Gå til innhold

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Lurer på hvordan han hadde klart seg på 71 grader nord

Hadde nok blitt som Erlend Elias, som jeg håper blir med i neste Farmen Kjendis :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Man kan ikke styre hvem man ikke liker, men å slenge drit kan man for. 

Og selvfølgelig er han sur, jeg blir også det av og være sammen med folk jeg ikke går overens med. 

Endret av stamtplyr
  • Liker 4
Skrevet
17 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Sa ikke Linni at hvis hun gikk videre som utfordrer skulle de andre deltakerne få se en annen side av henne? Syns hun er akkurat like airhead enda jeg...

Nå får det være nok! Linn Irene Meister er en hederskvinne!

Anonymkode: 0b600...192

• Liker 3
Skrevet

Ida og Linni alene igjen på gården. Blir det noe hanky-panky?

Anonymkode: 2041a...417

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spoiler om at tore ryker?

For Petterson var vanskeligere å si ha det til valpen enn til de andre deltagerne da han forlot «Farmen»-gården. Gleden var derfor stor da «Farmen kjendis»-deltageren fikk møte Balto igjen for et par uker siden. 

http://www.vg.no/rampelys/tv/farmen/tore-petterson-fikk-ikke-kjoepe-farmen-kjendis-hunden-balto/a/23913348/

Anonymkode: c3a70...37e

Kan jo hende han kommer til finaleuka men ryker før de kommer til semifinalen, da må man jo si farvel til de andre deltakerne :)

Skrevet (endret)
13 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Så synd at Tore ikke fikk kjøpe Balto :( 

Synes det er en merkelig vinkling: "han fikk ikke kjøpe en annens hund". 

Kjøpe hund gjør man hos en oppdretter eller andre som selger hunder. Det kom jo også fram at han ikke har tid til å ha hund så det ville vært et lite gjennomtenkt valg. Det er en beslutning man skal bruke god tid på.

Skjønner godt at han ble glad i hunden da.

Endret av Sukrin
  • Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, JackIost skrev:

Hadde nok blitt som Erlend Elias, som jeg håper blir med i neste Farmen Kjendis :)

Det hadde vært noe å vinne farmen to ganger

Skrevet
17 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Kan jo være noen andre som eier den hunden

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Jeg synes det var bra at Tore ikke fikk kjøpe Balto, fordi:

37-åringen innrømmer at det uansett hadde vært vanskelig for ham å ta seg av en hund nå, på grunn av hans travle timeplan. 

• Liker 3
Skrevet

Heier på Tore. Han har blitt satt til så mye drittjobber mens Lavrans bare har gjort ting han synes er gøy, så er enig i det Tore sa. Synes også Lavrans virket veldig kvalm og høy på seg selv i denne episoden.

Anonymkode: d1b5a...bf8

• Liker 11
Skrevet

Er jo kun øksekast Tore har en mikroskopisk mulighet til å slå Lavrans 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Heier på Tore. Han har blitt satt til så mye drittjobber mens Lavrans bare har gjort ting han synes er gøy, så er enig i det Tore sa. Synes også Lavrans virket veldig kvalm og høy på seg selv i denne episoden.

Anonymkode: d1b5a...bf8

Tore kunne jo tatt litt initiativ selv også da til å bli mer involvert 

• Liker 1
Gjest Bossa Nova
Skrevet
3 minutter siden, Chiubi skrev:

Jeg synes det var bra at Tore ikke fikk kjøpe Balto, fordi:

37-åringen innrømmer at det uansett hadde vært vanskelig for ham å ta seg av en hund nå, på grunn av hans travle timeplan. 

Åja, da så :)

Skrevet

Ikke feigt å velge Tore. Tore skal da ikke fredes og få gratisbillett bare fordi han er svakere. Og jeg liker Tore btw,men syns ikke valget var feigt. 

Får forresten helt vondt av å se Balto så opprørt fordi Tore måtte dra på kjempehytta. :-(

Anonymkode: bfa76...b50

• Liker 8
Skrevet
18 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Etter å ha hørt Lavrans snakke en del, endelig han har jo vært helt usynlig, så merker jeg at jeg ikke liker han allikevel.

Jeg syns han virker hyggelig nok jeg, men kanskje litt høy på seg selv i forkant av tvekampen. Hva er det du ikke liker med ham?

Gjest Axl Rose
Skrevet
7 timer siden, PhilosopherSe7en skrev:

Krystallkule!

Kan du se ting inni den der liksom? 

18 minutter siden, stamtplyr skrev:

Jeg synes folk er litt stygge med Tore. Inne på farmen og inne her på forumet. Problemet er at han ikke passet inn i folkemengden på farmen, han har ingen "allierte". Slik kan alle være uheldige. Og da blir man liksom litt utenfor og gjerne satt i bås

Ingen er/har vert stygg mot Tore, men det har vert mye sutring av han og kanskje folk blir litt forbanna og lei av det? I tillegg forventet han at andre skulle gjøre alt mens han selv lå å sov til langt på dag?

Skrevet

Lavrans virker litt for sikker på seg selv når han sier:Har ikke lyst til å slå ut noen av dere.

Liker ikke folk som er for sikre på seg selv. Fremstår arogant.

• Liker 5
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Likte Tore til å begynne med, med nå gjør han ikke annet enn å gå rundt å sutre. Håper Lavrans vinner

Skrevet

Jeg håper det blir noe annet enn øksekast i tvekampen. Vi har sett nok øksekast. 

Skrevet
3 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Kan du se ting inni den der liksom? 

Ingen er/har vert stygg mot Tore, men det har vert mye sutring av han og kanskje folk blir litt forbanna og lei av det? I tillegg forventet han at andre skulle gjøre alt mens han selv lå å sov til langt på dag?

Egentlig så tror jeg alt står på mistrivsel. Han fant ikke sin plass i gruppen og da blir man sutrete og demotivert. Jeg var absolutt ikke sjokkert over at de ikke fikk hans ukesoppdrag godkjent. For det var noe slapt, ja 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...