Gå til innhold

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig sikler jarl etter linnie og marna....

Anonymkode: dc1a1...0f5

Sikker på at Ida setter pris på avlastningen! Han var sikkert på jakt etter eks-kone nr 5.... Han fikk tydeligvis ikke napp, for nå har stått frem med en annen kandidat.

Anonymkode: 23d65...e08

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Jeg likte den siste kommentaren til Lars i brevet: Håper den beste bonden vinner og ikke den beste spilleren. Et lite stikk til Jarl?

Helt enig, tenkte akkurat det samme selv. Og jeg er helt enig med ham, Jarl fortjener ikke å vinne. 

• Liker 6
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikker på at Ida setter pris på avlastningen! Han var sikkert på jakt etter eks-kone nr 5.... Han fikk tydeligvis ikke napp, for nå har stått frem med en annen kandidat.

Hahaha, ja, godt mulig!

Skrevet

Om Linni åpner munnen en gang til kommer jeg til å få hjernesvulst :murvegg:

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vendela er veldig ujålete, selv om utseendet hennes har vært inntektskilden. Er hun den eneste uten extentions? Har så sansen for den dama!

Jeg har også skikkelig sansen for henne. For ei herlig og jordnær dame! Morsomt at den tidligere supermodellen er den som er mest ujålete av alle jentene der inne. 

• Liker 8
Skrevet

Takk tv2 for at du gjorde Farmen irriterende. Håper Linni går uuuuuut

Anonymkode: c924c...797

• Liker 2
Skrevet

Tipper storbonde Ida tok med seg Linni inn på soverommet for en real omgang ris på rumpa for den sy-jobben.

Anonymkode: ce9d9...b28

• Liker 2
Skrevet

Herreguuuuud, Linni er så irriterende! Jeg har aldri hørt henne snakke noe særlig siden jeg har byttet kanal om hun har dukket opp, så idag er første gang jeg har hørt henne snakke mye. Lurer på om stemmen hennes virkelig ER sånn eller om hun bare gjør seg til. Håper Marna er den som blir på gården. Har aldri lest bloggen hennes eller sett henne på TV, men virker som hun har mye mer vett i pappen enn Linni ihvertfall. Skal vel ikke så mye til. :fnise: 

• Liker 7
Skrevet
4 minutter siden, Tamsi skrev:

Om Linni åpner munnen en gang til kommer jeg til å få hjernesvulst :murvegg:

Helt enig. Vil heller spise av meg armen enn å høre henne snakke. 

• Liker 8
Skrevet

Håper det er Linni som får bli!! 

Anonymkode: 7ce10...7e1

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Enig! Tar jo over showet fullstendig!

Anonymkode: dfeae...3f1

• Liker 1
Skrevet

jeg synes Tore, Vendela og Ida er litt for negative til de nye. skjønner at de ikke vil ha flere konkurrenter, fler som trenger mat osv., men det går an å være litt mer positive og imøtekommende. Linni og Marna får jo ikke være med på tømmerfløtingen engang. dårlig gjort, synes jeg. det er ikke deres skyld at de kommer inn som utfordrene. alle fortjener en sjanse. jeg synes også det er ganske nedlatende av Ida og si at "Linni er jo bare dritsøt da" o.l.

heia Petter og Lothepus! :)

• Liker 6
Skrevet
27 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Jeg likte den siste kommentaren til Lars i brevet: Håper den beste bonden vinner og ikke den beste spilleren. Et lite stikk til Jarl?

Skikkelig dårlig taper, bitter type, denne Lars. Litt som Sippe-Simen, som kom med en bemerkning mot Stine i avskjedsbrevet.

• Liker 2
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig sikler jarl etter linnie og marna....

Nå får det være nok! Hva han gjorde nå da? Har da ikke gjort noe galt!

• Liker 2
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jarl Goli har psykopatiske, narsissistiske trekk. Burde aldri vært med på Farmen. Sjuk mann!!

Anonymkode: d617c...9fe

Du har jo ikke skjønt bæret! Er jo nettopp slike karakterar man trenger i en serie som Farmen!

• Liker 3
Gjest thejohan
Skrevet

Tror ikke det er Marna som går videre. Jeg følger henne på snap, og jeg kan ikke huske at hun har vært lenge borte derifra.. Hun er en flittig bruker!

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper det er Linni som får bil!

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok! Hva han gjorde nå da? Har da ikke gjort noe galt!

Han er creepy. Gjør det ubehagelig for jentene å være der når de hele tiden må passe på og se seg over skulderen.

Anonymkode: ce9d9...b28

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, thejohan skrev:

Tror ikke det er Marna som går videre. Jeg følger henne på snap, og jeg kan ikke huske at hun har vært lenge borte derifra.. Hun er en flittig bruker!

Nå får det være nok! Ta spoilerne dine og lag en egen spoilertråd!

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, thejohan skrev:

Det gjelder de alle. De er for redd for å miste følgere, så når de er vekke er det andre som oppdaterer blogger, insta, snap osv for dem.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...