Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Hva i alle dager mener Julianne med at babyen vil få "enormt mange muligheter" ved å bli født inn i en bloggerfamilie?

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Plexus skrev:

Hva i alle dager mener Julianne med at babyen vil få "enormt mange muligheter" ved å bli født inn i en bloggerfamilie?

Samme lurer jeg på 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Plexus skrev:

Hva i alle dager mener Julianne med at babyen vil få "enormt mange muligheter" ved å bli født inn i en bloggerfamilie?

Farmen Kjendis 2047 👌

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Plexus skrev:

Hva i alle dager mener Julianne med at babyen vil få "enormt mange muligheter" ved å bli født inn i en bloggerfamilie?

Får vel sponset noe babyutstyr og klær da vet du 😉 Og billetter til Disney on ice som alle bloggerbarna har vært på denne uken.

Ja, du skjønner, sånne enorme muligheter våre barn ikke får 🙈

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Samme lurer jeg på 

At ungen sikkert kan få sponset masse klær, ferier og opplevelser siden foreldrene utlever ungen sin på nettet!😬

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hummingbird2 skrev:

Får vel sponset noe babyutstyr og klær da vet du 😉 Og billetter til Disney on ice som alle bloggerbarna har vært på denne uken.

Ja, du skjønner, sånne enorme muligheter våre barn ikke får 🙈

Ja...er bare bloggerbarn som får masse muligheter her i livet vettu ...😩

Endret av Moongirl
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX
12 minutter siden, Plexus skrev:

Hva i alle dager mener Julianne med at babyen vil få "enormt mange muligheter" ved å bli født inn i en bloggerfamilie?

Det var den samme begrunnelsen som Anna Rasmussen brukte. Jeg kan se at disse damene tenker at de har fått muligheter, men det er jo faktisk slik at barnet både bør få og har rett til å velge selv. 

Jeg er på ingen måte sjokkert over Julianne sine uttalelser. Hun har via bloggen vist manglende evne til å reflektere ut over det som til enhver tid handler om egne behov og ikkr er hun særlig empatisk av seg. 

Det er bare å håpe at de som har forsvart henne og sagt at Julianne aldri vil finne på å eksponere barnet får øynene opp for akkurat hvor kynisk hun er. Det der venninnegreiene som mange blir lurt av er sååå oppbrukt. I Julianne sitt tilfelle har nok mange blitt lurt av alt det følelsesmessige rundt strevet de hadde med å bli gravide, og fått sympati med henne, men nå får dere stikke fingeren i jorda. Hun har tenkt å gjøre barndommen til barnet til levebrød for å finansiere luksusforbruket sitt. Ikke noe sympatisk ned det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Moongirl skrev:

At ungen sikkert kan få sponset masse klær, ferier og opplevelser siden foreldrene utlever ungen sin på nettet!😬

 

Ikke annet enn egoistisk og gjerrig. De har da nok av penger til klær, utstyr osv.  Makan! 🙄

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Det tragiske oppi dette er jo at jo flere sånne kleine opptredener hun og piloten har, jo flere klikk får hun på bloggen sin - om ikke for annet, så vil folk følge med på det neste dumme som kommer. I bloggverden er det dessverre slik det funker, og det har flere av de funnet ut. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, chisandra skrev:

Det tragiske oppi dette er jo at jo flere sånne kleine opptredener hun og piloten har, jo flere klikk får hun på bloggen sin - om ikke for annet, så vil folk følge med på det neste dumme som kommer. I bloggverden er det dessverre slik det funker, og det har flere av de funnet ut. 

 

Syns det er utrolig rart at noen virkelig ønsker å fremstille seg selv på den måten de gjør. Er vel ikke noe mål å bli oppfattet som «dum og deilig».

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Syns det er utrolig rart at noen virkelig ønsker å fremstille seg selv på den måten de gjør. Er vel ikke noe mål å bli oppfattet som «dum og deilig».

For henne er det nok det. Hun sa jo og selv at hun hadde elsket å vokst opp som et bloggerbarn! Og at det kan aldri bli for mye eksponering!!!😣

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, det blogginnlegget av Ulrik... Er han virkelig 40? Og skriver på dialekt, med refleksjonsevnen til en 16-åring?

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snuppah00 skrev:

Synes mannen er like blåst som frua. Han nærmer seg 40. Flaut

Ja, det synes jeg er skremmende også. Trodde faktisk ikke det i starten, men nå synes jeg de er på samme nivå.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ms. Daisy

Særdeles mange hyggelige innlegg lenger oppe her. Må si at jeg skjønner fyren godt at han fyrer av i et innlegg. Her er det utrolig mange bedrevitere - blir helt matt jeg. Ungen er ikke født enn og hun er dømt nord og ned. Ro ned kula litt da folkens. Ja jeg håper jo at barnet ikke skal bli eksponert jeg også da, men føler ikke for å slenge ut surmaga innlegg likevel i forkant.  Og det med dialekt ser jeg ikke problemet med. Skjønner godt hva han mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
4 minutter siden, Ms. Daisy skrev:

Særdeles mange hyggelige innlegg lenger oppe her. Må si at jeg skjønner fyren godt at han fyrer av i et innlegg. Her er det utrolig mange bedrevitere - blir helt matt jeg. Ungen er ikke født enn og hun er dømt nord og ned. Ro ned kula litt da folkens. Ja jeg håper jo at barnet ikke skal bli eksponert jeg også da, men føler ikke for å slenge ut surmaga innlegg likevel i forkant.  Og det med dialekt ser jeg ikke problemet med. Skjønner godt hva han mener.

Jeg mener ingenting om samsoving og andre greier - der finnes det ikke noen fasit. Det som fikk meg til å rynke voldsomt på nesen, var hennes opptreden på GKN, der hun snakker om at deres barns muligheter overgår andres, at hun skulle ønske at hun selv var født inn i en bloggverden etc.

Som sagt tidligere, det ser ut som det går "feil vei". Mulig kjendistilværelsen gjør folk tettere med tiden.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engangstilfelle

At Julianne kommer til å stor-eksponere barnet har det vel aldri vært noen tvil om, dessverre. (Jeg finner ikke klippet fra God Kveld Norge. Må jeg ha abonnement for å få tilgang?))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, engangstilfelle skrev:

At Julianne kommer til å stor-eksponere barnet har det vel aldri vært noen tvil om, dessverre. (Jeg finner ikke klippet fra God Kveld Norge. Må jeg ha abonnement for å få tilgang?))

Ja, jeg tror det. TV2 ser sitt snitt med å tjene penger siden gratisklippet er borte..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engangstilfelle
Akkurat nå, Jordbærogfløte skrev:

Ja, jeg tror det. TV2 ser sitt snitt med å tjene penger siden gratisklippet er borte..

Ok. Og ja, det gjør de garantert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...