Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor må pupper og alt vises fram på et gravidbilde? Bra intimt.. Kunne ikke falt meg inn å delt sånt til krety og plety...men, må jo vise fram melonene til Ulrik 😜

Og ikke heldig med plasseringen av hånden som flere har påpekt 🙊

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Moongirl skrev:

Hvorfor må pupper og alt vises fram på et gravidbilde? Bra intimt.. Kunne ikke falt meg inn å delt sånt til krety og plety...men, må jo vise fram melonene til Ulrik 😜

Og ikke heldig med plasseringen av hånden som flere har påpekt 🙊

 

Nesten alle bilder som tas hos fotograf under svangerskapet er jo i undertøyet, for å blant annet få fram magen. Ganske naturlig at det også kommer frem på bloggen.

Jeg syns det er en betydelig forskjell på bilder i undertøy i svangerskapet og ellers. På lik måte som det er mer naturlig med bilder i bikini på stranda. Det er avhengig av situasjonen. Syns faktisk bildene var fine og langt mer diskré enn det andre har publisert. Inkludert frua. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Milio skrev:

Nesten alle bilder som tas hos fotograf under svangerskapet er jo i undertøyet, for å blant annet få fram magen. Ganske naturlig at det også kommer frem på bloggen.

Jeg syns det er en betydelig forskjell på bilder i undertøy i svangerskapet og ellers. På lik måte som det er mer naturlig med bilder i bikini på stranda. Det er avhengig av situasjonen. Syns faktisk bildene var fine og langt mer diskré enn det andre har publisert. Inkludert frua. 

Trenger ikke å bli fotografert i undertøyet for å vise fram magen, da!Synes det er for intimt selv om man er gravid. 

Burde i hvertfall ha valgt en annen bh/dekt til bryster for her er jo puppene større enn magen og mer i fokus enn den.

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Milio skrev:

Nesten alle bilder som tas hos fotograf under svangerskapet er jo i undertøyet, for å blant annet få fram magen. Ganske naturlig at det også kommer frem på bloggen.

Jeg syns det er en betydelig forskjell på bilder i undertøy i svangerskapet og ellers. På lik måte som det er mer naturlig med bilder i bikini på stranda. Det er avhengig av situasjonen. Syns faktisk bildene var fine og langt mer diskré enn det andre har publisert. Inkludert frua. 

Helt enig. Jeg synes ikke det var noe galt med dette bilde. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Moongirl skrev:

Trenger ikke å bli fotografert i undertøyet for å vise fram magen, da!Synes det er for intimt selv om man er gravid. 

Burde i hvertfall ha valgt en annen bh/dekt til bryster for her er jo puppene større enn magen og mer i fokus enn den.

 

Da burde du Google svangerskapsbilder. Anbefaler Haslienfotografene. Nydelige bilder, men nesten alle i undertøyet. 

Virker for meg som du er mer støtt av Pilotfrues bryster, enn at hun er i undertøyet. 

Edit; at brystene er større enn magen er velkjent under graviditet. På et tidspunkt er puppene så gigantiske, samtidig som magen fortsatt er flat, at det er vanskelig å skjule det. Selvfølgelig fanger de oppmerksomhet. Jeg syns fortsatt ikke at dette er et "puppebilde" bare fordi brystene er store.

Endret av Milio
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Milio skrev:

Da burde du Google svangerskapsbilder. Anbefaler Haslienfotografene. Nydelige bilder, men nesten alle i undertøyet. 

Virker for meg som du er mer støtt av Pilotfrues bryster, enn at hun er i undertøyet.

For meg er det fortsatt usmakelig å ta bilder i undertøyet selv om fotografer ofte gjør det 😉 Har ikke gjort det selv og kjenner ingen som har gjort det...eller...de har vet til å holde de privat 😉

 

Støtt av brystene hennes? Absolutt ikke. Synes bare det er synd at de framhever de unødvendig mye både på det " vi er gravide bilder" og nå! Men, Pilotfruen er jo ikke kjent for å ha klasse så....

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Milio skrev:

Syns ikke det lyser klasse av å slutshame ei gravid dame heller.

----------------

Det er mye merkelig kritikk her inne. Først haglet kritikken fordi hun søkte hjelp FØR det hadde gått et år med prøving, så var det feil at hun gikk privat, så var det feil at hun BARE søkte hjelp hos Spiren etter x-antall mislykkede forsøk, så var det åpenheten av prøvingen, så var det hemmeligholdet av prøvingen, så var det graviditeten, mangelen på riktige graviditetsoppdateringer, hennes syn på samsoving og uerfarenhet som førstegangsgravid, og nå er det hvordan hun tar bilder av kroppen. Ikke nok med det, men om man tar en titt i kommentarfeltet hennes så hagler det kommentarer om at magen er "for stor" og at hun burde trene og spise sunnere. Altså... hva feiler det folk??

Slutshaming var å ta hardt i. Men, du om det. 

Hun har valgt å leve av en offentlig blogg hvor hun utleverer det meste. Da forventes det vel at ting skaper diskusjon? På godt og vondt. That's the business...

Og de vet å provosere og! Det skaffer klikk...dette er jobben hennes, hvis ikke får de legge ned bloggen og leve helt fritt uten at folk mener noe!

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Milio skrev:

Syns ikke det lyser klasse av å slutshame ei gravid dame heller.

----------------

Det er mye merkelig kritikk her inne. Først haglet kritikken fordi hun søkte hjelp FØR det hadde gått et år med prøving, så var det feil at hun gikk privat, så var det feil at hun BARE søkte hjelp hos Spiren etter x-antall mislykkede forsøk, så var det åpenheten av prøvingen, så var det hemmeligholdet av prøvingen, så var det graviditeten, mangelen på riktige graviditetsoppdateringer, hennes syn på samsoving og uerfarenhet som førstegangsgravid, og nå er det hvordan hun tar bilder av kroppen. Ikke nok med det, men om man tar en titt i kommentarfeltet hennes så hagler det kommentarer om at magen er "for stor" og at hun burde trene og spise sunnere. Altså... hva feiler det folk??

Jeg er delvis enig med deg. Mye av kritikken er jo latterlig, og jeg blir nesten flau. Men @Moongirl har også et poeng her. Det er dette hun lever av: jo mer oppmerksomhet, dess bedre. Hun er totalt avhengig av oppmerksomhet rundt det hun skriver for å tjene penger. Og folk mener alltid noe, på godt og vondt. At en del av oppmerksomheten og kommentarene hun får er negative er hun nesten nødt til å godta. She can't have the cake and eat it too

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bruke i hvert fall ikke mye tid på å ta bilder til bloggen sin. Bruker opp igjen de samme hele tiden. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens innlegg var fint! Hun er flink som velger å fokusere på det positive. Synes mye av kritikken rettet mot henne er helt meningsløs og gjør at dette forumet får et dårlig rykte. Den gode kritikken drukner i alt viss-vasset. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, skruf skrev:

Jeg synes Julianne har et veldig sunt forhold til gravidkroppen. Hun skriver at hun har fått god matlyst og spiser det hun har lyst på. Er hun sulten om natta så står hun opp og spiser.

En herlig motvekt til det hysteriet som enkelte andre bloggere fremmer der det er sterkt fokus på å ha minst mulig mage, et nazi kosthold og mye trening under graviditeten. 

Hurra for pilotfrue som setter fosteret i fokus og ikke kroppstyranniet! 

Veldig enig. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Avocado
10 timer siden, TulleJenny skrev:

Dagens innlegg var fint! Hun er flink som velger å fokusere på det positive. Synes mye av kritikken rettet mot henne er helt meningsløs og gjør at dette forumet får et dårlig rykte. Den gode kritikken drukner i alt viss-vasset. 

Hvis du leser kommentarfeltet hennes så er det ti ganger verre og mer usaklig enn kommentarene i denne tråden her. Her inne så var det én person som kom med en idiotisk kommentar om kroppen før ti andre sablet denne kommentaren nedenom og hjem. Her så handler det mye om hvor skuffa folk er fordi Julianne sier at hun vil utlevere barnet sitt fra det er født. Og det er det lov til å være skuffa over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.2.2018 den 21.56, Moongirl skrev:

Hvorfor må pupper og alt vises fram på et gravidbilde? Bra intimt.. Kunne ikke falt meg inn å delt sånt til krety og plety...men, må jo vise fram melonene til Ulrik 😜

Og ikke heldig med plasseringen av hånden som flere har påpekt 🙊

 

Heller ett slik bilde enn bilde 3 dager etter fødsel... nydelig bilde synes nå jeg..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Avocado skrev:

Hvis du leser kommentarfeltet hennes så er det ti ganger verre og mer usaklig enn kommentarene i denne tråden her. Her inne så var det én person som kom med en idiotisk kommentar om kroppen før ti andre sablet denne kommentaren nedenom og hjem. Her så handler det mye om hvor skuffa folk er fordi Julianne sier at hun vil utlevere barnet sitt fra det er født. Og det er det lov til å være skuffa over!

Ikke rart folk klikker i vinkel når folk manifesterer at de skal ha liten mage!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...