Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Gjest xx girl xx
2 timer siden, miore skrev:

Kan være de er tilbake for uke 7-ultralyden som alle som har hatt IVF helst bør ha (og som er inkludert i behandlingen både i det private og i det offentlige). Litt rart at den ikke kan tas hos en gynekolog i Oslo, da, men da måtte de kanskje betalt ekstra for noe som egentlig er inkludert i prisen. Eventuelt kan det være noe helt annet, så klart.

Det er vel ganske tvilsomt. Det har vært lite blogging også. Men det er rart å dele litt, hvis det ikke gikk. De ønsker tydeligvis spekulasjoner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, O.G. skrev:

Ha mamma til Michelle som moderlig forbilde, folkens....

Dette. Så mange ganger. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, miore skrev:

Kan være de er tilbake for uke 7-ultralyden som alle som har hatt IVF helst bør ha (og som er inkludert i behandlingen både i det private og i det offentlige). Litt rart at den ikke kan tas hos en gynekolog i Oslo, da, men da måtte de kanskje betalt ekstra for noe som egentlig er inkludert i prisen. Eventuelt kan det være noe helt annet, så klart.

Selv om det er inkl i prisen ville det jo uansett blitt dyrere å ta det der oppe fremfor i Oslo, grunnet de kostnadene det medfører i reise og opphold. Det gir ikke så mye mening. Tror heller det er nytt forsøk, eventuelt at hun har vært gravid og at noe nytt fatalt har skjedd som de da vil undersøke der.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummel34
23 minutter siden, gjest91 skrev:

Selv om det er inkl i prisen ville det jo uansett blitt dyrere å ta det der oppe fremfor i Oslo, grunnet de kostnadene det medfører i reise og opphold. Det gir ikke så mye mening. Tror heller det er nytt forsøk, eventuelt at hun har vært gravid og at noe nytt fatalt har skjedd som de da vil undersøke der.

Tror du har rett, og enkelte fraråder og fly i starten av svangerskapet, så ville aldri ha utsatt meg for det unødvendig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun så ganske nedfor ut da hun gikk inn på spiren. Enten er det et spill for å skape spekulasjoner, eller så har noe gått galt :( 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han jobber i Norwegian.  De får nok endel flybilletter gratis. Hun har vel skrevet om det en gang? De fløy også opp og hjem samme dag. Altså ingen kostnader. 

Å ikke fly i første trimester.. det må være et utrolig sjeldent råd.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, neiognei skrev:

Han jobber i Norwegian.  De får nok endel flybilletter gratis. Hun har vel skrevet om det en gang? De fløy også opp og hjem samme dag. Altså ingen kostnader. 

Å ikke fly i første trimester.. det må være et utrolig sjeldent råd.

Ansatte får ikke gratis flybilletter fordi de jobber der, de får eventuelt klappseteplasser til gitt vekk pris. Men tviler på de vil sitte slik. Og hun ble over der oppe, de tok inn på hotell...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Norwegian får man flybilletter til en "billig fastpris". Usikker på om det er fast-plasser eller om det er slik som hos SAS, hvor man reiser på standby. Det vil si at man kun får fly om det er ledige plasser. Jeg tror Norwegian har fast-plasser, og ikke bruker standby like mye som SAS. Uansett: ingen gratis billetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir veldig hypotetisk, men hun kan ha blitt henvist til fostermedisinsk ved St Olav ja. Jeg var der i uke 10 for å sjekke en tvilling som falt fra tidlig i svangerskapet. Kan være noe lignende.

Endret av AnonymNN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men når den dame der føder skal hun eksponere dette barnet for alt det er verdt. At folk gidder. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ansatte i Norwegian reiser standby for en billig penge. Da avhenger man av at det er ledige plasser, eller i verste fall at kapteinen tillater klappseteplasser der det er lov. Som regel får man plass på innenlandsfly uten problemer. Totalsummen ville likevel kommet på samme pris som en privat ultralyd.

Dessuten snappet flyvermannen at de gikk inn på Spiren.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, LoveTrain skrev:

Ansatte i Norwegian reiser standby for en billig penge. Da avhenger man av at det er ledige plasser, eller i verste fall at kapteinen tillater klappseteplasser der det er lov. Som regel får man plass på innenlandsfly uten problemer. Totalsummen ville likevel kommet på samme pris som en privat ultralyd.

Dessuten snappet flyvermannen at de gikk inn på Spiren.

OMG så mediekåte :sprettoy: "husk å snappe at vi er på spiren da, sånn at all fansen fortsetter å bekymre seg og alle kritikerne fortsetter med å spekulere og gi oss klikk!" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i forhold til flybillettpriser: er de virkelig bekymret over å bruke et par hundre ekstra på flybilletter til rabattert pris og hotellovernatting? Jeg tviler. De virker nå å ha bra nok økonomi til det meste de ønsker, det være seg møbler til rommet til et barn som ikke en gang er unnfanget ennå, alle velværebehandlingene de ønsker, inklusive mannens hårtransplantasjon, og tomt i Asker før de har vurdert å selge egen bolig. De lider ikke akkurat økonomisk, så en tur til Trondheim er ikke noe som tærer på lommeboken uansett årsak. Jeg tjener ikke på langt nær like mye som de to kombinert, og kan fint unne meg en flytur hjem i helger da jeg vil hjem til foreldrene. At de har vært innom Spiren kan bety hva som helst: nytt egguttak, nytt egginnsett, ultralyd; kan være hva som helst.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud for en klein og åpenbart oppstilt story på U sin snapchat. Tydelig at den var planlagt og ment for å skape spekulasjoner. Det her har virkelig endt opp som noe helt annet enn det var de første to forsøkene. Orker ikke spekulere når det åpenbart er det de ønsker. Gidder heller ikke gi henne mer klikk og oppmerksomhet så lenge de skal holde på sånn. Begynner å minne litt om et annet bloggpar...  

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den bloģgen har tapt seg veldig, det er helt greit hun ikke ønsker å dele alt vedr. prøvinga, men da bør det erstattes med noe annet på bloggen. Noe jeg ikke synes det gjør, det har bare blitt reklame og helt uinteressante innlegg. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...