Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Klipp fra «God kveld Norge». Der hun fnisende forteller at hun ikke «tror» det er farlig å dele barndommen til sitt kommende barn på nettet.

Er det mulig?!! 🙈

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Hummingbird2 skrev:

Klipp fra «God kveld Norge». Der hun fnisende forteller at hun ikke «tror» det er farlig å dele barndommen til sitt kommende barn på nettet.

Bør vel snart dele ut brosjyrer angående eksponering av barn, når man er på svangerskapskontroll. Fysj!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hummingbird2 skrev:

Klipp fra «God kveld Norge». Der hun fnisende forteller at hun ikke «tror» det er farlig å dele barndommen til sitt kommende barn på nettet.

Og piloten selv som demonstrerer hvordan han klarte det til slutt... det var så pinlig at jeg ikke orket å se ferdig! 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Hummingbird2 skrev:

Klipp fra «God kveld Norge». Der hun fnisende forteller at hun ikke «tror» det er farlig å dele barndommen til sitt kommende barn på nettet.

https://www.tv2.no/underholdning/9591778/

Link til Jenny Skavlan som har skjønt det!!

 

Innlegget er ryddet for persondebatt.

Endret av Papirfly
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pås skrev:

Og piloten selv som demonstrerer hvordan han klarte det til slutt... det var så pinlig at jeg ikke orket å se ferdig! 

Klarte hva?🙈🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Moongirl skrev:

Klarte hva?🙈🙈

Hvordan han klarte å gjøre fruen gravid... (rødmer her jeg sitter, det var så KLEINT)

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Pås skrev:

Hvordan han klarte å gjøre fruen gravid... (rødmer her jeg sitter, det var så KLEINT)

Hva skal man si 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Pås skrev:

Hvordan han klarte å gjøre fruen gravid... (rødmer her jeg sitter, det var så KLEINT)

Nei ...? Er det mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner ikke klippet eller hele episoden av God kveld Norge på TV2-Sumo heller.. Var det for drøyt å legge ut eller? De fleste program legges jo ut samtidig eller rett etter at det er blitt sendt på TV. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Jeg finner ikke klippet eller hele episoden av God kveld Norge på TV2-Sumo heller.. Var det for drøyt å legge ut eller? De fleste program legges jo ut samtidig eller rett etter at det er blitt sendt på TV. 

De må visst beskyttes mot seg selv...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det handlet vel om at hun stadig var med på jobb når hun hadde eggløsning, men de lyktes den gangen han "sparte opp" noen dager og så gikk dypt...... Det trengte de ikke dele på TV for å si det sånn. Men når den store drømmen for fruen er å være i rampelyset og barnet skal få den samme fantastiske muligheten sier det kanskje alt. Det er ikke filter annet enn på bilder.
Vi vet jo også at han har uttrykt at han leker med "meloner" så lenge han kan.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han ordlegger seg noen ganger som en umoden 18 åring. Det får så være, men jeg lurer virkelig på hvor massiv eksponering det skal bli når ungen kommer. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Oppland skrev:

Synes han ordlegger seg noen ganger som en umoden 18 åring. Det får så være, men jeg lurer virkelig på hvor massiv eksponering det skal bli når ungen kommer. 

Han har vel mer enn nok med å holde orden på det tekniske i flyet, og ta vare på sin frue ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Nå har jeg fått sett klippet fra «god kveld Norge», og....WOW! 😳 

Fortsetter det slik, så kommer både piloten og frua til å trenge beskyttelse mot seg selv etter vær-varsom-plakaten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Pernice skrev:

Hvor får man sett klippet  fra «god kveld Norge»??

tv2.no sidene (pleier å ligge på Sumo men gårsdagens episode er ikke blitt lagt ut ennå. Vet ikke hvorfor) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...