Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Evt at hun tenker å vente til den magiske "12uker" med å fortelle det bare.

Virker nesten litt for spesielt å selge en slik nyhet til Bloggerne, med tanke på hennes historikk med aborter osv...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, SKE87 skrev:

Hun skrev i et innlegg nylig (i går?) at hun hadde 2 hemmelige prosjekt - ett skulle offentliggjøres i morgen (altså i dag), ergo dette er Bloggerne, men det neste ikke før på nyåret kanskje ikke før i februar. Går kanskje i kategorien spekulasjon dette, men flere enn meg som tenker at TV2/bloggerne har kjøpt rettighetene til å offentliggjøre en evt graviditet i en av de første episodene av kommende sesong? Fikk liksom den tanken direkte da jeg leste det.

er jo ikke noe problem å skjule det fram til da hvis hun vil med riktige bilder, vinkler og klær - hvis formen alt ellers går som det skal.

Jeg tviler sterkt på at TV2 er interessert i å kjøpe rettighetene til en offentliggjøring av Pilotfrues graviditet. Hun er ikke akkurat Kim Kardashian. Jeg tror heller at hun vil vente de vanlige 12 ukene, kanskje lenger, med å offentliggjøre en graviditet. Tidligere innlegg har gitt oss en indikasjon på at hun kan bli gravid ca nå. I påsken er hun da ca 18 uker på vei.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, millemåne1 skrev:

Evt at hun tenker å vente til den magiske "12uker" med å fortelle det bare.

Virker nesten litt for spesielt å selge en slik nyhet til Bloggerne, med tanke på hennes historikk med aborter osv...

Tenkte bare at siden det da eventuelt er såpass langt på vei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bambi1995 skrev:

Hurra!

 

Skulle ønske de snart droppet Anna da. Hun har ingenting mer å komme med.Uuuuuuutdatert.

Det eneste anna har å spille på er ungene, en ny graviditet og hvor naturlig det er med nakenhet og sex i hennes perfekte virkelighet  Hadde håpet tv2 holdt seg for gode til å ha henne med i dette programmet enda en gang. Men shit sells. Og det er helt klart det eneste som betyr noe.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, elisaday skrev:

Det eneste anna har å spille på er ungene, en ny graviditet og hvor naturlig det er med nakenhet og sex i hennes perfekte virkelighet  Hadde håpet tv2 holdt seg for gode til å ha henne med i dette programmet enda en gang. Men shit sells. Og det er helt klart det eneste som betyr noe.

Ja, tydeligvis.. Når til og med samboeren min, som overhode ikke bryr seg om bloggere og sånn drama(men syntes bloggerne er spennende haha) har gått møkklei henne, så sier det litt... :alice:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Bambi1995 skrev:

Ja, tydeligvis.. Når til og med samboeren min, som overhode ikke bryr seg om bloggere og sånn drama(men syntes bloggerne er spennende haha) har gått møkklei henne, så sier det litt... :alice:

Nå krysser jeg kanskje noen grenser her men vil våge å påstå at "mannen i gata" gir blanke faen i "hverdagen" til AR.... 😉 Og de aller fleste andre med normalt intellekt og sunn fornuft.... 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Pilotfrue blir et friskt pust i Bloggerne:) Min drømmesesong hadde vært; CBE, Lene Orvik, Pilotfrue, Kristina Andersen, Ida Wulff og Isabell Raad. Ikke fordi jeg er fan av alle disse bloggerne men fordi de hadde vært spennende å sett hvordan de er på «privaten»..

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Tarese skrev:

Jeg tror Pilotfrue blir et friskt pust i Bloggerne:) Min drømmesesong hadde vært; CBE, Lene Orvik, Pilotfrue, Kristina Andersen, Ida Wulff og Isabell Raad. Ikke fordi jeg er fan av alle disse bloggerne men fordi de hadde vært spennende å sett hvordan de er på «privaten»..

Sorry avsporingen, men de som har første sesong i minnene vil nok kanskje si seg uenig med muligheten å se de på privaten. Vet du skrev i anførselstegn, men Voe/Emilie var veldig tydelig at var helt oppstilt. :)

For å prøve å ikke være helt offtopic, så gleder jeg meg litt til å se pilotfrua. Spent på hvordan det blir, jeg tror det enten blir veldig privat, eller veeldig overfladisk, frisør og negler. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hyachint31 skrev:

Interessant å se om vi får innblikk i noe annet enn frisørbesøk , fiksing av negler, party på «hytta» osv 

Kan jo være hun overrasker oss og er en skikkelig tenker midt opp i alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Hyachint31 skrev:

Interessant å se om vi får innblikk i noe annet enn frisørbesøk , fiksing av negler, party på «hytta» osv 

Det blir også innspilling fra forrige flytur da Julianne var med Ulrik på jobb og dagen etter når de var på spa. Da hadde de også mikrofon på seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, O.G. skrev:

Kan jo være hun overrasker oss og er en skikkelig tenker midt opp i alt.

Jepp. Mye som tyder på det, jfr bloggen... :roll: 

Bloggerne er et programkonsept som virkelig ikke tiltaler meg, og jeg har aldri sett en eneste episode. Og jeg har heller ikke tenkt å endre på det, gitt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gøy at Pilotfruen skal være med. Håper dog det blir litt andre ting enn KUN det at de prøver å få barn..

Når det gjeler mammaen (til Michelle) så begynte vel innspillingen av denne sesongen før Anna rakk å bli helt rabiat. Vil tro TV2 ikke hadde ønsket å ha henne med dersom disse tingene hadde skjedd før opptakene startet (droppet Skal vi danse, klikket på TV2 pga en video HUN hadde sendt inn ble vist på TV).

Må si at Pilotfruen har vokst på meg de siste årene. I begynnelsen syntes jeg hun var veldig påtatt, og ønsket å fremstå som noe annet enn det hun er, men hun har blitt mer voksen (selv om hun og mannen fortsatt prøver å være de vestkantfolkene de IKKE er, hehe)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ulrik forteller at selv om de har vært åpne om prosessen på bloggen, så er det en del nye detaljer som kommer fram i serien"

"Vi deler alt, sier Julianne til VG."

Fra https://www.vg.no/rampelys/blogg/pilotfrue-aapner-opp-om-problemene-med-aa-faa-barn-i-bloggerne/a/24197975/

Er det være derfor de har holdt prosessen borte fra bloggen denne gangen?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er kommentarfeltet åpnet.. Flere som er overasket og sjokkerte?? 😲

 

 

 

 

 

 

 

:ironi: 😋

Endret av Aurora**
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper de har «villet være private» fordi alt skal vises på bloggerne, lurer på om det video fra gyn stolen igjen.. mynt i kassa ! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...