Gå til innhold

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, Viernes skrev:

På toppbildet i den artikkelen mangler det en deltaker. Røper tv2 seg igjen? 

Røper hva da egentlig? Det er jo ikke bare én som skal ut denne uka. 

Anonymkode: bfa76...b50

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, Bossa Nova skrev:

Ang. sage- og ro-konkurransen: Hvis jentene skulle saget like mange kubber som gutta, hadde gutta glatt vunnet på bakgrunn av roing*. Menn har større overkropp fra naturens side enn kvinner, for de som ikke har merket det. Og Lothe rodde som en superhelt.

Ingen her som har rodd en jolle før? Så vidt jeg kunne se, manglet også båten åregafler, og da krever det enda mer styrke i overkroppen.

*Ja da, vet at Tore var som Bambi på isen der, fordi han manglet teknikk.

Det er ikke noe tyngre å ro ei jolle som er utstyrt med tollepinner i stedet for åregafler. Om noe så er det vel snarere åregaflene som kan oppleves kronglete.

Lothe var den beste roeren med soleklar margin, og saget vel like bra som noen annen. Likevel havnet han på tredjeplass i konkurransen. Jeg ser ikke helt hvordan dette er rettferdig. Er det ikke mer rettferdig at den beste vinner?

Som du selv påpeker, hvis konkurransen eksempelvis hadde endt idet deltagerne nådde stranden, så ville det vært en mann som vant og en mann som kom på sisteplass. Den beste roeren korrekt plassert på topp og den dårligste – en mann – korrekt plassert på bunn – altså under Linni Meister – uten noe bruk av handicap.

Anonymkode: ca50d...8d3

• Liker 11
Skrevet
18 timer siden, Loki Laufeyson skrev:

Hvem er Potelus :klo:

18 timer siden, Bootyhunter skrev:

Ingen potelus som er med. 

Ikke helt sansen for ordlek?

Hva med "Prix, pule griser" istedenfor "Prix, gule priser"? Eller "Bulejukk" istedenfor "Julebukk"?

Skrevet
11 minutter siden, mann_86 skrev:

Ikke helt sansen for ordlek?

Hva med "Prix, pule griser" istedenfor "Prix, gule priser"? Eller "Bulejukk" istedenfor "Julebukk"?

Hva har egentlig de, med denne  tråden å gjøre uansett? :erter:

Anonymkode: 37f01...922

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har egentlig de, med denne  tråden å gjøre uansett? :erter:

Anonymkode: 37f01...922

Fordi de tydeligvis ikke skjønte at jeg stokket om et par bokstaver for å lage nytt ord. Så da måtte en teskje med eksempler til:P

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Røper hva da egentlig? Det er jo ikke bare én som skal ut denne uka. 

Anonymkode: bfa76...b50

Nei, det er det jo ikke. Men pleier det ikke å være en og en som ryker i finaleuka?

Skrevet
7 minutter siden, Viernes skrev:

Nei, det er det jo ikke. Men pleier det ikke å være en og en som ryker i finaleuka?

Både ja og nei, kommer an på antall deltakere! Om det er 4, så blir det slik, men nå er det jo 6. Er 3 som kommer til semifinale, så da vil jo de 3 som ikke gåen videre dit ryke ut samtidig. I hvert fall slik det har vært før, da vil det bli hinderløype sol avgjør hvem av de siste 4 som går til semi.

Men kan jo være de gjør det på en annen måte denne gangen :)

• Liker 1
Skrevet
46 minutter siden, antbug skrev:

Tipper at mange av kjendisene som sikkert takket nei fordi de trodde programmet skulle floppe gråter blod nå :)

Hvorfor det? De som skulle angre får sikkert en ny mulighet i neste utgave :)

• Liker 1
Skrevet
40 minutter siden, JackIost skrev:

Hvorfor det? De som skulle angre får sikkert en ny mulighet i neste utgave :)

Ja, de veldig kjente kanskje. Nå når det har slått an blir det mer attraktivt for de mest kjente, og da blir det vanskelig for kjendiser lenger ut i alfabetet å komme med. Jeg tviler på at folk på samme kjendisnivå som Jarl Goli, Ingeborg(?) og hun villmarksbloggeren får muligheten i neste utgave. 

Skrevet
Akkurat nå, antbug skrev:

Ja, de veldig kjente kanskje. Nå når det har slått an blir det mer attraktivt for de mest kjente, og da blir det vanskelig for kjendiser lenger ut i alfabetet å komme med. Jeg tviler på at folk på samme kjendisnivå som Jarl Goli, Ingeborg(?) og hun villmarksbloggeren får muligheten i neste utgave. 

Jarl Goli var jo et kjempepluss! Tror nok produsentene ikke bare ser på hvem som er med kjendis men også på hvem som kan skape underholdning :)

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, JackIost skrev:

Jarl Goli var jo et kjempepluss! Tror nok produsentene ikke bare ser på hvem som er med kjendis men også på hvem som kan skape underholdning :)

Ja, det er sikkert en mulighet for en b og c-kjendis også hvis han eller hun virkelig har det som trengs for å komplettere buketten, men jeg er ganske sikker på at de kan velge og vrake blant spennende kjendiser i år.

Nå har jo Valen meldt seg på Mgp, så kanskje de som ønsket seg ham til Farmen kjendis 2 i en tidligere tråd kan få ønsket oppfylt hvis han er i siget :)

Skrevet
Akkurat nå, antbug skrev:

Ja, det er sikkert en mulighet for en b og c-kjendis også hvis han eller hun virkelig har det som trengs for å komplettere buketten, men jeg er ganske sikker på at de kan velge og vrake blant spennende kjendiser i år.

Nå har jo Valen meldt seg på Mgp, så kanskje de som ønsket seg ham til Farmen kjendis 2 i en tidligere tråd kan få ønsket oppfylt hvis han er i siget :)

Kristian Valen hadde vært konge!

• Liker 2
Skrevet

Gleder meg til å se Lohtepusen separere melk og lage mat. Håper han dummer seg ut.

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, LiseTV skrev:

Gleder meg til å se Lohtepusen separere melk og lage mat. Håper han dummer seg ut.

Kan ikke dumme seg ut når man skal gjøre noe man aldri har gjort før. Da har man alt å vinne. Ida vil dermed ha alt og tape, og alt annet enn full pott vil være en gedigen fiasko for henne.

Anonymkode: 3e2fa...061

• Liker 9
Skrevet
3 timer siden, mann_86 skrev:

Fordi de tydeligvis ikke skjønte at jeg stokket om et par bokstaver for å lage nytt ord. Så da måtte en teskje med eksempler til:P

Ja, vi kan ha 70 innlegg om øyenskygge og exstentions (eller hva det heter), men kom ikke med noen artige ordspill, For DET er avsporing det   Fy  og fy !   :nei:  :fnise:

Anonymkode: 0860d...594

• Liker 6
Skrevet

Dagens episode blir ganske uforutsigbar, Lothepus kan så og si ingenting om matlaging så ikke noe poeng på han, om han er heldig 1 poeng. Ida kan dette veldig mye og får 3 poeng og er dermed i semifinalen. I hinderløypa så vinner Tore fordi han er den yngste der, utenom Linni men han er nok sterkere så da vet jeg 95% sikkert at Lothepus ikke går videre...

Skrevet
49 minutter siden, Winza skrev:

Dagens episode blir ganske uforutsigbar, Lothepus kan så og si ingenting om matlaging så ikke noe poeng på han, om han er heldig 1 poeng. Ida kan dette veldig mye og får 3 poeng og er dermed i semifinalen. I hinderløypa så vinner Tore fordi han er den yngste der, utenom Linni men han er nok sterkere så da vet jeg 95% sikkert at Lothepus ikke går videre...

Håper ikke du har rett, men frykter du har rett. Men selvsagt Ida og de andre kan drite seg ut, vet ikke hvor mye hun har holdt på med gammelt utstyr og melk osv (selv om jeg tror hun vinner da). Men litt usikker på hinderløypa og Tore i grunn, ikke alltid det står på å være yngst. Føler ikke det er Tores sterkeste side selv om han selvsagt absolutt km vinne da, føler bare ikke det er gitt. 

Anonymkode: 515b2...9b3

Gjest Axl Rose
Skrevet
20 timer siden, LiseTV skrev:

Ingen dummer seg ut av å separere melk og lage mat frøken. Kan man det så kan man det. Kan man det ikke så kan man det ikke. Dummer seg ikke ut av å ikke kan noe. 

Gjest Axl Rose
Skrevet
1 time siden, Winza skrev:

Siden de hjalp kvinnfolka videre med saginga så burde de hjelpe mannfolka videre med matlagingen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...