Gjest Avocado Skrevet 3. februar 2018 #3061 Skrevet 3. februar 2018 (endret) 7 minutter siden, Ella Grisella skrev: Ikke rart folk klikker i vinkel når folk manifesterer at de skal ha liten mage! Helt enig! Men når jeg ser på de kommentarene som postes hos Julianne så er det hver fall langt flere og mer giftige kommentarer enn hva som postes her inne. Synd at Julianne drar alle kritikere under samme kam. Hun nekter tydeligvis å reflektere over kommenetarene og all blesten i mediene om utlevering av barn fordi hun tilfeldigvis også får slemme kommentarer om gravidmagen. Blir det samme som at jeg skal lukke ørene for all konstruktiv kritikk som kollegaene mine gir meg på jobben min fordi en venninne av meg kommer med giftige stikk om bilen jeg kjører. Hun klarer ikke å skille skitt fra kanel. Endret 3. februar 2018 av Avocado
TulleJenny Skrevet 3. februar 2018 #3062 Skrevet 3. februar 2018 2 timer siden, Avocado skrev: Hvis du leser kommentarfeltet hennes så er det ti ganger verre og mer usaklig enn kommentarene i denne tråden her. Her inne så var det én person som kom med en idiotisk kommentar om kroppen før ti andre sablet denne kommentaren nedenom og hjem. Her så handler det mye om hvor skuffa folk er fordi Julianne sier at hun vil utlevere barnet sitt fra det er født. Og det er det lov til å være skuffa over! Helt enig, veldig skuffa over dette med utlevering av barn selv. Men at folk henger seg opp i feks dette med samsoving også, det er ikke der debatten bør ligge. 1
Jordbærogfløte Skrevet 3. februar 2018 #3063 Skrevet 3. februar 2018 Det innlegget om at det ikke er størrelsen som teller trodde jeg handlet om noe helt annet
Papirfly Skrevet 3. februar 2018 #3064 Skrevet 3. februar 2018 Tråden er ryddet for omtale av kropp. Papirfly, mod.
smalls Skrevet 4. februar 2018 #3065 Skrevet 4. februar 2018 Jeg synes det er litt teit at hun faktisk forventer at folk skal stelle i stand babyshower for henne. Blir jeg gravid en dag, så er ikke det noe jeg forventer folk skal stelle i stand for meg og blir furt hvis de ikke gjør det. Det er jo hyggelig hvis folk gidder å gjøre det, men ikke noe jeg forventer 12
Jordbærogfløte Skrevet 4. februar 2018 #3066 Skrevet 4. februar 2018 2 minutter siden, smalls skrev: Jeg synes det er litt teit at hun faktisk forventer at folk skal stelle i stand babyshower for henne. Blir jeg gravid en dag, så er ikke det noe jeg forventer folk skal stelle i stand for meg og blir furt hvis de ikke gjør det. Det er jo hyggelig hvis folk gidder å gjøre det, men ikke noe jeg forventer Jeg er så enig! 2
Jolanda Skrevet 4. februar 2018 #3067 Skrevet 4. februar 2018 5 timer siden, smalls skrev: Jeg synes det er litt teit at hun faktisk forventer at folk skal stelle i stand babyshower for henne. Blir jeg gravid en dag, så er ikke det noe jeg forventer folk skal stelle i stand for meg og blir furt hvis de ikke gjør det. Det er jo hyggelig hvis folk gidder å gjøre det, men ikke noe jeg forventer Det er ikke bare teit men faktisk ganske ufint. 7
smalls Skrevet 4. februar 2018 #3068 Skrevet 4. februar 2018 45 minutter siden, Jolanda skrev: Det er ikke bare teit men faktisk ganske ufint. Så skriver hun "ikke for å være frekk men........" At hun forventer det er frekt. Det er ingen tradisjon i Norge som i USA. Jeg hadde blitt glad om gadd å ta seg tid til å stelle sånt i stand for meg, men ikke noe jeg hadde forventet. 13
Jordbærogfløte Skrevet 4. februar 2018 #3069 Skrevet 4. februar 2018 9 minutter siden, smalls skrev: Så skriver hun "ikke for å være frekk men........" At hun forventer det er frekt. Det er ingen tradisjon i Norge som i USA. Jeg hadde blitt glad om gadd å ta seg tid til å stelle sånt i stand for meg, men ikke noe jeg hadde forventet. Det gir meg en sånn divafølelse.. «Her sitter jeg på min høye hest, og forventer at alle skal ordne alt for meg».. 9
Frkwitch Skrevet 4. februar 2018 #3070 Skrevet 4. februar 2018 6 timer siden, smalls skrev: Jeg synes det er litt teit at hun faktisk forventer at folk skal stelle i stand babyshower for henne. Blir jeg gravid en dag, så er ikke det noe jeg forventer folk skal stelle i stand for meg og blir furt hvis de ikke gjør det. Det er jo hyggelig hvis folk gidder å gjøre det, men ikke noe jeg forventer Nå vet jo frua at bestevenninna skal arrangere Det,så klart hun forventer det da 3
smalls Skrevet 4. februar 2018 #3071 Skrevet 4. februar 2018 12 minutter siden, Frkwitch skrev: Nå vet jo frua at bestevenninna skal arrangere Det,så klart hun forventer det da Joda, men synes uansett det blir teit å forvente 2
Nussepus Skrevet 4. februar 2018 #3072 Skrevet 4. februar 2018 En rimelig teit tradisjon i det hele tatt. Wanna be fiffen liksom. 6
Hjarte Skrevet 4. februar 2018 #3074 Skrevet 4. februar 2018 Rett skal være rett, hun skrev: "- Håper på? Ikke for å virke frekk, men det forventer jeg. Hehe!". Det er litt spesielt at dere sløyfet den biten der hun skrev "hehe" på slutten som viser at hun ikke er sånn kjempeseriøs. Jeg har reagert på hennes uttalelser om Dubai, og eksponering av barn på blogg, men her må jeg legge godviljen til for å oppfatte hennes som ufin, eller diva som noen skrev her oppe. 14
lenebu Skrevet 4. februar 2018 #3075 Skrevet 4. februar 2018 Jeg synes det er halvekkelt at hun reklamerer for sexleketøy mens hun går gravid. Og ellers også, egentlig. 5
Gjest Dorey Skrevet 4. februar 2018 #3076 Skrevet 4. februar 2018 2 minutter siden, lenebu skrev: Jeg synes det er halvekkelt at hun reklamerer for sexleketøy mens hun går gravid. Og ellers også, egentlig. Hvorfor det? Mange har mye bedre orgasmer mens de er gravide. Ingen grunn til å være snerpe.
Jordbærogfløte Skrevet 4. februar 2018 #3077 Skrevet 4. februar 2018 (endret) Dobbelpost.. Endret 4. februar 2018 av Jordbærogfløte 1
Jordbærogfløte Skrevet 4. februar 2018 #3078 Skrevet 4. februar 2018 6 minutter siden, Jordbærogfløte skrev: Det jeg reagerer på er at hun i et innlegg skriver at det ikke er magestørrelsen som teller, for så å si at det bare er å «fikse» på det man ikke er fornøyd med senere.. Hva slags signaler sender hun ut da? Hun skrev jo at hun tenker på at de som leser bloggen ikke skal utsettes for kroppspress i kommentarfeltet. Snakk om «forbilde»! 3
Milio Skrevet 4. februar 2018 #3079 Skrevet 4. februar 2018 Syns egentlig babyshower er blitt en litt ufin trend som "forventes" at andre skal stelle i stand for en. Og så skal alt selvfølgelig dokumenteres og skrytes av på FB. Jeg tror ikke det er så kult for de mødrene som ikke opplever denne "oppmerksomheten" fra venner, som har blitt like vanlig som bursdagsfeiringer. 25
LeilaS Skrevet 4. februar 2018 #3080 Skrevet 4. februar 2018 7 timer siden, smalls skrev: Jeg synes det er litt teit at hun faktisk forventer at folk skal stelle i stand babyshower for henne. Blir jeg gravid en dag, så er ikke det noe jeg forventer folk skal stelle i stand for meg og blir furt hvis de ikke gjør det. Det er jo hyggelig hvis folk gidder å gjøre det, men ikke noe jeg forventer Er ikke særlig overasket at hun forventer det. Hadde vært rart hvis hun ikke ville ha babyshower 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå