Gå til innhold

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dicklips, tilgjort stemme, silikon.

Anonymkode: 7581a...63a

o.O

Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mente ducklips.

Kan hende dicklips passer bedre enn du tror :hoho:

Anonymkode: 3e2fa...061

• Liker 8
Skrevet
2 timer siden, Caroline91 skrev:

Jeg klarer ikke Ida mer. Kan ikke noe for det. Det blikket hun fikk når de snakket om Linni sin mat..

Ida er jo faktisk verre enn det Jarl var, med tanke på alt snakket om å ville vinne :)

• Liker 9
Skrevet

Mange flotte deltakere! Jeg har faktisk hatt problemer med å finne èn favoritt! :fnise:

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Winza skrev:

Jeg spyr, etter alt Tore har vært igjennom på Farmen så gidder han ikke å prøve en gang? :murvegg:

Han er smart, gidder ikke bli våt og kanskje slå seg år sjansen for å vinne er 0 % :) 

Synd vi gikk glipp av det, da, hadde sikkert vært er gøyalt syn :)

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, Sirah skrev:

Jeg blir bare mer og mer kvalm av Ida. Faen å ufyselig ho er!

Nei, nå får det være nok! Ida er en hederskvinne!

Anonymkode: 0b600...192

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er du ironisk?

• Liker 4
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke faen :raven:

Skrevet
1 time siden, Sorbus skrev:

Linni er kreativ!:klappe:

Hun er teit

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, JackIost skrev:

Ida er jo faktisk verre enn det Jarl var, med tanke på alt snakket om å ville vinne :)

Jeg har faktisk ikke sett så mye til Ida før Farmen Kjendis. Vet jo at hun vant "Hele Norge baker" eller hva konkurransen het, og at hun har programmet Ida's fristelser, men har ikke sett det heller. 

I begynnelsen av Farmen kjendis fikk jeg et positivt inntrykk av henne. At hun meldte seg til de første bakeoppgavene var nå greit nok, for til å begynne med holdt de nok alle på å finne ut av ting og tang. Så ble hun storbonde, og etter det har hun bare dalt lengre og lengre ned for min del. 

• Liker 20
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er teit

Nei, hun er kul. 

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan hende dicklips passer bedre enn du tror :hoho:

Anonymkode: 3e2fa...061

Haha. Kanskje beste skrivefeilen jeg har gjort XD

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, The Kitten skrev:

Nei, hun er kul. 

Absolutt ikke. Skilte seg ut med en gang fra de andre. Skikkelig teit.

Skrevet
3 timer siden, Testosteron skrev:

Hun er lita og spretten. 

Jeg tenkte det samme. Den øvelsen der passer ypperlig for dem som veier tyve kilo og helt klart
stammer fra alveslekt. Tass, tass, tass på lette og raske ben over hva som helst som vi andre ikke klarer.  

Jeg respekterer Tores valg. En skal ikke presses til mere enn en klarer og han hadde sin gode grunn.
Må slenge meg på hos dem som vil ha Petter og Lothe i finalen. Det kan bli veldig spennende. :) 

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, acetosella skrev:

Håper så inderlig Petter vinner. Han har virkelig vist seg fra sin beste side! Hardtjobbende, ærlig og genuint positiv og snill fyr som ikke vil noen noe vondt:hoppendeglad: Lothe vokste også på meg nå i dag når han hjalp Vendela, men samtidig har Lothe bare gjort oppgaver han liker på gården. Samme med Ida. Ikke noe galt i det, men Petter fortjener mer å vinne i mine øyne :) 

:jepp: 

Skrevet
1 time siden, Bootyhunter skrev:

Tror det har noe med de som har/får flest kniver får et poeng. 

Ja, pleier å være kunnskap, og da ligger de noen poeng foran de som har kniv..

Skrevet
4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg tenkte det samme. Den øvelsen der passer ypperlig for dem som veier tyve kilo og helt klart
stammer fra alveslekt. Tass, tass, tass på lette og raske ben over hva som helst som vi andre ikke klarer.

Jeg respekterer Tores valg. En skal ikke presses til mere enn en klarer og han hadde sin gode grunn.
Må slenge meg på hos dem som vil ha Petter og Lothe i finalen. Det kan bli veldig spennende. :) 

Den kommentaren kunne du spart deg for. 

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, The Kitten skrev:

Jeg har faktisk ikke sett så mye til Ida før Farmen Kjendis. Vet jo at hun vant "Hele Norge baker" eller hva konkurransen het, og at hun har programmet Ida's fristelser, men har ikke sett det heller. 

I begynnelsen av Farmen kjendis fikk jeg et positivt inntrykk av henne. At hun meldte seg til de første bakeoppgavene var nå greit nok, for til å begynne med holdt de nok alle på å finne ut av ting og tang. Så ble hun storbonde, og etter det har hun bare dalt lengre og lengre ned for min del. 

Enig. Likte ho i begynnelsen, men oppførselen hennes utover i serien ble bare mer og mer ufyselig. Nå får jeg fullstendig spasmer hver gang hun åpner kjeften.

• Liker 10
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er utrolig hvordan Ida kan se så bra ut etter fem uker uten dusj. 

Anonymkode: 2041a...417

ALLE SKJØNNER hvem som skriver her inne, ikke sant IDA? Er det viktig for deg å få poengtere hor bra du ser ut? Hva om folk ikke mener det? Synes ikke du ser så flott ut, de som stråler er de med god karma, og de stråler virkelig utvendig også.

Anonymkode: 792bf...1d7

• Liker 9
Skrevet
9 minutter siden, The Kitten skrev:

Skjønner ikke hvorfor dere KG-kvinner har så fryktelig mye imot Ida ?

Men, man ser jo den samme tendensen i hetsen av Johaug og Tone Damli.       Unge pene jenter med suksess .... Nei DET  liker vi ikke. Når de i tillegg er søte og sexy ....  Nei da skal vi sørge for å trakke de ned.  FY !    :nei:

Forøverig var det artigste minne fra Farmen-kjendis da Tore prøvde å ro stokken av sjæret. Jeg lo så jeg skreik.    :hoppendeglad:

Anonymkode: 0860d...594

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...