Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så utrolig hyggelige nyheter! Og for et heldig barn de vil få, som er så ønsket og som vil bli så elsket! :) 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Dorey skrev:

Gratulerer til Pilotfrue! :) (Men jeg får litt vondt av at de er SÅ skråsikre på at det skal gå bra i uke 4. Jeg håper at det gjør det altså, virkelig! Men de tre første månedene er jo litt skumle)

Det kan faktisk gå galt helt frem til barnet er født.

Forstår hele den "spontanabort i uke 2-12 er en viss risiko" og blablabla.

Men,som nevnt,det kan gå galt i uke 38 også..

Uansett - Gratulerer til de,masse lykkeønskninger!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Lidis88 skrev:

Så glad på hennes vegne :):):) håper selv å bli gravid i år, og gleder meg med de som blir det!

Krysser fingrene for deg/dere :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så moro for dem! Endelig! :-D 

Men jeg kjenner at jeg blir stressa på dems vegne, når jeg ser det ligger ute på vg.no! Jeg turte såvidt å legge det ut på facebook etter ordinær ultralyd i uke 18. Forhåpentligvis og antakeligvis går dette helt fint, men fallhøyden blir jo utrolig stor dersom noe skulle skje. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utrolig glad på deres vegne! Ble nesten litt rørt av å se hvordan hun smiler på den videoenflippen på insta. 

Men nå har jeg en ganske liten en selv, og jeg kan fint sette meg inn i hvor ekstremt vondt det må være å ønske barn og ikke få det til!

Håper virkelig alt går bra de første ukene, kan ikke tenke meg hvor vondt det blir hvis det ikke går nå :(

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for J og U! 

Ble så glad, da jeg leste om graviditeten på VG. Håper spiren klamrer seg fast til høsten:)

Men hva skjer med enkelte som håpet på at disse to forblir barnløs? 😱 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9. desember 2016 den 13.20, *Emma* skrev:

Kjenner til flere som bor på Østlandet - men som har vært i Trondheim, så jeg tror ikke det er spesielt merkelig.

Jeg bor 60 mil unna tr.heim. Men jeg skal dit når jeg skal gå gjennom IVF igjen, fordi de er utrolig dyktig, derfor drar mange dit.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nasken skrev:

Så moro for dem! Endelig! :-D 

Men jeg kjenner at jeg blir stressa på dems vegne, når jeg ser det ligger ute på vg.no! Jeg turte såvidt å legge det ut på facebook etter ordinær ultralyd i uke 18. Forhåpentligvis og antakeligvis går dette helt fint, men fallhøyden blir jo utrolig stor dersom noe skulle skje. 

Fallhøyden er nok det siste man tenker på og man er jo på ingen måte mislykket om man skulle være så uheldig å miste. Like trist er det uansett, og min erfaring er at det hjelper å være åpen om slike ting. Det virker nesten være for omgivelsene om man velger å være åpen.. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, malla1992 skrev:

Jeg bor 60 mil unna tr.heim. Men jeg skal dit når jeg skal gå gjennom IVF igjen, fordi de er utrolig dyktig, derfor drar mange dit.

Dyktige og ekstremt hyggelige og omsorgsfulle!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anniedoug skrev:

Fallhøyden er nok det siste man tenker på og man er jo på ingen måte mislykket om man skulle være så uheldig å miste. Like trist er det uansett, og min erfaring er at det hjelper å være åpen om slike ting. Det virker nesten være for omgivelsene om man velger å være åpen.. 

Ja jeg er enig i at det uansett vil være like trist. Vi er nok alle forskjellig bare, når det gjelder følelser rundt offentliggjøring av en slik ting. Det viktigste er uanset at dette endelig gikk for dem, og jeg kjenner jeg er ordentlig glad på deres vegne :-) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig glad på de sine vegne. De har jo prøvd ganske lenge nå. Jeg synes det er fint å de hvor glad og lykkelig de virker :) Jeg tror de kommer til å bli gode foreldre jeg. 

Endret av lillesky
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg fascinert over hvor mye fremmede menneskers liv, graviditet etc engasjerer folk.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, malla1992 skrev:

Har du vært der ? :)

Ja. Nå kom jeg riktignok aldri igang med ivf fordi jeg plutselig ble gravid på egenhånd, men de fortsatte å gi meg oppfølging og resepter på medisiner jeg trengte -selv om jeg ikke betalte dem for ivf. Betalte aldri for reseptene de skrev ut, kun for timer hos gynekolog eller UL. Så dette er folk som virkelig bryr seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...