Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

3 timer siden, CecilieX skrev:

Jeg skjønner ikke at dere gidder. Det er en ukjent kvinne som prøver å bli gravid. Nå, når intet deles fra prosessen, har bloggen ikke nytte på noe som helst vis. 

Hvis pilotfrue driver på med å dryppe info for å sette i fang spekulasjoner så sier det forholdsvis mye om hennes forhold ti leserne sine. Hun har også tidligere vært kynisk rundt tidspunkt for posting av reklame og deling av prosess, så det forundrer meg ikke. 

At folk fortsatt henger rundt på bloggen er mer enn jeg kan forstå. Jeg skjønner ikke at man med viten og vilje lar seg manipulere inn på bloggen. Får hun et positivt resultat får dere tidsnok vite det.

Du har så rett! Resultatet kommer jo på forsiden av side2 eller noen andre nettavise få timer etter at det er ute uansett. Ellers er det jo fint lite der inne som interesserer meg, så fra nå gidder jeg ikke klikke meg inn lenger. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bloggen til Pilotfrua gir meg ingen ting lenger, så fra nå kommer hun ikke til å tjene mer på mine klikk. Om hun nå er gravid eller ikke får jeg alltids lest en annen plass, egentlig bryr det meg ikke hva hun er.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Endelige skrev:

Hun trenger heller ikke være gravid fordi noen her inne overanalyserer det hun skriver 😉 At Andrea er på besøk, hva har det med saken å gjøre? For alt man vet kan hun ha tatt influensavaksine😂

Og som en annen skriver -ingenting er nok overlatt til tilfeldighetene mtp klikk, reklamering og en potensiell graviditet. Tar en Kardashian og drar den lengst mulig for å melke kua nå.. 

Til info så kan man altså bli forkjølet selv om man har tatt influensavaksine...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, frostrøyk skrev:

Til info så kan man altså bli forkjølet selv om man har tatt influensavaksine...

Man kan også få influensa selv om man har tatt influensavaksine :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, frostrøyk skrev:

Til info så kan man altså bli forkjølet selv om man har tatt influensavaksine...

Nei nå tuller du?! På denne årstiden? Det er jo virkelig et sjokk.. 

poenget var heller at folk henger seg opp i altfor mye! Er bare en brøkdel av hverdagen som blir vist på bloggen, noe som viser seg at folk har en lei tendens til å glemme.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Tre av de siste innleggene er reklame. Et personlig innlegg hadde passet nå..

Jeg tror ikke hun har mer reklame enn andre bloggere. Det er bare det at hun merker korrekt.

Men ja, et personlig innlegg hadde gjort seg. Det er jammen ikke mye spennende eller engasjerende på bloggen hennes nå for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På begges Snap har de hatt en fortreffelig helg til fjells med party, drinker og musikk i den samme cribben de alltid leier. Kler seg i skiklær men går ikke på ski 🙄

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Viking-girl skrev:

På begges Snap har de hatt en fortreffelig helg til fjells med party, drinker og musikk i den samme cribben de alltid leier. Kler seg i skiklær men går ikke på ski 🙄

Finnes det fortsatt folk som går på ski iført nikkers? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Viking-girl skrev:

På begges Snap har de hatt en fortreffelig helg til fjells med party, drinker og musikk i den samme cribben de alltid leier. Kler seg i skiklær men går ikke på ski 🙄

Er det ikke deres hytte? Eller noen i familien sin?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men.... la merke til drinkene i går hvor alle var så og si like..... untatt en hvor det ikke var sitron i. ( typisk måte å skille drinkene på)  Kanskje det var den alkoholfrie? Har stor tro på at dama er gravid

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er så irriterende den dama... "stenger kommentarfeltet nå jeg, i tilfelle det er dét som hindrer meg i å bli gravid!" Er vel like før hun bytter ut alle skoene sine i tøfler, i tilfelle det er skoene som gjør at hun ikke klarer bli gravid!

Ganske sikker på at hun ikke er blitt det enda, men at hun venter til enda et nytt forsøk er gjort før hun forteller noen ting. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være et stusselig og sært liv å bare være hjemme og skrive noen blogginnlegg og ellers bare følge opp hud, hår, negler, vipper, botox, fillers, alt det bloggerne er dønn avhengige av. Kan jo bli deprimert av mindre, så totalt selvsentrert. Men hun har jo mini-vofsene mens hun venter på piloten sin. For en vanlig arbeidstaker høres det hele deprimerende ut og kan umulig inspirere til blogginnlegg. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Chrisssi skrev:

Det må være et stusselig og sært liv å bare være hjemme og skrive noen blogginnlegg og ellers bare følge opp hud, hår, negler, vipper, botox, fillers, alt det bloggerne er dønn avhengige av. Kan jo bli deprimert av mindre, så totalt selvsentrert. Men hun har jo mini-vofsene mens hun venter på piloten sin. For en vanlig arbeidstaker høres det hele deprimerende ut og kan umulig inspirere til blogginnlegg. 

Om alle mine dager har bestått av det så hadde jeg vært småflau og hvertfall ikke "outet" det.. Er nesten et hån mot vanlige arbeidstakere når de har hatt sååå "slitsomme dager" hos negledama, frisøren, hudpleieren and so on -ALT vanlige dødelige må gjøre utenom arbeidsdagen, etter man har levert/hentet ungen(e) i barnehagen/skolen, laget middag og kjørt/hentet til fritidsaktiviteter.. 

Hadde prøvd å få ørlite mer innhold i dagene for i det minste forsøke å være til inspirasjon. Kan umulig være bra for psyken i lange strekk det der bloggstyret..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun skrev i et innlegg nylig (i går?) at hun hadde 2 hemmelige prosjekt - ett skulle offentliggjøres i morgen (altså i dag), ergo dette er Bloggerne, men det neste ikke før på nyåret kanskje ikke før i februar. Går kanskje i kategorien spekulasjon dette, men flere enn meg som tenker at TV2/bloggerne har kjøpt rettighetene til å offentliggjøre en evt graviditet i en av de første episodene av kommende sesong? Fikk liksom den tanken direkte da jeg leste det.

er jo ikke noe problem å skjule det fram til da hvis hun vil med riktige bilder, vinkler og klær - hvis formen alt ellers går som det skal.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...