Gå til innhold

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Fremhevede innlegg

Gjest Axl Rose
Skrevet
9 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev:

Unnskyld meg, men skal mannfolka sage tre ganger så mye som damene? Er ikke det i overkant urettferdig?

Nei ikke urettferdig. Menn er sterkere enn kvinner. Derfor. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare sett på en halvtime første episode, men hørte at det var finaleuke nå..? Allerede? Har de færre uker enn vanlig Farmen?

Håper ikke Potelus vinner..:icon_frown:

Gjest Axl Rose
Skrevet
1 minutt siden, mann_86 skrev:

Har bare sett på en halvtime første episode, men hørte at det var finaleuke nå..? Allerede? Har de færre uker enn vanlig Farmen?

Ingen potelus som er med. 

Skrevet

Enig i at det var i overkant skjevt. Om det ikke lot seg gjøre å finne en mer rettferdig fordeling av antall, så kunne de tatt en annen gren som var annerledes. Sterkt uenig i at det er noe "jalla" de skal gjennom neste gang, matlagingskonkurransene viser seg gang på gang å være krevende.

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev:

Unnskyld meg, men skal mannfolka sage tre ganger så mye som damene? Er ikke det i overkant urettferdig?

Jo, var helt idiotisk, og den eneste grunnen til at Vendela og Ida kunne slå Lothe. Åpenbart hvem som burde hatt de 3-poengene.

• Liker 13
Skrevet
9 minutter siden, The Silence skrev:

Mennene må sage 3, damene 1... Jeg synes det var i overkant urettferdig.

Njæ. Har damene i det hele tatt fått lov til å komme i nærheten av sag og annet verktøy der? Jeg synes det høres rettferdig ut siden mennene har fått øve seg masse med sagen og damene har vært lenket til kjøkkenbenken. 

Skrevet

Ho Ida irriterer meg bare mer og mer 🙄 Klarer ikke helt å sette fingeren på hvorfor.

• Liker 30
Skrevet
3 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Ida over 2 min raskere vel... og hun ble knust inn til stranda... herregud så dumt. Og nå blir vel restene av konkurransene noe jalla og så ryker Lothepus ut

Han har jo 4 poeng fra før, og de teller vel med videre. Så jeg tror han klarer seg til semi`n med et nødskrik.

Håper på han og Ida og Petter.

Anonymkode: 0860d...594

• Liker 1
Skrevet

Det står mellom Ida, som har 5 poeng, og Lothepus, som har 4. Siden det avgjøres i en matlagingsøvelse, så tror jeg Ida får en semifinalebillett

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han har jo 4 poeng fra før, og de teller vel med videre. Så jeg tror han klarer seg til semi`n med et nødskrik.

Håper på han og Ida og Petter.

Anonymkode: 0860d...594

Er bare vinneren her som går videre til semi, som nå blir Ida. Resten må kjempe i ny konkurranse. Ville nok blitt tungt å slå Ida uansett pga matlaging, men er for dumt at han ligger 1p bak etter de to første konkurransene.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Sirah skrev:

Ho Ida irriterer meg bare mer og mer 🙄 Klarer ikke helt å sette fingeren på hvorfor.

Helt enig.. Hun virker litt bitchy rett og slett. Jeg vet ikke.. Lurer på hva hun og Tore kranglet om.

• Liker 12
Skrevet
3 minutter siden, Sirah skrev:

Enig! Veit ikke heller hvorfor selv.. Er bare et eller annet med henne :heks:

• Liker 4
Skrevet

Synes også det var teit at guttene måtte sage tre. Kunne holdt med to :)

• Liker 10
Gjest Catalina Culès
Skrevet
25 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev:

Jo, reagerte på det jeg også.

Gjest Catalina Culès
Skrevet
15 minutter siden, mann_86 skrev:

Hvem er Potelus :klo:

Skrevet
3 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Hvem er Potelus :klo:

Kanskje det er autokorrekt. Du klarer vel å gjette deg frem til det uansett? Hvilket navn er det mest likt? Linni? Ida? Tore? Nei.

Anonymkode: 57960...2c2

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, Sh999 skrev:

Helt enig.. Hun virker litt bitchy rett og slett. Jeg vet ikke.. Lurer på hva hun og Tore kranglet om.

http://www.tv2.no/v/1143316/?tag=farmen_kjendis 

At Tore sier han ikke gidder å gi noe i en konkurranse han ikke selv får noe ut av. Ida mener at han gjør seg vrang og vanskelig, og at han burde gjøre sitt beste slik at det blir spennende. 

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, Sh999 skrev:

11 minutter siden, Prague skrev:

Enig! Veit ikke heller hvorfor selv.. Er bare et eller annet med henne :heks:

Har fått mer og mer avsmak på henne de siste episodene. Likte henne egentlig godt i starten.

• Liker 8
Skrevet
14 minutter siden, Testosteron skrev:

Det står mellom Ida, som har 5 poeng, og Lothepus, som har 4. Siden det avgjøres i en matlagingsøvelse, så tror jeg Ida får en semifinalebillett

Ja, skal godt gjøres at hun bommer fullstendig på den mens Lothe gjør alt riktig :P 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Arktis skrev:

http://www.tv2.no/v/1143316/?tag=farmen_kjendis 

At Tore sier han ikke gidder å gi noe i en konkurranse han ikke selv får noe ut av. Ida mener at han gjør seg vrang og vanskelig, og at han burde gjøre sitt beste slik at det blir spennende. 

Takk😊 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...