Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, Skogspike skrev:

Tips: Pappahjerne sin Instagramstory. :Knegg:

Hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, CecilieX skrev:

Litt usikker på hvor du vil med å løfte Østfold fram som et «bloggerfylke». Et berømt sådan. 

Jeg var litt kjapp, mente å sitere den som sa at frua var fra Oslo. Min henvisning til berømt bloggerfylke handler om at en annen bloggerfrue også er derfra, derav bruken av bwgrepet «berømt». 

• Liker 5
Skrevet

Fordi han har en morsom instastory akkurat nå om Pilotfruas Dubai-tur. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Emmy_H skrev:

Hvem er han? 

En blogger og var med på Bloggerne sesong 5

Skrevet
2 minutter siden, smalls skrev:

Aldri hørt om han 🤔

Skrevet
31 minutter siden, pøbelsara skrev:

Jeg var litt kjapp, mente å sitere den som sa at frua var fra Oslo. Min henvisning til berømt bloggerfylke handler om at en annen bloggerfrue også er derfra, derav bruken av bwgrepet «berømt». 

Er flyfrua fra Østfold? Wow 🤯

Skrevet
7 minutter siden, smalls skrev:

Tror du tenker på pappahjerte kanskje. :)

• Liker 4
Skrevet
18 minutter siden, Tonio skrev:

Tror du tenker på pappahjerte kanskje. :)

Åh trodde det sto pappahjerte. Ok nevermind 🙈🙈

Skrevet

Jeg vet ikke hvem Pappahjerne er egentlig, annet enn at han tar mange av disse foreldre(utleverende)bloggerne på kornet. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det var bra av Julianne å beklage seg for feil bruk av ord, men jeg synes egentlig hun gjorde vondt verre ved å ikle seg burka på slutten av innlegget. Fikk litt følelsen av at hun kun gjorde det for å vise frem Louis Vuitton-drakta si, og for meg ble det helt feil. Hadde holdt med de bildene hun hadde av seg selv med turbanen på. 

• Liker 22
Skrevet
4 minutter siden, Marisana skrev:

Jeg synes det var bra av Julianne å beklage seg for feil bruk av ord, men jeg synes egentlig hun gjorde vondt verre ved å ikle seg burka på slutten av innlegget. Fikk litt følelsen av at hun kun gjorde det for å vise frem Louis Vuitton-drakta si, og for meg ble det helt feil. Hadde holdt med de bildene hun hadde av seg selv med turbanen på. 

Hadde hun enda ikledd seg burka... Hun gjorde bare vondt mye verre ved å vise at hun ikke har begrep om hva en burka er, ei heller har evne til å gjøre et kjapt googlesøk som kan lære henne hvordan en burka ser ut.

At dama kaster bort penger på Louis Vuitton-abaya viser nivået på forbruket hennes. Kvalmende.

• Liker 30
Skrevet
57 minutter siden, cassio skrev:

Hadde hun enda ikledd seg burka... Hun gjorde bare vondt mye verre ved å vise at hun ikke har begrep om hva en burka er, ei heller har evne til å gjøre et kjapt googlesøk som kan lære henne hvordan en burka ser ut.

At dama kaster bort penger på Louis Vuitton-abaya viser nivået på forbruket hennes. Kvalmende.

Takk! Det er en abaya og hijab hun har på seg, ikke burka! 

• Liker 11
Skrevet

Hva skal hun med det antrekket? Karneval?

• Liker 12
Skrevet
1 time siden, cassio skrev:

Det er vel en aldri så liten sjanse for at det burka bildet er en spøk og tullball 😉 de ler nok høyt på Vollen over at dette diskuteres som seriøst her inne vil jeg tro 🙂 blogger-forretnings-stragegi for flere klikk 😉

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil anta det er for å peke nese til alle som liksom kritiserer "alt" de gjør.

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, pøbelsara skrev:

Jeg vil anta det er for å peke nese til alle som liksom kritiserer "alt" de gjør.

Støttes. Samtidig vil jeg tilføye at jeg oppfatter pilotfrue som en skikkelig tøysejente med stort talent for subtil ironi og  komikk.

• Liker 5
Skrevet (endret)
2 timer siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Støttes. Samtidig vil jeg tilføye at jeg oppfatter pilotfrue som en skikkelig tøysejente med stort talent for subtil ironi og  komikk.

Jepp. :Knegg: Skikkelig skøyer.

Endret av pøbelsara
  • Liker 12
Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på regler om opphavsrett. 

Sol, admin.

Skrevet
5 timer siden, cassio skrev:

At hun bruker penger på Louis Vuitton, bryr jeg meg ikke noe om, men jeg synes det var uheldig å bruke et slikt bilde etter et slikt innlegg, for meg ble det mer show-off enn noe annet. Jeg har ikke hørt om en abaya før, men da lærte jeg iallfall noe nytt nå 👍🏻

• Liker 8
Skrevet

Jeg tror Juliane KUN er ute etter å provosere. Derfor holder hun på sånn. For noen tenker "all oppmerksomhet er bedre enn ingen oppmerksomhet"

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...