Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Viking-girl skrev:

tv2.no sidene (pleier å ligge på Sumo men gårsdagens episode er ikke blitt lagt ut ennå. Vet ikke hvorfor) 

Kanskje kanalen er blitt nedringt av mammapolitiet i natt.

:fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest chisandra
36 minutter siden, Pernice skrev:

Hvor får man sett klippet  fra «god kveld Norge»??

Jeg fikk sett det kabelleverandøren (kan gå litt bakover i tid), men ser at programmet går i reprise 00.45 i natt. Det er ikke lagt ut på sumo enda av en eller annen grunn. 

Kanskje tv2 allerede har startet å beskytte de mot seg selv? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, chisandra skrev:

Jeg fikk sett det kabelleverandøren (kan gå litt bakover i tid), men ser at programmet går i reprise 00.45 i natt. Det er ikke lagt ut på sumo enda av en eller annen grunn. 

Kanskje tv2 allerede har startet å beskytte de mot seg selv? 😂

Ja, det håper jeg virkelig TV2 har gjort. Hadde trodd og håpet de var voksne, modne mennesker, men etter God Kveld Norge innslaget fikk jeg et motsatt inntrykk dessverre. 😐

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God timing med å slenge ut en annonse nå som hun har vært på TV.. Jeg trodde hun skrev at hun skulle slutte med falskt hår og øyevipper siden kroppen visstnok støtte det fra seg nå under graviditeten.. Hun skrev det i et eget innlegg for en liten stund tilbake. 

Hun har ikke de største merkevarene som sponsorer ennå, men får nok sponset barnevogn og bilsete fra en viss butikk/nettbutikk..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
7 minutter siden, Oppland skrev:

Ja, det håper jeg virkelig TV2 har gjort. Hadde trodd og håpet de var voksne, modne mennesker, men etter God Kveld Norge innslaget fikk jeg et motsatt inntrykk dessverre. 😐

 

Ja..det er nesten som om det går feil vei, egentlig 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Pernice skrev:

Hvor får man sett klippet  fra «god kveld Norge»??

Husk en pute, for det var kleint. :fnise:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 25.1.2018 den 18.36, Jolanda skrev:

Ja, men som sagt, de fleste lever en litt annenhver hverdag enn henne før barnet kommer også. Jeg tror hun kommer til å få mer sjokk enn de fleste.

Jeg tror tvert imot det er mulig det blir lettere for henne enn for oss «vanlige». For meg var det aller verste med å få baby det å være hjemme hele dagen. Å aldri få gå på jobb, aldri få bruke hjernen og treffe kollegaer, men å KUN være mamma og føle meg helt samfunnsunyttig. Å aldri bli utfordret og aldri få føle mestring fordi å ta seg av en baby er noe alle kan klare. Jeg tenker Julianne potensielt kan føle at den, for meg, meningsløse hverdagen endelig blir utfordrende og meningsfylt. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, yabbadoo skrev:

Jeg tror tvert imot det er mulig det blir lettere for henne enn for oss «vanlige». For meg var det aller verste med å få baby det å være hjemme hele dagen. Å aldri få gå på jobb, aldri få bruke hjernen og treffe kollegaer, men å KUN være mamma og føle meg helt samfunnsunyttig. Å aldri bli utfordret og aldri få føle mestring fordi å ta seg av en baby er noe alle kan klare. Jeg tenker Julianne potensielt kan føle at den, for meg, meningsløse hverdagen endelig blir utfordrende og meningsfylt. 

Joda, men så er hun vandt til å sove lenge hver dag, bruke hele dagen på selvpleie og hun er ikke vandt til at noen krever noe av henne. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Jolanda skrev:

Joda, men så er hun vandt til å sove lenge hver dag, bruke hele dagen på selvpleie og hun er ikke vandt til at noen krever noe av henne. 

Det kommer til å endre seg om noen måneder :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Det kommer til å endre seg om noen måneder :-)

Ja, nettopp. Og da mener jeg at hun får hakket mer sjokk enn de som står opp tidlig hver dag, er på jobb hele dagen og har noen som krever noe av de. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jolanda skrev:

Ja, nettopp. Og da mener jeg at hun får hakket mer sjokk enn de som står opp tidlig hver dag, er på jobb hele dagen og har noen som krever noe av de. 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xx girl xx

Jeg måtte se klippet på sumo. Det kan ikke bli stort verre. Når de blir spurt om det kan bli for mye eksponering, svarer de nei! Hvilken verden lever de i? Jeg hadde et lite håp om at de kom til å gå foran med et godt eksempel. Men dette kommer til å bli ille.

 

Innlegget er ryddet for persondebatt.

Endret av xx girl xx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jolanda skrev:

Ja, nettopp. Og da mener jeg at hun får hakket mer sjokk enn de som står opp tidlig hver dag, er på jobb hele dagen og har noen som krever noe av de. 

Ja. Og det 24/7! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg nettopp sett klippet på Sumo, og det var så kleint.. Synes også måten TV2 har laget reportasjen var rar. Fruen ble filmet fra en merkelig vinkel, og det tegneserieflyet.. I tillegg ble de filmet hos en stor barneutstyrbutikk der logoen kom tydelig frem..

Hun sier at barnet ikke vil mangle noe (materielt), men jeg vet om i hvert fall en svært viktig og ikke-materiell ting den ungen vil mangle, og det er beskyttelse fra rampelyset.. 

 

 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Nå har jeg nettopp sett klippet på Sumo, og det var så kleint.. Synes også måten TV2 har laget reportasjen var rar. Fruen ble filmet fra en merkelig vinkel, og det tegneserieflyet.. I tillegg ble de filmet hos en stor barneutstyrbutikk der logoen kom tydelig frem..

Hun sier at barnet ikke vil mangle noe (materielt), men jeg vet om i hvert fall en svært viktig og ikke-materiell ting den ungen vil mangle, og det er beskyttelse fra rampelyset.. 

 

 

Hun fremstår som ekstremt materialistisk. Kombinert med lite reflektert er jeg direkte bekymret for visse..

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Malum skrev:

Hun fremstår som ekstremt materialistisk. Kombinert med lite reflektert er jeg direkte bekymret for visse..

Ja, det er nesten ubegripelig.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, akkurat som det materielle er det viktigste....heller mindre merkeklær og annet nips, bare ungen får barndommen sin i fred!! Men, hun tror jo det går bra....vel, det tror ikke eg !

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Nå har jeg nettopp sett klippet på Sumo, og det var så kleint.. Synes også måten TV2 har laget reportasjen var rar. Fruen ble filmet fra en merkelig vinkel, og det tegneserieflyet.. I tillegg ble de filmet hos en stor barneutstyrbutikk der logoen kom tydelig frem..

Hun sier at barnet ikke vil mangle noe (materielt), men jeg vet om i hvert fall en svært viktig og ikke-materiell ting den ungen vil mangle, og det er beskyttelse fra rampelyset.. 

 

 

Ikke heldig med den vinkelen, nei 🙊🙊

Måtte se..ble pute-tv 🙈🙈

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...