvis venter man til man er passert 12 uker før man deler en graviditet, så om hun forteller det noe før det så bør vel alle føle seg privilegerte? 

Uansett resultat så må de da få lov å fordøye dette selv først og dele det med sine. Take your Self together

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Onbothsides skrev:

Morsomt at noen mener at de "må" si fra på bloggen allerede i dag/kjapt/først fordi hun skylder leserne det. Dere kan ikke mene det? 

Vanligvis venter man til man er passert 12 uker før man deler en graviditet, så om hun forteller det noe før det så bør vel alle føle seg privilegerte? 

Uansett resultat så må de da få lov å fordøye dette selv først og dele det med sine. Take your Self together

Enig! Dessuten så er innlegget om søljer forhåndsskrevet. Det hadde vel sikkert blitt feil om hun kun hadde publisert et innlegg også. Og hva vet vi om hennes avtaler, kanskje det var bestemt på forhånd at det innlegget skulle komme i dag. 

Kan være greit å ikke henge seg opp i alt alltid! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har skrevet at nyheten først slippes på Instagram, og at det kommer til å skje når de er klare. Sist gang tok det noen dager før de fikk summet seg tilstrekkelig til å sette ord på hva de følte, kan godt hende at det blir slik nå også.

https://imgur.com/1jWm3VC

Uheldig med et forhåndsinnstilt reklameinnlegg på en slik dag da, det viser at hun spekulerer i det økte antallet som kommer innom bloggen. Et forhåndsinnstilt innlegg er selvfølgelig bra på en dag hvor hun neppe klarer å oppdatere med noe nytt, men hun kunne ha valgt et annet innlegg enn reinspikka reklame. Det blir respektløst ovenfor leserne, selv om jeg skjønner godt at hun ikke klarer å dele testresultatet med hele Norge riktig ennå.

Jeg krysser fingrene for at hun har fått en positiv graviditetstest. Men jeg er redd for at om den var positiv så hadde hun publisert det forlengst, hun som er så åpen og glad i å dele. Håper jeg tar feil.

Endret av Ultiva
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Milio skrev:

Du tuller nå ja? Hun lever jo av inntektene fra reklame. Kalkulert ja, høyst kritikkverdig er det ikke.

Jeg for min del synes det er kritikkverdig at hun casher inn akkurat i dag, når hun har så mange som klikker seg inn fordi de oppriktig ønsker henne godt.  

Jeg er ikke idiot, jeg skjønner at det er reklameinntekter hun lever av, men dette gir en bismak i min munn i allfall. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får utrolig vondt av henne hvis det ikke har gått denne gangen heller. Men tenker at jeg håper at hun for sin egen skyld holder neste forsøk hemmelig. For et press å leve under. Hele livet hennes handler om interiør, frisør og babydrømmen, liksom- fallhøyden må bli så vanvittig stor når man baserer all sin lykke på det ufødte barnet, og attpåtil lever av å markedsføre den drømmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverken hun eller Ulrik har lagt ut noen ting på instagram. Var jo akkurat dette de gjorde sist gang også. Det blir sikkert ikke lagt ut noe før i morgen :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde hun vært gravid så hadde hun nok sagt det rimelig fort. 

Endret av vaniljeglasur
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, qtpi skrev:

Forrige gang så godtok hun kommentater på bloggen. Er ikke noe nye kommentarer siden igår..

La henne fortelle dette når hun er klar for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo taktisk lurt å si at nyheten kom til å publiseres på Ulriks instagram først, med tanke på at profilen hans er privat. Hallo over 2000 nye følgere på et døgn! 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det ble noe denne gangen heller. Synes det er ekkelt hvordan hun utnytter lesernes omtanke for "venninnen"  for å få mer penger og følgere til piloten. Hva slags mennesker benytter noe så privat og ifølge dem selv vondt for å tjene penger?? 

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Lotti87 skrev:

Var jo taktisk lurt å si at nyheten kom til å publiseres på Ulriks instagram først, med tanke på at profilen hans er privat. Hallo over 2000 nye følgere på et døgn! 

Unnskyld meg altså, men å følge Ulrik på insta høres helt sanseløst kjedelig ut😴😴😴

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, vaniljeglasur skrev:

hadde hun vært gravid så hadde hun nok sagt det rimelig fort. 

Det er ikke sikkert. Kanskje de trenger å la det synke inn og informere venner og familie først? Hadde vært litt spesielt om de som står de nær skulle lest nyhetene på bloggen. 

Skjønner ikke hva folk stresser sånn over, enten er hun gravid eller så gikk det dessverre ikke denne gangen heller. Hun forteller når hun vil, dessuten er det vanlig å vente til man er 12 uker på vei, så at hun i det hele tatt deler resultat så fort bør leserne være fornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ville ikke gått så langt som å si at jeg håper at hun forblir barnløs, men jeg frykter litt for barnet hennes i forhold til et eventuelt svangerskap. Tror hun ligger godt an til å bli en av verstingene i bloggverdenen når det gjelder eksponering av barn. Innlegget hennes i dag viser (i mine øyner) at hun vil gjøre omtrent alt for penger. Det samme gjelder disse kleine reklamene for Kondomeriet med dildoer, vibratorer og vibratorrens nå i prøvetiden.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loffeliten
29 minutter siden, Puny skrev:

Unnskyld meg altså, men å følge Ulrik på insta høres helt sanseløst kjedelig ut😴😴😴

Han hadde åpen profil tidligere, kikket innom der på et eller annet tidspunkt - da hadde han en del bilder fra cockpit. Må innrømme at jeg syns det var langt mer interessant enn instabildene av pilotens frue som får fikset hår eller negler eller tar oppstilte selfies. :alice:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Loffeliten skrev:

Han hadde åpen profil tidligere, kikket innom der på et eller annet tidspunkt - da hadde han en del bilder fra cockpit. Må innrømme at jeg syns det var langt mer interessant enn instabildene av pilotens frue som får fikset hår eller negler eller tar oppstilte selfies. :alice:

Nei jeg gidder ikke følge henne heller, bare syntes Ulrik virker til å ha en helt utrolig intetsigende personlighet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers da så blir det skrevet "sårende" ting på forumet hele tiden, alltid noen som blir "såret" for noe, og at du blir så såret på nett, er ikke noe jeg eller andre kan legge oss opp i. Du er forhåpentligvis et voksent menneske og må derfor ta ansvar for dine egne følelser. Samme må flygarfrua.

13 timer siden, JessicaL skrev:

Tror ikke det ble noe denne gangen heller. Synes det er ekkelt hvordan hun utnytter lesernes omtanke for "venninnen"  for å få mer penger og følgere til piloten. Hva slags mennesker benytter noe så privat og ifølge dem selv vondt for å tjene penger?? 

 

Like presis det her. 

Nesten så jeg begynner å mistenke fruen og flygaren for å ikke ønske seg unger sånn egentlig, men bare bruke det her for å øke formuen sin- Og det fungerer jo, "venninnene" hennes går jo fem på og er kjempeengasjert i ei dame de ikke kjenner utenom bloggen. :fnise:

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...