Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Gjest Gillians
2 timer siden, lenebu skrev:

Storslått bolig! Men samtidig lurer jeg også på hvorfor en pilot og hans bloggerfrue fortjener så innmari mye mer cash en hva f.eks. en lege og hans sykepleierhustru fortjener. I et mer "fair" samfunn ville sistnevnte tjent betydelig mere enn hva førstnevnte ville, da de bidrar med mye mer samfunnsviktige oppgaver.

Kommer en av dem, eller begge, fra penger eller no? Skjønner ikke hvordan de kan ha råd til et 22 millioners hus ellers. En pilot i Norwegian tjener jo ikke SÅ godt, hun tjener vel en del på bloggen sin nå, men vil banker gi henne masse lån basert på en såpass usikker inntekt? Jeg har vennepar som til sammen tjener nesten to mill i året, med sikre jobber de kommer til å ha karrieren ut. De bor fint, altså, men de hadde ikke fått et hus til 22 millioner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, lenebu skrev:

Storslått bolig! Men samtidig lurer jeg også på hvorfor en pilot og hans bloggerfrue fortjener så innmari mye mer cash en hva f.eks. en lege og hans sykepleierhustru fortjener. I et mer "fair" samfunn ville sistnevnte tjent betydelig mere enn hva førstnevnte ville, da de bidrar med mye mer samfunnsviktige oppgaver.

Men den logikken kan man jo si om nesten alle yrker? En lærer fortjener mer i lønn enn en fotballspiller - og en kreftforsker fortjener mer lønn enn Kylie Jenner. Men nå lever vi jo ikke i Sovjetunionen - så da syns jeg det er snålt å påpeke at det er "urettferdig" at noen tjener bedre enn andre, uansett hvor "uviktig" jobben deres er.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, lenebu skrev:

Storslått bolig! Men samtidig lurer jeg også på hvorfor en pilot og hans bloggerfrue fortjener så innmari mye mer cash en hva f.eks. en lege og hans sykepleierhustru fortjener. I et mer "fair" samfunn ville sistnevnte tjent betydelig mere enn hva førstnevnte ville, da de bidrar med mye mer samfunnsviktige oppgaver.

Ta det helt med ro, dette er ikke betalt med lønningene. En pilot tjener ikke så mye nei.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Avocado
28 minutter siden, Touchy skrev:

Hvorfor tror alle at huset gikk for prisantydning?

Selv om de kjøpte det for 1-2 mill under prisantydning så er det likevel ekstremt mye penger. Nærmere 10 ganger årsinntekt for paret, som i tillegg har en dyr båt, bil og barn på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun sier i siste innlegg at hun er spent på om å få plass til tingene sinde. Tviler da at det er huset til 22 millioner da det er på 330 kvm

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, SKE87 skrev:

Nå har hun snapet derfra :)

Ok, følger dem ikke på snap. Men da er det bare å gratulere paret med huskjøp! Nå har de da altså bekreftet det selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Avocado

Ja da må man jo bare få si gratulerer med sjukt flott hus!! Som forelder må jeg jo si at det er veldig upraktisk med foreldresoverommet i en annen etasje enn barnerommene men dette kan vel kjapt gjøres om på? Ser helt supert ut bortsett fra det, og topp beliggenhet for Ulrik som er så glad i båtlivet! Huset til fotballfrue blir ei gammel rønne i forhold 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantasisk beliggenhet, fantastisk utsikt, utrolig flott hus - heldige pilotgjengen som har kjøpt det huset. Jeg skulle gjerne vært i deres sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Viking-girl skrev:

Finner dem ikke igjen etter den nye Snap oppdateringa kom ? 

Om du følger noen så send en melding, et hei er nok, og da får du de på venstre side,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.2.2018 den 0.49, GingerJane skrev:

Her er huset de har kjøpt. Flere meglere jeg kjenner som har visst om det en stund. Spent på om noen klarer å sette fingeren på noe her. Det er da garantert 1000% av misunnelse. Wow 😳 for et hus. Du finner det ikke på Finn.no uten linken. De har nok ønsket å fjerne det fra søk der selv.

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=104078867&fks=104078867

Her er bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest justcurious
3 timer siden, RaraAvis78 skrev:

Tror faktisk heller det går andre veien. Pilotfrue kan lett tjene 50-60 tusen på ett innlegg, og er nok hun som styrer skuten her.

De tjener nok veldig bra begge to, men pilotfrue mest selvfølgelig, selv om det egentlig burde vært omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gillians
3 timer siden, RaraAvis78 skrev:

Tror faktisk heller det går andre veien. Pilotfrue kan lett tjene 50-60 tusen på ett innlegg, og er nok hun som styrer skuten her.

Ja, men du får ikke et lån på over ti mill fordi du tjener én mill som blogger netto. Det er jo en alt for usikker inntekt. Så her har nok noen penger bak seg,ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, A4. skrev:

Her er bilder.

Helt vanvittig flott utsikt, så den utsikten må man betale mye for. Kjenner jeg er litt misunnelig :P Tenk å ha råd til et så flott hus da. Det kan jeg bare drømme om. De er heldige som faktisk har denne muligheten 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et kjempeflott hus. Ser hun skriver at de skal male litt, håper det kommer innlegg om "oppussing" og innredning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...