Gå til innhold

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Merker det er mye misunnelse mot Ida her. Forventningene til en kvinne som er både vakker og suksessfull er umulig å nå opp til. Hun måles ikke etter samme standard som andre. Ingen forventer noe av Petter og Lothepus, så de får massiv skryt bare de klarer å vaske sin egen underbukse. 

Ida derimot, får bare hets uansett hva hun gjør. 

Anonymkode: 2041a...417

Hehe, nei er jeg er nok ikke misunnelig du. Vet ikke helt hva jeg skulle vært misunnelig på? Fordi hun er pen? Finnes mange pene damer i landet, hun er ikke akkurat i en liga for seg selv der. Du får prøve å dra andre andre kort :) 

Anonymkode: 57960...2c2

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes det var morsomt å se Fjorden Cowboys her om dagen, hvor Lothe skulle pakke til farmen :ler: 

Og i den forbindelse lurer jeg på, noen som vet om tv2 har offentliggjort pakkelista over hva kjendisene har lov til å ha med seg? Og hvordan pakkelista er i forhold til vanlige sesonger?  

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Merker det er mye misunnelse mot Ida her. Forventningene til en kvinne som er både vakker og suksessfull er umulig å nå opp til. Hun måles ikke etter samme standard som andre. Ingen forventer noe av Petter og Lothepus, så de får massiv skryt bare de klarer å vaske sin egen underbukse. 

Ida derimot, får bare hets uansett hva hun gjør. 

Anonymkode: 2041a...417

Ærlig talt, det har da virkelig ingenting med misunnelse å gjøre. Hvorfor skal alltid misunnelseskortet draes opp? Ida kan være så pen og suksessfull (til å bake) hun bare vil, det forandrer ikke det faktum at hun ikke direkte har vist seg fra en god side inne på Farmen. Hvordan Ida er i det virkelige livet er det ingen av oss som vet, og hun er sikkert en kjempeflott person. Vi må uansett få lov til å syntes at måten hun oppfører seg på i ET TV-PROGRAM ikke er bra uten å få høre at vi er misunnelige! Nei vettu hva, jeg er ikke misunnelig på noe som helst som har med hun der å gjøre. Hjelper ikke å være pen vettu når oppførselen din er falsk tvers igjennom.

• Liker 8
Skrevet

Ida virker usympatisk, selvsentrert og dømmende. Synes hun bør respektere de andres valg i større grad, slik som Tores valg om å ikke delta i hinderløypa. Måten hun uttaler seg om Tore på i etterkant vitner om liten empati og forståelse for andres følelser. 

Anonymkode: 1eb38...2d4

• Liker 23
Skrevet

Ida virker usympatisk, selvsentrert og dømmende. Synes hun bør respektere de andres valg i større grad, slik som Tores valg om å ikke delta i hinderløypa. Måten hun uttaler seg om Tore på i etterkant vitner om liten empati og forståelse for andres følelser. 

Anonymkode: 1eb38...2d4

Nei, nå får det være nok! Ida er en hederskvinne!

Anonymkode: 0b600...192

• Liker 2
Skrevet

Hei Ida :D

Anonymkode: 09b9c...323

• Liker 4
Skrevet

Nei

Skrevet

Ida er bra, veldig greit om hun vinner.   Håper Lothepusen ikke vinner.

• Liker 3
Skrevet

Gleder meg veldig til imorgen altså, altfor avhengig av dette programmet 😱

Håper Lothepus og Petter står i finalen, ikke helt bestemt meg hvem av dem jeg ønsker skal vinne. 

Skrevet

Ida så jeg på TV igår på senkveld, virker som hun gjorde bedre figur der. Hun er nok en kjempe person i det private liv, på farmen vises hun dessverre fra en litt annen side. 

Anonymkode: 515b2...9b3

Skrevet

Selv om en av mannfolkene vinner den første finale-plassen. Så blir vel neste konkurranse  melkespann mellom den dama, og den andre mannen.  

Melkespann-holding mellom en kvinne og en mann blir vel rigget for at kvinnen mest sannsynlig  kommer til å vinne. Dermed blir det sikkert en mann og en kvinne, under selve finalen...                          

Anonymkode: 27412...466

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om en av mannfolkene vinner den første finale-plassen. Så blir vel neste konkurranse  melkespann mellom den dama, og den andre mannen.  

Melkespann-holding mellom en kvinne og en mann blir vel rigget for at kvinnen mest sannsynlig  kommer til å vinne. Dermed blir det sikkert en mann og en kvinne, under selve finalen...                          

I såfall er det dårligt gjort, byrde halliken grunnlag i en konkurranse hvor der er premie. Ikke drive å rigge det til. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror Ida ville slått både Petter og Lothe selv om de hadde konkurrert på like vilkår. Petter har for tunge armer og Lothe har ikke nok styrke i sine. Ida har også mer vinnerskalle enn begge de to til sammen. Med 0,3 kilo ekstra per spann på mennene så er dette avgjort på forhånd.

Anonymkode: ca50d...8d3

Skrevet

Tror Ida ville slått både Petter og Lothe selv om de hadde konkurrert på like vilkår. Petter har for tunge armer og Lothe har ikke nok styrke i sine. Ida har også mer vinnerskalle enn begge de to til sammen. Med 0,3 kilo ekstra per spann på mennene så er dette avgjort på forhånd.

Hvor mye har damene i spannet? Spør bare av ren nysjerrighet 😊

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye har damene i spannet? Spør bare av ren nysjerrighet 😊

0,7 kilo tror jeg

Anonymkode: 87381...0cd

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du, nå begynner den der å bli gammel. 

Gjest Axl Rose
Skrevet

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, nå får det være nok mas fra deg!  Alle er hedersmenn og kvinner. Det har vi forstått. 

5 timer siden, LiseTV skrev:

Ida er bra, veldig greit om hun vinner.   Håper Lothepusen ikke vinner.

Ja får da håpe hun er bra. Vet hun sliter med leddgikt og det er tøft nok det. Ellers er hun bra. Frisk som en fisk. 

Hva faen vet du om det?

Skrevet

Jeg håper at Ida for guds skyld IKKE vinner. Hadde virkelig sansen for henne i starten, men fy fader hvor selvsentrert og kjerring hun har blitt. Minner meg om en dramatisk tenåring som løper rundt og prøver å skape drama i mens hun gjemmer seg bak de store vennene sine. Usympatisk som bare det og. Riktig nok har hun vært flink til å jobbe og har faktisk vært i tvekamp, så det er jo flott!

Lothepus har vært en going og flink, akkurat som forventet. Farmen hadde ikke vært det samme uten gullkornene! 

Når det kommer til Petter, så har jeg nesten ikke ord. For en fantastisk flott fyr og gud så herlig innstilling han har hatt til ALT og ALLE. Han overrasket meg skikkelig. Jeg har alltid syntes at Petter har vært morsom, men litt sånn dum pappagutt som sjekker opp alt og alle (opplevd, skikkelig starstruck :fnise:) og som bare kan drikke. Nei, han har virkelig imponert og for en arbeidsmoral. Dette her er den fortjente vinneren av farmen altså, wow sier jeg bare.

Anonymkode: 91951...9c0

• Liker 5
Skrevet
19 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Nei, nå får det være nok mas fra deg!  Alle er hedersmenn og kvinner. Det har vi forstått. 

Ja får da håpe hun er bra. Vet hun sliter med leddgikt og det er tøft nok det. Ellers er hun bra. Frisk som en fisk. 

Hva faen vet du om det?

I forrige konkurranse så slet han jo en del med sagingen og i hinderløypen, veldig overranskende, men han har nok lite å gå på. Får håpe på at det mentale er på plass og at han ønsker å vinne. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

I forrige konkurranse så slet han jo en del med sagingen og i hinderløypen, veldig overranskende, men han har nok lite å gå på. Får håpe på at det mentale er på plass og at han ønsker å vinne. 

Han slet jo ikke i hinderløypa, han vant jo. Tror ikke det er mange som tar den uten problemer da😛 Tror hans største problem er nok kondisen pga røyken ja. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...