Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, princesse skrev:

Du må ikke gå inn og lese om du ikke vil

Skjønner ikke hva du tenker dette skal bidra med? Jeg vet selvsagt at jeg ikke MÅ lese, men jeg vil gjerne lese om hennes tanker og opplevelser i denne prosessen. Det er alt det andre jeg ikke vil lese. Derfor clickbait er irriterende. Trykker på et innlegg jeg av god grunn tror handler om det jeg vil lese, men ender opp med å lese om noe helt annet. Clickbait er generelt irriterende, og ikke bare hos bloggere! 

Endret av 123gjest
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis hun er gravid,  så er det opp til de å bestemme når de skal dele det. Først fikk hun kritikk for å dele for mye, men nå får hun kritikk for å dele for lite. Kanskje ikke de har fortalt det til familien enda? Håper hun er gravid :)

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for kommentarer til moderering. Spørsmål kan tas på PM til moderator eller på Ris & Ros.

Papirfly, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, princesse skrev:

Nå har folk vært irritert fordi hun deler alt for og for tidlig. Folk mener hun bør roe seg litt.

Men nå når hun kanskje er gravid,ja da  er det galt fordi hun velger og vente med og si noe til hun eventuelt er noen uker på vei. 

Dette er jo fordi hun har tusenvis av ulike lesere som ønsker seg og mener ulike ting - ikke fordi hver eneste leser er misfornøyd uansett hva hun gjør. 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit å vente med å dele, men dersom hun venter med å dele fordi tv2 betaler mest hvis hun annonserer det på "bloggerne" er det utrolig lite greit mot fansen som leser bloggen hver dag i håp om gode nyheter...

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Pås skrev:

Helt greit å vente med å dele, men dersom hun venter med å dele fordi tv2 betaler mest hvis hun annonserer det på "bloggerne" er det utrolig lite greit mot fansen som leser bloggen hver dag i håp om gode nyheter...

Bloggerne blir vel ikke visst før til våren? Hun kan da vente så lenge med å si det? :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, LeilaS skrev:

Bloggerne blir vel ikke visst før til våren? Hun kan da vente så lenge med å si det? :P

Er ikke «våren» i januar/februar i den sammenhengen der da? Hun kan sikkert vente et stykke ut i januar med å kunngjøre noe...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Er ikke «våren» i januar/februar i den sammenhengen der da? Hun kan sikkert vente et stykke ut i januar med å kunngjøre noe...

Vet ikke. Trodde ikke det var før i april/mai? Kanskje jeg har lest feil 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, LeilaS skrev:

Vet ikke. Trodde ikke det var før i april/mai? Kanskje jeg har lest feil 

Kan godt hende jeg tar feil også, for jeg har ikke lest noe som helst om når de skal begynne å sende. Men erfaringsmessig så begynner våren tidlig i den bransjen der. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, LeilaS skrev:

Bloggerne blir vel ikke visst før til våren? Hun kan da vente så lenge med å si det? :P

Hun sier selv:

Når får vi høre mer om de to prosjektene dine?

- Et av de får dere vite om allerede denne uken. Men det andre må jeg holde på til over jul og kanskje nærmere påske. Vi får se!

Dette er jo tatt med i spørsmålsrunden utelukkende for å skape spekulasjoner og klikk, såklart. I tillegg har hun nylig åpnet kommentarfeltet igjen.

Men uansett om hun er gravid eller ikke, det er vel ikke unaturlig å anta at resultatet av det fjerde prøverørsforsøket skal avsløres i Bloggerne. 

Også i 2017 annonserte Bloggerne premiere «til våren» - da gikk første episode på TV 20. februar.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xx girl xx
21 timer siden, Pås skrev:

Helt greit å vente med å dele, men dersom hun venter med å dele fordi tv2 betaler mest hvis hun annonserer det på "bloggerne" er det utrolig lite greit mot fansen som leser bloggen hver dag i håp om gode nyheter...

Jeg blir skuffet, dersom det stemmer. Her har mange av oss fulgt henne gjennom flere forsøk. Og så ender det opp med at «Bloggerne» kjøper rettigheten til å annonsere det. 

Men jeg lar tvilen komme de tilgode, til det motsatte eventuelt er bevist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I løpet av helga er det levert ett innlegg - reklame sådan, for Kondomeriet. Stusslige greier, spør du meg. Hvis hun er «kommet for å bli» må hun nesten produsere litt mer spennende innhold. Særlig i denne tyne-i-det-lengste-interessen-for-om-jeg-er-gravid-eller-ikke-perioden. Hvis ikke er det jo ingen som gidder å klikke seg inn mer når nyheten er ute. Reklame får jeg nok av andre steder...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vell bare 1 av to alternativer da, 1) Hun er gravid og det slippes på Bloggerne (eller i forbindelse med premiere av serien), 2. Hun er IKKE det, men VIL at vi skal tro det for å skape blest rundt seg selv.

Uansett, håper at hun er det og at det går bra:)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis hun er gravid og er forpliktet til å holde der hemmelig frem til bloggerne begynner å gå på tv er det ganske idiotisk. Da kommer hun til å være 5-6 mnd på vei og det er vanskelig å holde det skjult på bloggen. Jeg synes også det er et hån mot alle leserne dersom det er tilfellet...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Riskrem skrev:

Hvis hun er gravid og er forpliktet til å holde der hemmelig frem til bloggerne begynner å gå på tv er det ganske idiotisk. Da kommer hun til å være 5-6 mnd på vei og det er vanskelig å holde det skjult på bloggen. Jeg synes også det er et hån mot alle leserne dersom det er tilfellet...

Frua driver butikk, og leserne vil henge på som klegger så lenge hun ikke avslører noe. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.12.2017 den 19.00, AnonymNN skrev:

I løpet av helga er det levert ett innlegg - reklame sådan, for Kondomeriet. Stusslige greier, spør du meg. Hvis hun er «kommet for å bli» må hun nesten produsere litt mer spennende innhold. Særlig i denne tyne-i-det-lengste-interessen-for-om-jeg-er-gravid-eller-ikke-perioden. Hvis ikke er det jo ingen som gidder å klikke seg inn mer når nyheten er ute. Reklame får jeg nok av andre steder...

Akkurat, det er ekstremt tynne greier og har vært det en stund nå. Så har hun jo disse spørsmål og svar-innleggene sine en gang i uken, men de er det strengt tatt leserne som leverer, hun svarer jo bare på spørsmålene andre stiller. Både jeg og flere andre har sagt det før: Hun burde få seg et eller annet "prosjekt" å skrive om, utdanning, hobby, hva som helst. Skjønner forresten ikke at hun ikke bruker denne hus-/ tomtejakten for det det er verdt. I stedet for å nevne det i bisetninger, hadde hun kunnet skrive om det og hatt innhold i innleggene sine og fulgt opp med interiør- og/ eller byggeinnlegg etter hvert osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Onbothsides

Som om noen her heller hadde delt noe «gratis» på bloggen sin istedet for å få feks 100000 for å dele nyheten på Tv2 😂 Når de uansett skal være med der. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Frøkensemulie skrev:

Vet noen hvor mye de får for å være med på bloggerne?

leste noe om 50k per episode om jeg husker rett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...