Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Begge husene var fantastiske! Og jeg unner Julianne og mannen all lykke :-) aldri blitt virkelig glad for en bloggers skyld, før jeg fant ut at Julianne var gravid. De to der har nok vært gjennom mye bekymringer og fortvilelse. Og endelig får de den store drømmen oppfylt!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Martheegne skrev:

Begge husene var fantastiske! Og jeg unner Julianne og mannen all lykke :-) aldri blitt virkelig glad for en bloggers skyld, før jeg fant ut at Julianne var gravid. De to der har nok vært gjennom mye bekymringer og fortvilelse. Og endelig får de den store drømmen oppfylt!

De har tjent på sine bekymringer og fortvilelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Korsihalsen skrev:

Så stort. Men igjen så lite og trangt. Var den følelsen jeg fikk.

Ja gud av meg så lite å trangt🙊 skjønner ikke at 2 voksne og 1 baby klarer å bo slik. 

Kom en tur til oss så skal jeg vise deg hva lite er

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, princesse skrev:

Ja gud av meg så lite å trangt🙊 skjønner ikke at 2 voksne og 1 baby klarer å bo slik. 

Kom en tur til oss så skal jeg vise deg hva lite er

Dårlig planløsninger i det huset der. Høyt under taket, men hva hjelper det. Ekstra fyringskostnader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Korsihalsen skrev:

Dårlig planløsninger i det huset der. Høyt under taket, men hva hjelper det. Ekstra fyringskostnader.

Lite og trangt var det hvertfall ikke. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basert på det hun sier om at i det nye huset er omtrent alle vegger hvite, med unntak av noen grå vegger, så er det i alle fall ikke det første huset, for det har ikke hvite vegger. Det siste huset har derimot mest hvite vegger med unntak av noen grå. Men jeg sliter med å tro at de to kan ha råd til et hus på 22 mill, med mindre de har mottatt arv? Hun har ikke tjent penger i mer enn noen få år, begrenset hva man klarer å spare opp da.

En annen ting jeg lurer på, er hvorfor de ikke bare kjøpte et hus på Vindern, der de trives så godt, hvis de har råd til å kjøpe hus i den prisklassen? Det er jo barnevennlig på Vindern òg. Kanskje piloto har overtalt pilota på grunn av den flotte sjøutsikten?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner heller ikke hvordan de kan ha råd til en så dyr bolig. 22 millioner liksom. En pilot tjener vel 1 million i året. Aner ikke hvor mye hun tjener, men kan ikke være så himla mer enn han. Jaja, fint at de kan kjøpe drømmeboligen :) Den til 22 millioner var skikkelig flott! 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Lite og trangt var det hvertfall ikke. 

Dårlig planløsninger, rett og slett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Basert på det hun sier om at i det nye huset er omtrent alle vegger hvite, med unntak av noen grå vegger, så er det i alle fall ikke det første huset, for det har ikke hvite vegger. Det siste huset har derimot mest hvite vegger med unntak av noen grå. Men jeg sliter med å tro at de to kan ha råd til et hus på 22 mill, med mindre de har mottatt arv? Hun har ikke tjent penger i mer enn noen få år, begrenset hva man klarer å spare opp da.

En annen ting jeg lurer på, er hvorfor de ikke bare kjøpte et hus på Vindern, der de trives så godt, hvis de har råd til å kjøpe hus i den prisklassen? Det er jo barnevennlig på Vindern òg. Kanskje piloto har overtalt pilota på grunn av den flotte sjøutsikten?

Det er det siste huset til 22 millioner. Fikk det bekreftet i dag,- fantastisk utsikt. Velkommen til nabolaget :-)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Avocado
27 minutter siden, Korsihalsen skrev:

Dårlig planløsninger, rett og slett.

Det er dessverre ofte sånn i store, nye funkisvillaer. Det fokuseres på flott kjøkken og stue, gjerne høøøyt under taket, også glemmer arkitekten helt å sørge for mange store, gode soverom til barn og gjester. Noe som betyr at mange hus som er halve størrelsen har langt bedre rom for barna. Men ja, sjukt flotte hus!

Men nå gjenstår det jo å se hvilket hus de faktisk har kjøpt da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Avocado
18 timer siden, RaraAvis78 skrev:

Det er det siste huset til 22 millioner. Fikk det bekreftet i dag,- fantastisk utsikt. Velkommen til nabolaget :-)

Shit pomfrit!! Til 22 mill?? Her MÅ det være snakk om MYE penger i familien, det er jo bare helt sjukt! Koster garantert en mill eller to bare å fylle huset med møbler og interiør, de må sikkert gjøre en del i hagen, i tillegg har de båt til 3 mill og pilotens digre studielån... Blir helt svett jeg 😂 Men ønsker dem gratulerer og håper at Julianne velger å bruke interiørarkitekt. De må være i en intens lykkerus hvis de faktisk har råd til dette luksusgildet :danse:

 

Innlegget er ryddet for persondebatt.

Endret av Avocado
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, smalls skrev:

Skjønner heller ikke hvordan de kan ha råd til en så dyr bolig. 22 millioner liksom. En pilot tjener vel 1 million i året. Aner ikke hvor mye hun tjener, men kan ikke være så himla mer enn han. Jaja, fint at de kan kjøpe drømmeboligen :) Den til 22 millioner var skikkelig flott! 

Hallo.... det er da vel ingen her som har noe innsyn på hva dette paret har av midler. Er ingen som vet om noen av deg.eks har arvet noe.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Avocado skrev:

Shit pomfrit!! Til 22 mill?? Her MÅ det være snakk om MYE penger i familien, det er jo bare helt sjukt! Koster garantert en mill eller to bare å fylle huset med møbler og interiør, de må sikkert gjøre en del i hagen, i tillegg har de båt til 3 mill og pilotens digre studielån... Blir helt svett jeg 😂 Men ønsker dem gratulerer og håper at Julianne velger å bruke interiørarkitekt. De må være i en intens lykkerus hvis de faktisk har råd til dette luksusgildet :danse:

Gleder meg til å se masse bilder av huset både utenpå og inni. Men stygt rett for at den lille i magen skal bli brukt for alt han er verdt for å være med på å betale gildet 😑😕

De må jo ha gjeld opp til øra de to. Litt overasket de faktisk har råd til en så dyr bolig. Kanskje forskudd på arv

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Lapper said:

Hallo.... det er da vel ingen her som har noe innsyn på hva dette paret har av midler. Er ingen som vet om noen av deg.eks har arvet noe.. 

Hallo tilbake. Det var da ikke noe kritikk i det @smalls sa. Tvert imot, hun skrøt av huset og uttrykte glede på deres vegne.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Avocado
Akkurat nå, Snuppah00 skrev:

De må jo ha gjeld opp til øra de to. Litt overasket de faktisk har råd til en så dyr bolig. Kanskje forskudd på arv

Vi får håpe på det. Sjukt fint hus!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ingen her som vet noe om privatøkonomien til dette paret, så det er jo bare ufint å sitte å diskutere om de har råd til et hus som vi ikke en gang vet om er det rette. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ms. Daisy

Herregud ! Blir helt matt av alt man skal henge seg oppi . De har kjøpt hus som DE liker. De driter vel i hva andre her synes om planløsninger. Jeez det er akkurat som om man bare må ta dem på noe uansett. Privatøkonomien har vi ingenting med. 

Endret av Ms. Daisy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Lapper skrev:

Hallo.... det er da vel ingen her som har noe innsyn på hva dette paret har av midler. Er ingen som vet om noen av deg.eks har arvet noe.. 

Hallo..... Det er jeg fult klar over :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Ms. Daisy skrev:

Herregud ! Blir helt matt av alt man skal henge seg oppi . De har kjøpt hus som DE liker. De driter vel i hva andre her synes om planløsninger. Jeez det er akkurat som om man bare må ta dem på noe uansett. Privatøkonomien har vi ingenting med. 

Enig her. Synes begge husa var råflotte :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ms. Daisy said:

Herregud ! Blir helt matt av alt man skal henge seg oppi . De har kjøpt hus som DE liker. De driter vel i hva andre her synes om planløsninger. Jeez det er akkurat som om man bare må ta dem på noe uansett. Privatøkonomien har vi ingenting med. 

Det er da ingen som "tar dem" for privatøkonomien? Jeg liker pilota og piloto, jeg, og gleder meg på deres vegne. Det ligger da ikke noe onsinnet i at man uttrykker undring over hvordan de har fått råd til et så dyrt hus? Det er jo bare supert for dem. Hvis folk skrev at de må være involvert i kriminell virksomhet eller drive en prostitusjonsring for å ha så god råd, så er det noe annet. Dette er uskyldige kommentarer av typen "jøss, jeg visste ikke at de hadde så mye penger." Folk er så hårsåre. Det står atskillig verre ting i denne tråden vanligvis.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...