Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

3 timer siden, LoveTrain skrev:

Bare for å pirke, men jeg tror det er snakk om én SA, og to kjemiske. Når alle prøver er fine så er det nok, som du sier, mest sannsynlig at de bare har hatt uflaks.

Den første gangen mistet hun etter 1-2 uker, i uke 6, tror jeg, og den andre 2-3 dager etter positiv test. Så den siste går vel som kjemisk, ja. 

Endret av Jolanda
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan stiller hun seg til at Ulrik svarer sine kvinnelige følgere på Snap? Hun har ved flere anledninger oppfordret oss til å følge han. Både når han er på jobb og hjemme har jeg fått hyggelige svar fra han på snap. Bla om flyturer, lykkeønskinger med innsetting osv. IKKE fordi jeg er interessert i HAN, men er interessert i faget hans og at jeg virkelig ønsker at det skal klaffe for dem barnemessig. Er mye jeg kunne kritisert også, feks harry LVhandling til folk og dyr, løshår og negler, botox, barneutstyr før en i det hele tatt har gått over 3 måneders grensen, spekulasjoner om når og hvor de skal legge ut resultat når de vet and you Name it...  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Viking-girl skrev:

Hvordan stiller hun seg til at Ulrik svarer sine kvinnelige følgere på Snap? Hun har ved flere anledninger oppfordret oss til å følge han. Både når han er på jobb og hjemme har jeg fått hyggelige svar fra han på snap. Bla om flyturer, lykkeønskinger med innsetting osv. IKKE fordi jeg er interessert i HAN, men er interessert i faget hans og at jeg virkelig ønsker at det skal klaffe for dem barnemessig. Er mye jeg kunne kritisert også, feks harry LVhandling til folk og dyr, løshår og negler, botox, barneutstyr før en i det hele tatt har gått over 3 måneders grensen, spekulasjoner om når og hvor de skal legge ut resultat når de vet and you Name it...  

Jobben hennes er å ha flest mulig følgere i sosiale medier, og når bedriftsnavnet inkluderer mannens yrke så er det vel en selvfølge at de begge er hyggelige mot inntektskildene sine? En del av pakken blir jo da å svare de kvinnelige følgerne, slik at de skal fortsette å følge. Kan ikke se for meg at de har så mange mannlige følgere å livnære seg på.

Ellers synes jeg ikke noe om å kritisere folk for hvordan de lever sine liv, så lenge det ikke går utover andre. Innkjøp av LV-produkter og barneutstyr plager jo ikke deg på noen måte? At hun fronter en "dyr" livsstil på bloggen, kan være interessant å diskutere mtp påvirkning og alt det der. Men der er bloggere så like at det bare blir kjedelig i lengden. Det å selge inn det uoppnåelige, er tydeligvis det som fenger.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Viking-girl skrev:

Hvordan stiller hun seg til at Ulrik svarer sine kvinnelige følgere på Snap? Hun har ved flere anledninger oppfordret oss til å følge han. Både når han er på jobb og hjemme har jeg fått hyggelige svar fra han på snap. Bla om flyturer, lykkeønskinger med innsetting osv. IKKE fordi jeg er interessert i HAN, men er interessert i faget hans og at jeg virkelig ønsker at det skal klaffe for dem barnemessig. Er mye jeg kunne kritisert også, feks harry LVhandling til folk og dyr, løshår og negler, botox, barneutstyr før en i det hele tatt har gått over 3 måneders grensen, spekulasjoner om når og hvor de skal legge ut resultat når de vet and you Name it...  

Jo man må jo kunne svare lesere på en høffelig måte uavhengig kjønn. De har jo ikke sex igjennom snapchat.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Viking-girl skrev:

Hvordan stiller hun seg til at Ulrik svarer sine kvinnelige følgere på Snap? Hun har ved flere anledninger oppfordret oss til å følge han. Både når han er på jobb og hjemme har jeg fått hyggelige svar fra han på snap. Bla om flyturer, lykkeønskinger med innsetting osv. IKKE fordi jeg er interessert i HAN, men er interessert i faget hans og at jeg virkelig ønsker at det skal klaffe for dem barnemessig. Er mye jeg kunne kritisert også, feks harry LVhandling til folk og dyr, løshår og negler, botox, barneutstyr før en i det hele tatt har gått over 3 måneders grensen, spekulasjoner om når og hvor de skal legge ut resultat når de vet and you Name it...  

Så utrolig teit kommentar.. Prøver du å legge opp til utro spekulasjoner bare fordi han svarer deg når DU sender han meldinger..? Øhh. Tenker heller at det er hyggelig av han å svare følgerne sine? 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Viking-girl skrev:

Hvordan stiller hun seg til at Ulrik svarer sine kvinnelige følgere på Snap? Hun har ved flere anledninger oppfordret oss til å følge han. Både når han er på jobb og hjemme har jeg fått hyggelige svar fra han på snap. Bla om flyturer, lykkeønskinger med innsetting osv. IKKE fordi jeg er interessert i HAN, men er interessert i faget hans og at jeg virkelig ønsker at det skal klaffe for dem barnemessig. Er mye jeg kunne kritisert også, feks harry LVhandling til folk og dyr, løshår og negler, botox, barneutstyr før en i det hele tatt har gått over 3 måneders grensen, spekulasjoner om når og hvor de skal legge ut resultat når de vet and you Name it...  

Sier mer om deg enn han. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.11.2017 den 17.46, Maskopi skrev:

Uten å vite om det er fasiten, men location bør stå på Oslo, så finner du det på kanalen @bloggergossip 

Hvor finnes bloggergossip?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vi hørt noe om hun Andra (the voice) tidligere fra frua, eller er det noe som kommer av deltakelsen i programmet?  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, vintage skrev:

Har vi hørt noe om hun Andra (the voice) tidligere fra frua, eller er det noe som kommer av deltakelsen i programmet?  

Jeg troor ikke hun er nevnt før The Voice.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun er gravid, mtp det siste innlegget med tomtekjøpet. Hun virker så positivt mtp at moren skal flytte til Oslo nå som de skal stifte familie. Håper min antagelse er rett. Det hadde vært hyggelig for dem 😊

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, SKE87 skrev:

Jeg tror hun er gravid, mtp det siste innlegget med tomtekjøpet. Hun virker så positivt mtp at moren skal flytte til Oslo nå som de skal stifte familie. Håper min antagelse er rett. Det hadde vært hyggelig for dem 😊

Enig! Ved tidligere forsøk har hun allerede etter 1-2 uker skrevet at det ikke gikk, og at de er klare for ny runde. Tror de venter til de er helt sikre, men håper virkelig at det gikk denne gangen! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Muligens jeg får kritikk for dette, men hvorfor er det så spennende å vite om en fremmed person er gravid eller ikke? For meg er det totalt uinteressant om en blogger/kjendis blir gravid. Klart jeg unner enhver kvinne det, men jeg bryr meg virkelig ikke om det når jeg ikke har en personlig relasjon til vedkommende. Venninner derimot er jo noe annet

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutes ago, gjestgitt said:

Muligens jeg får kritikk for dette, men hvorfor er det så spennende å vite om en fremmed person er gravid eller ikke? For meg er det totalt uinteressant om en blogger/kjendis blir gravid. Klart jeg unner enhver kvinne det, men jeg bryr meg virkelig ikke om det når jeg ikke har en personlig relasjon til vedkommende. Venninner derimot er jo noe annet

Det er bare litt guilty pleasure. Ikke noe mer dramatisk enn det👩‍❤️‍💋‍👨

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
6 timer siden, gjestgitt skrev:

Muligens jeg får kritikk for dette, men hvorfor er det så spennende å vite om en fremmed person er gravid eller ikke? For meg er det totalt uinteressant om en blogger/kjendis blir gravid. Klart jeg unner enhver kvinne det, men jeg bryr meg virkelig ikke om det når jeg ikke har en personlig relasjon til vedkommende. Venninner derimot er jo noe annet

Det er sikkert ulike grunner til det, helt fra den velkjente kikkermentaliteten til at folk opplever å identifisere seg med henne fordi de er/har vært i samme båt. 

Men det er helt klart en underlig greie at man faktisk kan lage seg et levebrød av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, CecilieX skrev:

Det er sikkert ulike grunner til det, helt fra den velkjente kikkermentaliteten til at folk opplever å identifisere seg med henne fordi de er/har vært i samme båt. 

Men det er helt klart en underlig greie at man faktisk kan lage seg et levebrød av det. 

Er jo genialt sånn sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, O.G. skrev:

Er jo genialt sånn sett.

Like genialt som å selge skinnet før bjørnen er skutt 😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, O.G. skrev:

Vel, jeg tenkte mer generelt.

Ok. Siteringene i forkant refererer til at man kan tjene penger på utlevering av graviditet/barneønske og jeg klarer ikke finne noe positivt i det annet enn at åpenhet rundt ufrivillig barnløshet er samfunnsnyttig. Men måten det blir gjort på i dette tilfellet har ikke alltid vært stuerent, med kalkulerte reklameinnlegg i gitte tidsrom hvor leserne har forventet oppdatering vedrørende en eventuell graviditet..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...