Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

På 28.11.2017 den 12.19, SKE87 skrev:

Hun skrev i et innlegg nylig (i går?) at hun hadde 2 hemmelige prosjekt - ett skulle offentliggjøres i morgen (altså i dag), ergo dette er Bloggerne, men det neste ikke før på nyåret kanskje ikke før i februar. Går kanskje i kategorien spekulasjon dette, men flere enn meg som tenker at TV2/bloggerne har kjøpt rettighetene til å offentliggjøre en evt graviditet i en av de første episodene av kommende sesong? Fikk liksom den tanken direkte da jeg leste det.

er jo ikke noe problem å skjule det fram til da hvis hun vil med riktige bilder, vinkler og klær - hvis formen alt ellers går som det skal.

Skal hun ta en Kardashian og bare vise seg fra brystet og opp... For en tøysete verden! Det kan også være skifte av bloggplattform. De skal alltid si A men ikke B disse bloggerne. Da er det bedre de holder kjeft. Rett og slett. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23/24 desember er hun 12 uker på vei. Hun forventet jo mens helgen 14/15 oktober, men vi fikk jo aldri vite noe mer (altså om hun fikk den eller ei). Så det vil si at unnfangelsen skjedde ca 2 uker før forventet mens 14/15 okt som aldri kom og da er hun med andre ord 12 uker på vei rundt julaften ;)  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Men alle vet jo at du er gravid.. står på flere forum. Ulrik hadde snakket med en kollega som ikke hadde klart å holde seg.. må ha vært en kvinnelig en sikkert, siden vi kjerringer liker å slarve..
Så synd du ikke vil dele hele prosessen, sorger, oppturer, venting, fortvilelse og spenning.. slik det er å være prøver.
Synes du er et dårlig forbilde for prøvere egentlig. Hvertfall når det kommer til det du sier skal være ditt bidrag - åpenhet.
Tror du virkelig at det å dele åpenhjertig (siden det skal være ditt spesialfelt) får deg til å abortere? Det er jo en kokkos tanke."

Denne kommentaren er lagt ut på siste innlegg. Enig i mye hva vedkommende sier, og om dette virkelig er sant så er hun temmelig utspekulert. 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, lulus skrev:

Syntes det var en ganske lavmål kommentar, jeg.. 

Enig! For en stygg kommentar :frkk:

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kommentaren var jo kjempe stygg. Herregud. Kvinner = slarve er absolutt noe jeg vil si er ganske kvinnehatende og viser at man sliter med kanskje noe sånn i seg selv fordi menn "slarver" like mye og det å ha stress på seg i en prøverperiode er dritt. For en kvalm kommentar.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Pampers skrev:

23/24 desember er hun 12 uker på vei. Hun forventet jo mens helgen 14/15 oktober, men vi fikk jo aldri vite noe mer (altså om hun fikk den eller ei). Så det vil si at unnfangelsen skjedde ca 2 uker før forventet mens 14/15 okt som aldri kom og da er hun med andre ord 12 uker på vei rundt julaften ;)  

Feil regnemåte.. mitt barn ble "laget" 15 oktober og jeg vil være 12 uker på vei 24.des. Man er 12 uker på vei ca 10 uker etter barnet er laget!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si Julianne skuffer stort her.

«Drakk du alkohol på Geilo i helgen?

Nei, jeg drakk virgin mojito og julebrus»

Her legges det så massivt opp til spekulasjoner at det er helt latterlig. Hun ønsker å utnytte situasjonen til å generere klikk.

Enten er hun ikke gravid, men later som.

Ellers så er hun gravid og alle tidligere ideologier om å være åpen om prosessen og dele alt med de trofaste leserne sine, forsvant ut vinduet i det øyeblikket TV2 la penger på bordet. Og nå holder hun grøten varm ved å dryppe hint for å holde på interessen til leserne lenge nok.

Vet ikke hva som er verst, men uansett er hun en skikkelig sell-out og ikke det spor bedre enn alle de andre bloggerne som hun hever seg selv over.

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, LadyBlaBla skrev:

Må si Julianne skuffer stort her.

«Drakk du alkohol på Geilo i helgen?

Nei, jeg drakk virgin mojito og julebrus»

Her legges det så massivt opp til spekulasjoner at det er helt latterlig. Hun ønsker å utnytte situasjonen til å generere klikk.

Enten er hun ikke gravid, men later som.

Ellers så er hun gravid og alle tidligere ideologier om å være åpen om prosessen og dele alt med de trofaste leserne sine, forsvant ut vinduet i det øyeblikket TV2 la penger på bordet. Og nå holder hun grøten varm ved å dryppe hint for å holde på interessen til leserne lenge nok.

Vet ikke hva som er verst, men uansett er hun en skikkelig sell-out og ikke det spor bedre enn alle de andre bloggerne som hun hever seg selv over.

Hvis hun er i gang med forsøk, så er det jo ikke rart hun dropper alkoholen. Hun har vel nevnt tidligere også at hun ikke drikker alkohol under prøvingen. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.12.2017 den 10.58, lulus skrev:

Hvis hun er i gang med forsøk, så er det jo ikke rart hun dropper alkoholen. Hun har vel nevnt tidligere også at hun ikke drikker alkohol under prøvingen. 

Det er uansett skamløs hinting og planting av spekulasjoner. Hun hadde ikke trengt å ta med det spørsmålet i spørsmålsrunden.

Jeg har stor respekt for beslutningen om ikke å dele videre, og har tidligere ment at hun burde ha mer fokus på selve prosessen og mindre på delingen av prosessen. Men hun har beinhardt forsvart sitt valg om å være åpen:

«Jeg har tatt dere med fra starten og har veldig lyst til å ha dere med helt i mål. Både Ulrik og jeg synes jo at åpenheten rundt ufrivillig barnløshet og ikke minst prøverør er utrolig viktig.»

 

Helt til hun fikk penger for å ikke dele....

 

 

Sitatet er forkortet. (Opphavsrett).

 

 

Endret av Papirfly
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, LadyBlaBla skrev:

Helt til hun fikk penger for å ikke dele....

Hallo, det vet du faktisk ikke! Hun er et menneske midt oppi alt dette hun også. Kanskje angrer hun på at hun har vært så åpen, og det må da være lov!

Jeg skjønner godt at hun ikke deler i sanntid. Å miste er trist uansett, men gud hvor belastende det må være å miste mens "hele verden" ser på. Hvis hun mister nå er hun ikke "pliktet" til å skrive et innlegg om det mens det er ferskt, men hun får faktisk fordøyd det og sørget så lenge hun trenger før omverdenen får vite det.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, lulus skrev:

Hvis hun er i gang med forsøk, så er det jo ikke rart hun dropper alkoholen. Hun har vel nevnt tidligere også at hun ikke drikker alkohol under prøvingen. 

Det begynner å bli lenge siden de skulle i gang med siste forsøk. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Masuka skrev:

Hallo, det vet du faktisk ikke! Hun er et menneske midt oppi alt dette hun også. Kanskje angrer hun på at hun har vært så åpen, og det må da være lov!

Jeg skjønner godt at hun ikke deler i sanntid. Å miste er trist uansett, men gud hvor belastende det må være å miste mens "hele verden" ser på. Hvis hun mister nå er hun ikke "pliktet" til å skrive et innlegg om det mens det er ferskt, men hun får faktisk fordøyd det og sørget så lenge hun trenger før omverdenen får vite det.

Hvis hun har mistet synes jeg det er enda merkeligere at hun legger opp til så mye spekulasjon. Synes hun enten skal være åpen, eller ikke. Det blir tullete om hun skal hinte, men ikke fortelle. Da kan hun overse slike spørsmål/la være å hinte frem til hun er klar til å dele. 

Hun virker veldig kynisk i denne prosessen. Tror jeg aldri har sett noen utnytte «sin hjertesak» så mye for egen vinning...

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Avocado

Hvis åpenheten sluttet i det øyeblikket de begynte å filme til Bloggerne så er det selvfølgelig veldig utspekulert. Men dette vet vi vel ikke sikkert? Jeg er også spent på hva som har skjedd mtp siste blogginnlegg, hvor det står at hun opplever at andre bloggere prøver å presse henne ut av kampen om annnsører. Og ros til henne for at innlegget er merket som reklame øverst, selv om det kun er ett avsnitt som faktisk er reklame. Hun kunne med fordel ha postet to innlegg i dag i stedet; et annonseinnlegg og et om at "hun har kommet for å bli"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Lidis88 skrev:

Feil regnemåte.. mitt barn ble "laget" 15 oktober og jeg vil være 12 uker på vei 24.des. Man er 12 uker på vei ca 10 uker etter barnet er laget!

Det har du selvfølgelig helt rett i, jeg tenkte feil :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy

Shit ro dere ned og slutt å være så fornærma på at hun ikke deler. Javisst blogger hun, men det er faktisk opp til henne om hun vil si noe uansett. Vi blir ikke tvunget inn på bloggen. Er kun nysgjerrigheten som lurer oss inn.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Ms. Daisy skrev:

Shit ro dere ned og slutt å være så fornærma på at hun ikke deler. Javisst blogger hun, men det er faktisk opp til henne om hun vil si noe uansett. Vi blir ikke tvunget inn på bloggen. Er kun nysgjerrigheten som lurer oss inn.

 

Personlig er jeg ikke fornærmet for at hun ikke deler. For min del kan hun godt ikke blogge om dette før ungen står til konfimasjon. Det jeg synes er irriterende er alle de åpenbare hintene. Hun har tidligere snakket nedlatende om andre bloggere som bruker clickbaits, men i det siste synes jeg ikke hun har vært noe bedre selv. Investerte litt tid i å gi henne råd og tips i starten, og føler meg derfor litt snytt nå som dette virker mer og mer som et jag etter klikk og oppmerksomhet... 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.11.2017 den 19.39, Sjokkert skrev:

"Men alle vet jo at du er gravid.. står på flere forum. Ulrik hadde snakket med en kollega som ikke hadde klart å holde seg.. må ha vært en kvinnelig en sikkert, siden vi kjerringer liker å slarve..
Så synd du ikke vil dele hele prosessen, sorger, oppturer, venting, fortvilelse og spenning.. slik det er å være prøver.
Synes du er et dårlig forbilde for prøvere egentlig. Hvertfall når det kommer til det du sier skal være ditt bidrag - åpenhet.
Tror du virkelig at det å dele åpenhjertig (siden det skal være ditt spesialfelt) får deg til å abortere? Det er jo en kokkos tanke."

Denne kommentaren er lagt ut på siste innlegg. Enig i mye hva vedkommende sier, og om dette virkelig er sant så er hun temmelig utspekulert. 

 

Nå har folk vært irritert fordi hun deler alt for og for tidlig. Folk mener hun bør roe seg litt.

Men nå når hun kanskje er gravid,ja da  er det galt fordi hun velger og vente med og si noe til hun eventuelt er noen uker på vei. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, 123gjest skrev:

Personlig er jeg ikke fornærmet for at hun ikke deler. For min del kan hun godt ikke blogge om dette før ungen står til konfimasjon. Det jeg synes er irriterende er alle de åpenbare hintene. Hun har tidligere snakket nedlatende om andre bloggere som bruker clickbaits, men i det siste synes jeg ikke hun har vært noe bedre selv. Investerte litt tid i å gi henne råd og tips i starten, og føler meg derfor litt snytt nå som dette virker mer og mer som et jag etter klikk og oppmerksomhet... 

Du må ikke gå inn og lese om du ikke vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...