Gå til innhold

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 minutter siden, Winza skrev:

Dette skjer ganske ofte for tiden, hva skjer med kg? :klo:

Bra andre har opplevd det også, trodde et øyeblikk det bare var meg. :ler:
Jeg har spurt inne på ris og ros.

:) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, stamtplyr skrev:

Nå synes jeg Ida, Petter og Tore er de verdigste vinnerne. Siden de fakti har vært gjennom tvekamp👍

Ida har kanskje vært gjennom en tvekamp, men har inntrykk av at hun ellers bare har bakt og lagd karameller :P

• Liker 19
Skrevet
1 minutt siden, fiole skrev:

Ble rørt over å se gjensynsgleden mellom Balto og Tore:grine: Hvordan går det når Farmen er over og hver går til sitt????

Balto nektet å bli med de andre da Tore gikk til overnatting i kamphytta.

Balto reiser hjem til eieren sin, og livet fortsetter. 

http://www.vg.no/rampelys/tv/farmen/tore-petterson-fikk-ikke-kjoepe-farmen-kjendis-hunden-balto/a/23913348/?google_editors_picks=true

Skrevet
1 minutt siden, loffen skrev:

Bra andre har opplevd det også, trodde et øyeblikk det bare var meg. :ler:
Jeg har spurt inne på ris og ros.

:) 

Det er uanset noe forbanna herk, og så skjer det jo så ofte! :tristbla:

Anonymkode: 37f01...922

Skrevet
3 minutter siden, Boreal Owl skrev:

Ida har kanskje vært gjennom en tvekamp, men har inntrykk av at hun ellers bare har bakt og lagd karameller :P

Er ikke det oppgaver det også?

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Boreal Owl skrev:

Ida har deltatt like mye på ukesoppdragene, som de med fysiske oppgaver. Om ikke Ida hadde bakt og lagd karameller, måtte noen andre gjort det. Synes Ida er en like verdig vinner som feks. Lothepus....selv om jeg heier på Petter :P

Skrevet
2 minutter siden, stamtplyr skrev:

Er ikke det oppgaver det også?

Det er vel ikke sånn kjempeutfordrende for ei som lever av å bake. Ja, det har vært trygt å sette henne på det mtp å få oppdraga godkjent. Men hun har jo hatt det lettvint i forhold til flere andre der. Virker ikke som hun har deltatt noe nevneverdig på noen av de andre oppdraga..

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, Krutthøna skrev:

Ida har deltatt like mye på ukesoppdragene, som de med fysiske oppgaver. Om ikke Ida hadde bakt og lagd karameller, måtte noen andre gjort det. Synes Ida er en like verdig vinner som feks. Lothepus....selv om jeg heier på Petter :P

For mange av oss virker det som at Ida tar det som en selvfølge at hun skal være den som tar seg av bakingen, bare fordi hun liker det og er flink til det. Eller hun skulle jo være med og bygge St.Hansbål da, men hun sto jo for det meste og så på. Og hun kunne faktisk ha vasket hun også. Tror ikke det tok hele uken å lage karameller. 

• Liker 14
Skrevet
1 minutt siden, The Kitten skrev:

For mange av oss virker det som at Ida tar det som en selvfølge at hun skal være den som tar seg av bakingen, bare fordi hun liker det og er flink til det. Eller hun skulle jo være med og bygge St.Hansbål da, men hun sto jo for det meste og så på. Og hun kunne faktisk ha vasket hun også. Tror ikke det tok hele uken å lage karameller. 

Nettopp dette jeg har bitt meg merke i også.

• Liker 3
Skrevet
På 5.2.2017 den 21.15, Chiubi skrev:

Balto har heldigvis kommet til en erfaren hundeeier som har to andre hunder av samme rase, og hunder som vokser opp i flokk med andre hunder knytter seg gjerne mer til hundene enn til ett spesielt menneske. 

Ja, helt urolig at folk her inne skal være bedrevitere. 

Hunden tar slett ikke noen skader. Nå må folk skutte å finplukke på hver minste ting og finne ting å kritisere!

Dette er folk med erfaring!!!

Anonymkode: 792bf...1d7

• Liker 1
Skrevet
På 5.2.2017 den 22.47, Krutthøna skrev:

Hu har faktisk ikke det. Står for middag, baking og frokost. Wow, veldig vanskelig! 

• Liker 5
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ganske moro å komme inn her etter episoden og lese innlegg som dette :P 

Anonymkode: 920d9...39a

Det må jeg si, Tore overasket meg der, bare å gratulere...  

• Liker 1
Skrevet
33 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Sukk, hadde håpet at Lavrans vant :dry:

Samme for meg hvem som vant i kveld, bare begge 2 er borte før semifinalen. Men jeg hadde trodd Tore tapte, så ærlig skal jeg være. 

Liker ingen av dem. Lothe og Vendela eller Ida i finalen.

Anonymkode: 0860d...594

Skrevet

Trist at Lavrans gikk ut :(

Synes ikke det var feigt å velge Tore. De hadde like stor sjanse for å vinne tvekampen. Og han visste vel hva Tore var god for. 

Skrevet

At det ikke var feigt å velge Tore, ble vel grundig bevist da Tore vant tvekampen. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hu har faktisk ikke det. Står for middag, baking og frokost. Wow, veldig vanskelig! 

Nei, sikkert ikke så vanskelig. 

Men hvorfor er det ingen som etterlyser deltagelse fra de såkalte manne-mennene der inne til å bidra på oppdrag som rosemaling, sy klær, flette kurver og annet "kvinnfolkarbeid"? 

Jeg begriper ikke hvor denne Lothe-slasken skal ha så mye kred når har ikke er blitt utfordret på en dritt. Han får jo spankulere rundt å gjøre nøyaktig slike oppgaver han er vokst opp og dreven i gjennom et langt liv. Hvilken utfordring ligger det i det? Han skulle fått lov til å sitte og svette over symaskina og kjenne litt på hvordan det er å hanskes med nye oppgaver og utfordringer han ikke kan noe om slik flere andre der inne har gjort (som han gjerne blåser i barten og uffer og huffer seg over). Men han er vel litt for storkar til denslags. Feig fyr.

Anonymkode: 8458c...914

• Liker 14
Skrevet

Jeg tror det er smartere å sette Lothepus til noe han kan, enn å sette ham til noe han slett ikke kan. Han er et arbeidsjern, og han har en del kunnskaper om gårdsdrift som de fleste andre mangler. 

• Liker 5
Skrevet

Bare for å nevne det; Ida har jo ikke egentlig vært i tvekamp. Utfallet var jo planlagt på forhånd.

Forøvrig enig med Tore i at Petter er en verdig vinner,siden han har prøvd så mye nytt og variert. Håper han drar dette i land nå. 

Anonymkode: bfa76...b50

• Liker 16
Skrevet

Moro at Tore vant i kveld synes jeg :) Fikk så vidt med meg slutten etter jobb, bra avslutning på søndagen :nordvesta:

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...