Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, adiaz skrev:

Sikkert litt varierende fra blogger til blogger hvor mye de år. Hun der Isabel virket egentlig bare sur fordi hun ikke ble valgt ut, og forsøkte derfor å trashe TV2 og få det til å virke som om det var hennes valg at hun ikke ble med. Har forøvrig full forståelse for at TV2 ikke ønsker henne med i bloggerne. Der er det lite substans, og kun plastic fantastic så vidt jeg har forstått (leser ikke den bloggen, men får dessverre høre om den).

Anna mente jo hun fikk godt betalt, og den jenta der gjør vel ikke noe gratis! 

Jeg leste 20 000,- per episode et sted, husker ikke hvor, og aner ikke om det stemmer.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Tjoppa skrev:

De der kondomerireklamene er så kleine at jeg gremmes på hennes vegne. 

Ja, også uten å gi leserne rabattkode på «godsakene»..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vitting

Wow, den lille respekten jeg hadde for Julianne mista jeg da jeg leste dagens blogginnlegg: mammabloggere jeg har respekt for... ANNA RASMUSSEN?

"Anna er den ærligste mammabloggeren jeg vet om. [...] Anna er rettferdig!" .... wowski.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Vitting skrev:

Wow, den lille respekten jeg hadde for Julianne mista jeg da jeg leste dagens blogginnlegg: mammabloggere jeg har respekt for... ANNA RASMUSSEN?

"Anna er den ærligste mammabloggeren jeg vet om. [...] Anna er rettferdig!" .... wowski.

ooooooooooooo mmmmmmmmm gggggggggggggg. Hun kan da ikke mene det. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Vitting skrev:

Wow, den lille respekten jeg hadde for Julianne mista jeg da jeg leste dagens blogginnlegg: mammabloggere jeg har respekt for... ANNA RASMUSSEN?

"Anna er den ærligste mammabloggeren jeg vet om. [...] Anna er rettferdig!" .... wowski.

Den overrasket faktisk meg en del også. Men; jeg syns det er viktig å huske på (særlig for oss mødre) at det er en ekstremt stor forskjell på kvinner før og etter at de selv har blitt mor. Om du hadde spurt meg før jeg selv ble mamma kunne jeg helt sikkert funnet på å dele den samme oppfatningen av Anna som det Julianne ser ut til å ha. Det er en helt annen historie i dag, nå som jeg faktisk er mor selv. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hentet fra bloggen, innlegget med svar på spørsmålsrunden: 

- Deltakelsen vår i Bloggerne har ingenting med at vi har valgt å dele mindre av prøverørsprosessen på bloggen i en periode. Det kommer en ny oppdatering om hvor vi er i prosessen før Bloggerne kommer på tv. Mest sannsynlig lenge før..

 

Og det hun skrev om AB og MtM. Wow, bare wow. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Vitting skrev:

Wow, den lille respekten jeg hadde for Julianne mista jeg da jeg leste dagens blogginnlegg: mammabloggere jeg har respekt for... ANNA RASMUSSEN?

"Anna er den ærligste mammabloggeren jeg vet om. [...] Anna er rettferdig!" .... wowski.

Kan dette ha noe med å gjøre at de nå er TV2 kolleger? Er jo ikke så lenge siden hun skreiv dette innlegget som åpenbart var myntet til AR.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Avocado

Nå ble det unfollow både på Snap og Bloglovin. Dama må jo være mindre opplyst. Mamma til Michelle er en eneste stor togkræsj med nakenvideoer og barnebursdager i skjønn forening, og Anne Brit bruker barna sine til å selge vortekrem og til å skrive forsvarsinnlegg for moren sin på bloggen. 

Takk og farvel Julianne 😝😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først leser jeg her på Kvinneguiden at Julianne har Anna som sitt et av sine forbilder, min første tanke var dette kan ikke stemme. Siste måneden har jeg sluttet å lese bloggen til Julianne for synes den har hatt null innhold, men nå måtte jeg inn for å lese gårsdagens blogginnlegg. Joda! Anna er et stort mamma forbilde for Julianne. Hva? Nå forstår  jeg ingen ting, trodde Julianne var mer oppegående enn som så, men der tok jeg feil gitt.

Endret av Oppland
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Vitting skrev:

Wow, den lille respekten jeg hadde for Julianne mista jeg da jeg leste dagens blogginnlegg: mammabloggere jeg har respekt for... ANNA RASMUSSEN?

"Anna er den ærligste mammabloggeren jeg vet om. [...] Anna er rettferdig!" .... wowski.

Fikk hun betalt for å si det eller?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med det innlegget publisert for en times tid siden vil hun enten hinte til graviditet eller forsette spekulasjoner om at hun er det. Gjesterom (eller barnerom?) pusses opp - venter på møbler, så må vente litt med å vise fram...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.12.2017 den 1.58, LizbethOsnes skrev:

Den overrasket faktisk meg en del også. Men; jeg syns det er viktig å huske på (særlig for oss mødre) at det er en ekstremt stor forskjell på kvinner før og etter at de selv har blitt mor. Om du hadde spurt meg før jeg selv ble mamma kunne jeg helt sikkert funnet på å dele den samme oppfatningen av Anna som det Julianne ser ut til å ha. Det er en helt annen historie i dag, nå som jeg faktisk er mor selv. 

Jaha?  Det er ingen ekstrem stor forskjell på meg ihvertfall.  Har akkurat de samme verdiene som før

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.12.2017 den 1.58, LizbethOsnes skrev:

Den overrasket faktisk meg en del også. Men; jeg syns det er viktig å huske på (særlig for oss mødre) at det er en ekstremt stor forskjell på kvinner før og etter at de selv har blitt mor. Om du hadde spurt meg før jeg selv ble mamma kunne jeg helt sikkert funnet på å dele den samme oppfatningen av Anna som det Julianne ser ut til å ha. Det er en helt annen historie i dag, nå som jeg faktisk er mor selv. 

Man trenger ikke ha barn selv for å se at det Anna holder på med er helt bak mål. At J ser på Anna og AB som forbilder sier mye om hva vi kan forvente oss av henne dersom hun får egne barn. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Avocado
44 minutter siden, 123gjest skrev:

Man trenger ikke ha barn selv for å se at det Anna holder på med er helt bak mål. At J ser på Anna og AB som forbilder sier mye om hva vi kan forvente oss av henne dersom hun får egne barn. 

Dette! Siden Mamma til Michelle og Anne Brit Davidsen er forbildene hennes innen mammablogging så kommer det til å bli white trash togkatastrofe så det holder. Manglet egentlig bare at hun hyllet Villa Paprika så hadde bildet vært komplett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 6.12.2017 den 9.32, Oppland skrev:

Først leser jeg her på Kvinneguiden at Julianne har Anna som sitt et av sine forbilder, min første tanke var dette kan ikke stemme. Siste måneden har jeg sluttet å lese bloggen til Julianne for synes den har hatt null innhold, men nå måtte jeg inn for å lese gårsdagens blogginnlegg. Joda! Anna er et stort mamma forbilde for Julianne. Hva? Nå forstår  jeg ingen ting, trodde Julianne var mer oppegående enn som så, men der tok jeg feil gitt.

Har aldri syntes pilotfruen har virket særlig fornuftig eller smart. Pelsbruk, plastic fantastic, generelt overforbruk, eneste som betyr noe er fasaden, og de få tendensene til samfunnsengasjememt ligger politisk til høyre for høyre...

I 20-årene, ikke barn, ikke syk og hjemmeværende. Bare det gjør at jeg mister all respekt. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er tilbake i Trondheim.. Hmm. Hadde hun vært gravid så måtte hun vel ikke dratt til spiren for å få svangerskapsomsorg? :( 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummel34
14 minutter siden, Nasken skrev:

Hun er tilbake i Trondheim.. Hmm. Hadde hun vært gravid så måtte hun vel ikke dratt til spiren for å få svangerskapsomsorg? :( 

Nei det syns jeg høres rart ut. Klart man kan dra på ul der, men ville selv aldri dratt fra Oslo til Trondheim for det i starten av ett svangerskap... vet folk gjør det hvis det er snakk om st.olavs da de er eksperter på en del ting som kan avdekkes på ul. Men ikke til spiren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nasken skrev:

Hun er tilbake i Trondheim.. Hmm. Hadde hun vært gravid så måtte hun vel ikke dratt til spiren for å få svangerskapsomsorg? :( 

Kan være de er tilbake for uke 7-ultralyden som alle som har hatt IVF helst bør ha (og som er inkludert i behandlingen både i det private og i det offentlige). Litt rart at den ikke kan tas hos en gynekolog i Oslo, da, men da måtte de kanskje betalt ekstra for noe som egentlig er inkludert i prisen. Eventuelt kan det være noe helt annet, så klart.

Endret av miore
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...