Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Snurring skrev (6 minutter siden):

Jaja, gi den endelig klikk og til enda mer salt i grøten. Om alle kunne glemme disse menneskene 

Det beste hadde vært om vi glemte alt som er såkalte influencere.. de bidrar til null og nada her i livet.

Men desverre er vi ikke helt der fordi vi ønsker og se andres hverdagsliv. Se på Isabel Raad. Hvor mange 100 tusen har hun dratt inn på de få dagene i Maldivene? For å ikke snakke om hva hun har tjent på Ivory i salg av klær. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (2 timer siden):

Nå studerte han noen år i usa pluss bodd andre steder i utlandet så jeg tenker att dette kan han nok om til att de kan bosette seg der. Kanskje for all tid eller for en liten periode.

Er ingen skam og snu vet du😊 går det ikke så kan de fint flytte tilbake til Norge 

Den som lever får se. Uansett er det ikke akkurat å finne opp kruttet når man flytter til utlandet. Millioner av mennesker forflytter seg over landegrenser, med og uten barn. Så hvorfor skal ikke de få det til, med eller uten forkunnskap. Og ja, det er ikke noe skam å snu. Skjønner ikke hvorfor du må påpeke det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (53 minutter siden):

Line Victoria gleder seg til å besøke dem i Kazakhstan 😅

Line Victoria burde heller konsentrere seg om seg selv og levere innhold som ikke baserer seg på å drite ut andre influensere på en eller annen måte. Hun er liksom litt 2000 and late, og humoren hennes er oppbrukt.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (2 timer siden):

Den som lever får se. Uansett er det ikke akkurat å finne opp kruttet når man flytter til utlandet. Millioner av mennesker forflytter seg over landegrenser, med og uten barn. Så hvorfor skal ikke de få det til, med eller uten forkunnskap. Og ja, det er ikke noe skam å snu. Skjønner ikke hvorfor du må påpeke det.

De klarer helt fint og flytte til utlandet 😊 hvorfor skal de eventuelt ikke klare det?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, elskersommer said:

De klarer helt fint og flytte til utlandet 😊 hvorfor skal de eventuelt ikke klare det?

Selvfølgelig klarer de det. Man trenger verken å ha funnet opp kruttet på nytt eller være rakettforsker for å få det til. Jeg har bodd lenge i det o' store utlandet, og jeg har verken funnet opp kruttet på nytt ( vet ikke engang hvordan det egentlig fungerer), eller er rakettforsker ( jeg har dog en annen universitetsgrad, men langt i fra rakettforsker.)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (10 minutter siden):

Liker du å putte meninger i munnen på andre? Eller liker du å krangle med deg selv? Skjønner ikke hva problemet er😊😊😊😊😊😊😊

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (2 timer siden):

Liker du å putte meninger i munnen på andre? Eller liker du å krangle med deg selv? Skjønner ikke hva problemet er😊😊😊😊😊😊😊

Putter overhode ikke meninger i munnen på andre.. men jeg sier hva jeg mener.. å etter som jeg har skjønt så er det lov på KG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 timer siden):

Putter overhode ikke meninger i munnen på andre.. men jeg sier hva jeg mener.. å etter som jeg har skjønt så er det lov på KG

Hva er poenget med å spørre om ting som aldri har blitt nevnt da? Som f.eks å spørre meg om hvorfor Pilotparet «eventuelt ikke skal klare» å flytte til utlandet når jeg ikke har uttalt meg om at de hverken skal klare eller ikke skal klare å flytte? Jeg har i hvert fall ikke sagt noe om at de ikke skal klare det, så hva slags eventuelle årsaker er det ønsker å høre om da? 

Endret av Xmasclovn
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (14 timer siden):

Beklager korrigering, men det heter å "legge", ikke "putte" meninger i munnen på andre.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (18 minutter siden):

Beklager korrigering, men det heter å "legge", ikke "putte" meninger i munnen på andre.

Det korrekte uttryket er vel egentlig «Å legge ord i munnen», men takk for korrigering og avsporing😉

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (22 minutter siden):

Det korrekte uttryket er vel egentlig «Å legge ord i munnen», men takk for korrigering og avsporing😉

Å kjære vene... 

Du vil jo kun att vi andre er enig med deg i alt som er her inne🙈 men som du sier " dette ble kun en avsporing '"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (33 minutter siden):

Å kjære vene... 

Du vil jo kun att vi andre er enig med deg i alt som er her inne🙈 men som du sier " dette ble kun en avsporing '"

😂 Det er jo ikke noe å være enig med meg om, da jeg ikke har uttalt meg hverken negativt eller positivt om selve flyttingen. Hva konkret er «att vi andre er enig med deg i alt som er her inne»? 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (På 24.1.2024 den 11.15):

Trolig ikke. Hans kjennskap til folk i andre land stekker seg nok til flyplass- og hotellansatte han møter på overnatting mellom flygninger.

Xmasclovn skrev (23 timer siden):

Hvor fremkommer det at han har mer utstrakt erfaring med andre land og dets befolkning? Sånn sett i sammenheng med at det skal ha en betydning i forhold til bosetting i utlandet?

Så dette er helt ok?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snurring
elskersommer skrev (16 timer siden):

Dumi2 skrev (16 timer siden):

Selvfølgelig klarer de det. Man trenger verken å ha funnet opp kruttet på nytt eller være rakettforsker for å få det til. Jeg har bodd lenge i det o' store utlandet, og jeg har verken funnet opp kruttet på nytt ( vet ikke engang hvordan det egentlig fungerer), eller er rakettforsker ( jeg har dog en annen universitetsgrad, men langt i fra rakettforsker.)

Xmasclovn skrev (16 timer siden):

elskersommer skrev (13 timer siden):

Xmasclovn skrev (11 timer siden):

Hva er poenget med å spørre om ting som aldri har blitt nevnt da? Som f.eks å spørre meg om hvorfor Pilotparet «eventuelt ikke skal klare» å flytte til utlandet når jeg ikke har uttalt meg om at de hverken skal klare eller ikke skal klare å flytte? Jeg har i hvert fall ikke sagt noe om at de ikke skal klare det, så hva slags eventuelle årsaker er det ønsker å høre om da? 

Xmasclovn skrev (1 time siden):

elskersommer skrev (1 time siden):

Å kjære vene... 

Xmasclovn skrev (39 minutter siden):

😂 Det er jo ikke noe å være enig med meg om, da jeg ikke har uttalt meg hverken negativt eller positivt om selve flyttingen. Hva konkret er «att vi andre er enig med deg i alt som er her inne»? 

elskersommer skrev (10 minutter siden):

Så dette er helt ok?

Gud hjelpe det meg, for en interessant deltagelse i tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snurring skrev (26 minutter siden):

Jeg skal gi meg 😊😊 ble litt revet meg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Så dette er helt ok?

Påstår du at når jeg sier at Piloten trolig ikke har noen utstrakt erfaring/kompetanse med mennesker i andre land at jeg automatisk mener at de ikke vil klare seg i utlandet? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting som er bra er att de nå eksponerer barna betydelig mindre.. håper dette fortsetter når de flytter til utlandet😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurring skrev (1 time siden):

Interessant- nei.

Slitsom- ja.

Nødvendig- noen ganger.

Skal derfor forhåpentligvis legge den død ved å prøve å fatte meg i korthet.

Jeg tror IKKE Pilotparet har spesielle kompetanse, ferdigheter, whatever til å klare seg bedre boende i utlandet enn Ola og Kari.

Jeg tror IKKE Pilotparet har spesielle mangler, utfordringer, whatever til å klare seg dårligere boende i utlandet enn Ola og Kari.

Håper det er mer forståelig nå, for noen mer enn andre🌞

God deltagelse videre i tråden til både deg og @elskersommer

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...