Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Gjest Ms. Daisy

Trust me jeg har tatt  ting for andre ting i denne tråden også så don´t worry! Det blir så meningsløst å henge seg oppi slikt. Kall meg gjerne hårsår, men det er lett å sitte bak skjermen å terpe og hakke. 

37 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Det er da ingen som "tar dem" for privatøkonomien? Jeg liker pilota og piloto, jeg, og gleder meg på deres vegne. Det ligger da ikke noe onsinnet i at man uttrykker undring over hvordan de har fått råd til et så dyrt hus? Det er jo bare supert for dem. Hvis folk skrev at de må være involvert i kriminell virksomhet eller drive en prostitusjonsring for å ha så god råd, så er det noe annet. Dette er uskyldige kommentarer av typen "jøss, jeg visste ikke at de hadde så mye penger." Folk er så hårsåre. Det står atskillig verre ting i denne tråden vanligvis.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

50 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Det er da ingen som "tar dem" for privatøkonomien? Jeg liker pilota og piloto, jeg, og gleder meg på deres vegne. Det ligger da ikke noe onsinnet i at man uttrykker undring over hvordan de har fått råd til et så dyrt hus? Det er jo bare supert for dem. Hvis folk skrev at de må være involvert i kriminell virksomhet eller drive en prostitusjonsring for å ha så god råd, så er det noe annet. Dette er uskyldige kommentarer av typen "jøss, jeg visste ikke at de hadde så mye penger." Folk er så hårsåre. Det står atskillig verre ting i denne tråden vanligvis.

Enig. Folk er jammen meg hårsåre. Folk er jo glade på de sine vegne, men overasket de har råd til så dyre hus. Spesielt ene på 22 mill.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy
2 minutter siden, LeilaS skrev:

Enig. Folk er jammen meg hårsåre. Folk er jo glade på de sine vegne, men overasket de har råd til så dyre hus. Spesielt ene på 22 mill.

Men hvorfor skal vi være så overrasket over det da? Har vi noe med det egentlig? Er det noe å lage en lang lang tråd om?

Hilsen en av de hårsåre 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, GingerJane skrev:

Her er huset de har kjøpt. Flere meglere jeg kjenner som har visst om det en stund. Spent på om noen klarer å sette fingeren på noe her. Det er da garantert 1000% av misunnelse. Wow 😳 for et hus. Du finner det ikke på Finn.no uten linken. De har nok ønsket å fjerne det fra søk der selv.

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=104078867&fks=104078867

Omg!! Sykt fint!!:rodmer: (og sykt mye penger)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekkert hus med nydelig beliggenhet! 

Jeg skjønner heller ikke hvordan de har råd til det, men da har de kanskje arvet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Ms. Daisy said:

Men hvorfor skal vi være så overrasket over det da? Har vi noe med det egentlig? Er det noe å lage en lang lang tråd om?
 

Greit nok, men husk at dette er "Rampelyset" på KG, da. Det er kanskje ikke så mye av det vi skriver her som nødvendigvis er så mye å lage en lang tråd om. :sjenert: Dette er bare lett underholdning.

Å slå ned på drittslenging er noe annet, det synes jeg det er bra, men jeg tviler på at du finner så mange høyverdige tema her.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Avocado
58 minutter siden, Bloggleseren skrev:

He he, et clue til: "Jeg ser forresten for meg at Severin kommer til å sove lenger på vårt rom enn hva som var planen, siden soverommet til Ulrik og meg er i en annen etasje enn gjesterommene og barnerommet i det nye huset."

http://pilotfrue.blogg.no/1518277618_han_sparker.html

Var det ikke slik at i hus nr. 2 lå master bedroom i en annen etasje enn de andre soverommene?

For en tabbe å innrede et hus slik! Hvilken forelder har vel ikke opplevd at barna har perioder hvor de kommer opp i foreldrenes seng på nettene eller sliter litt med mareritt, natteskrekk, sykdom osv? Rimelig upraktisk med soverom i ulike etasjer da..

Søsteren min og mannen flyttet ned til soverommet i kjelleren når barna var 6 og 9 år og for å si det slik så har det blitt MYE besøk av barna på nettene fordi de føler seg utrygge når de sover 2 etasjer unna foreldrene... Jeg syns det er så dumt når slike perler som denne funkisvillaen "ødelegges" av "barnefiendtlig" layout 😑 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første:

- Studielånet kan ha vært nedbetalt for lenge siden for alt vi vet

- Paret kan ha investert flittig i aksjer. Kanskje Ulrik gjorde dette lenge før han ble sammen med Pilotfruen. Aksjemarkedet har steget svært mye i mange år nå. Veldig god avkastning for de som er interessert i penger. For eksempel Norwegian og Norwegian Bank. 

- Boligmarkedet i Oslo steg bratt på få år, og store objekter som rekkehus og eneboliger har ikke merket stort til prisfallet i høst. Gode penger å hente i boligmarkedet.

Vi vet altså ingenting om deres privatøkonomi, og bare fordi noen her ikke kjenner seg igjen i eller klarer å forstå deres økonomi, betyr ikke at de ikke har tatt smarte valg på veien. Kanskje har de hatt et par sekundærboliger til utleie for alt vi vet, som CBE.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Milio skrev:

 

Vi vet altså ingenting om deres privatøkonomi, og bare fordi noen her ikke kjenner seg igjen i eller klarer å forstå deres økonomi, betyr ikke at de ikke har tatt smarte valg på veien. Kanskje har de hatt et par sekundærboliger til utleie for alt vi vet, som CBE.

Det er vel ingen som har ment at de ikke har tatt smarte valg? Ingen som har kritisert at de kjøper en dyr bolig. For alt vi vet, så kan de ha sevet mye penger. Er faktisk glad på de sine vegne 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, LeilaS skrev:

Det er vel ingen som har ment at de ikke har tatt smarte valg? Ingen som har kritisert at de kjøper en dyr bolig. For alt vi vet, så kan de ha sevet mye penger. Er faktisk glad på de sine vegne 

Jeg har ikke skrevet noe om at noen har kritisert dem. Jeg leser derimot mange kommentarer hvor folk ikke skjønner at de har råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Milio skrev:

Jeg har ikke skrevet noe om at noen har kritisert dem. Jeg leser derimot mange kommentarer hvor folk ikke skjønner at de har råd.

Ja, og det blir noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Puddelen

Fantastisk hus de har kjøpt. Nå krysser jeg bare fingrene for at de følger opp med innredningen. Jeg er ikke imponert over det jeg har sett i eksisterende hus. Ikke gjør samme feil som Caroline Berg Eriksen og finn løsningene selv.... har de råd til det huset har de råd til eksperthjelp også.  Hilsen håpefull interiørkonsulent 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Puddelen skrev:

Fantastisk hus de har kjøpt. Nå krysser jeg bare fingrene for at de følger opp med innredningen. Jeg er ikke imponert over det jeg har sett i eksisterende hus. Ikke gjør samme feil som Caroline Berg Eriksen og finn løsningene selv.... har de råd til det huset har de råd til eksperthjelp også.  Hilsen håpefull interiørkonsulent 

Hvordan ville du innredet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det liksom «opplest & vedtatt» her inne at de har kjøpt dette huset? Hun har ikke bekreftet det noen steder. Kan være et helt annet hus de har kjøpt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wow for et stort hus, og den prisen gitt. Jeg mener å ha lest at de betalte 7,5 for rekkehuset de bor i nå. Vil tippe at de får rundt 10 millioner for det nå til våren.

Ekstreeeeemt upraktisk med foreldresoverom øverst og så skal barnet sove alene i etasjen under. Mitt barn på 2 år må jeg inn til flere ganger pr. natt og tror det er ganske vanlig. Tror de kommer til å løpe masse opp og ned de trappene om natten etter hvert :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, GingerJane skrev:

Her er huset de har kjøpt. Flere meglere jeg kjenner som har visst om det en stund. Spent på om noen klarer å sette fingeren på noe her. Det er da garantert 1000% av misunnelse. Wow 😳 for et hus. Du finner det ikke på Finn.no uten linken. De har nok ønsket å fjerne det fra søk der selv.

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=104078867&fks=104078867

Synd at ei så makeløs tomt skal skjemmes av en slik kjedelig kasse.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Er det liksom «opplest & vedtatt» her inne at de har kjøpt dette huset? Hun har ikke bekreftet det noen steder. Kan være et helt annet hus de har kjøpt.

Nei det er dette 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ordnet hovedsoverom nede også. De kan jo ikke sove i hver sin etasje. Skjønner at hun er førstegangsmor altså, men det er litt i teiteste laget å sove i en annen etasje enn en baby!!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...