Gå til innhold

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lothepus blir megakjendis etter dette. De elsker han inne på gården. Petter vil adoptere han, hehe

Anonymkode: ae06b...adf

Haha....Lothepus var kjendis lenge før Farmen. Fjorden Cowboys......!

Anonymkode: d617c...9fe

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Catalina Culès
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lothepus blir megakjendis etter dette. De elsker han inne på gården. Petter vil adoptere han, hehe

Det er han vel fra før av...

Skrevet

Jeg mister sansen for Linni. Hun sladrer, baksnakker og ypper til bråk. Fra hun begynte å krangle med Vendela hadde hun piggene ute, hun ventet på å få startet denne krangelen. Vendela er en god leder, som får ting gjort, men ikke alle lederstiler passer absolutt alle i en gruppe. Tore var nok en mer passende leder for en som Linni. Vendela får ting gjort, og alle må bidra. Det var nok en misforståelse mellom dem som Ida kunne ha ordnet opp i, men det var Linni som baksnakka og oppførte seg som en bortskjemt tenåring. Og jeg holder på å dø hver gang Linni skal "gi en kos" til alle-_- 

Jeg synes Lothepus blir så helliggjort som en flott mann. Han kaller andre late og setter arbeid i bås som kvinne- og mannsarbeid. Jeg skjønner at mye av dette er et image, og at han kanskje ikke er så ille likevel som først fremstilt. Likevel, han er jo vanvittig lat selv. Han later som om han er for dårlig til å vaske sengeklær, men han sier jo også at han skal bruke lang tid på enkelte oppgaver for å slippe å tømme do blant annet. Han er hyklersk. Skummelt at så mange liker ham så godt på grunn av meningene hans. Jeg liker han bedre nå enn i begynnelsen men synes det er lett å se at han er lat selv. Han er for det meste snill med alle da. 

Tore har sutra mye i det siste, men han er jo snill da. Han passa nok ikke som leder og det sa han jo selv også før han ble valgt av Jarl. 

Jeg synes Vendela, Lavrans eller Petter vinner, de er alle hardtarbeidende og blide, og tar vare på alle rundt seg. 

Anonymkode: 7ed5d...4b3

• Liker 5
Skrevet

Syns Linni oppfører seg som en fjortis. Hun er morsom også da og jeg ler av alle gullkornene hun kommer med som at hun gjorde en grisegod jobb med grisen og at det var et meisterverk eller hva hun sa. Men at hun baksnakker og sladrer er en uting. Vendela kan ikke ha unngått å høre hva hun sa, så jeg forstår godt at hun blir oppgitt og irritert selv om den kommentaren da Linni gredde håret kanskje var litt bitchy. Jeg syns også det er litt kleint og flaut at Linni skal gi kos til alle. Kanskje fordi jeg er helt motsatt av henne der og har store intimgrenser. 

Syns det er litt ekkelt med neglene til Linni også, hun må jo få skikkelige sørgerender under neglene! Får jo ikke vasket seg like godt der som hjemme. Lange negler kombinert med dyr og gårdsliv er uansett en uting. Kreativt å bruke sot som øyenskygge da, men de vippeextentionsene hennes er litt i overkant dramatiske syns jeg selv om jeg syns påsatte vipper kan være pent. Men hennes er litt for mye av det gode. Lurer på hva hun har på leppene om hun ikke har med sminke. Mistenker at hun har med seg sminke jeg da. Misunner henne den fine huden hennes da, om hun ikke har på foundation. Heldig som er såpass brun naturlig også siden hun er halvt tamil. 

Så jeg både liker og misliker henne på samme tid. Hun er morsom og har underholdningsverdi, men samtidig irriterer fjortisfaktene, baksnakkingen og det at hun skal gi kos til alle meg. 

Håper fortsatt Petter vinner! Jeg digger han og han virker bare tvers igjennom god. Og så så flink han er til å jobbe og veldig lærevillig. For en fantastisk fyr og synet mitt på han har blitt helt motsatt av hva det var. Jeg har aldri sett paradise, bare lest om han og trodde han var en overfladisk blei, noe han ikke er. Jeg får nesten lyst til å gi han en klem selv om jeg ikke klemmer folk, haha! :) 

Vinner ikke Petter håper jeg på Lavrans. Liker Lothepus også fordi han er veldig morsom og virker snill, men Petter og Lavrans fortjener mer å vinne syns jeg. Meningene til pusen om kvinnfolkarbeid og mannfolkarbeid liker jeg ikke, men det er neppe så ille som han later som. Han må jo passe på imaget sitt, hehe. Digger dialekten hans også, den er dritkul. 

• Liker 2
Skrevet

Petter har imponert med veldig! Makan til blid og positiv fyr. Han klarer til og med å se det positive med et skikkelig brannsår! Og det mens de pumper iskaldt vann over armen hans. Mannen står der og sprudler, og spøker med alle damene han kan dra på det arret.... Heia Petter!

Men hva har skjedd med løsvippene til Ida? Hun ser ut som hun har edderkopper på øynene....

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Petter får jo alle drittjobbene (bokstavelig talt!) der inne, mens de andre sniker seg unna. Ikke rart han har begynt å få muskler.. Han virker som en utrolig snill fyr som egentlig bare er litt stor i kjeften når det kommer til dameprat osv. I begynnelsen kunne han nesten ikke opp ned på en øks, husker dere hvordan han fløy rundt og surra de første dagene? :fnise: Nå er han blitt så flink!

Anonymkode: 8ae3c...be2

Petter hadde masse muskler da han kom også.
Men ja, han imponerer, heia Petter! :duskedame:

• Liker 2
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Petter får jo alle drittjobbene (bokstavelig talt!) der inne, mens de andre sniker seg unna. Ikke rart han har begynt å få muskler.. Han virker som en utrolig snill fyr som egentlig bare er litt stor i kjeften når det kommer til dameprat osv. I begynnelsen kunne han nesten ikke opp ned på en øks, husker dere hvordan han fløy rundt og surra de første dagene? :fnise: Nå er han blitt så flink!

Anonymkode: 8ae3c...be2

Ja jeg digger Petter, har hele tiden heiet på Lothepus men mulig jeg er litt mer på Petter nå. Han har gjort en suveren jobb der inne 😊

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mister sansen for Linni. Hun sladrer, baksnakker og ypper til bråk. Fra hun begynte å krangle med Vendela hadde hun piggene ute, hun ventet på å få startet denne krangelen. Vendela er en god leder, som får ting gjort, men ikke alle lederstiler passer absolutt alle i en gruppe. Tore var nok en mer passende leder for en som Linni. Vendela får ting gjort, og alle må bidra. Det var nok en misforståelse mellom dem som Ida kunne ha ordnet opp i, men det var Linni som baksnakka og oppførte seg som en bortskjemt tenåring. Og jeg holder på å dø hver gang Linni skal "gi en kos" til alle-_- 

Jeg synes Lothepus blir så helliggjort som en flott mann. Han kaller andre late og setter arbeid i bås som kvinne- og mannsarbeid. Jeg skjønner at mye av dette er et image, og at han kanskje ikke er så ille likevel som først fremstilt. Likevel, han er jo vanvittig lat selv. Han later som om han er for dårlig til å vaske sengeklær, men han sier jo også at han skal bruke lang tid på enkelte oppgaver for å slippe å tømme do blant annet. Han er hyklersk. Skummelt at så mange liker ham så godt på grunn av meningene hans. Jeg liker han bedre nå enn i begynnelsen men synes det er lett å se at han er lat selv. Han er for det meste snill med alle da. 

Tore har sutra mye i det siste, men han er jo snill da. Han passa nok ikke som leder og det sa han jo selv også før han ble valgt av Jarl. 

Jeg synes Vendela, Lavrans eller Petter vinner, de er alle hardtarbeidende og blide, og tar vare på alle rundt seg. 

De Lothe har kalt late, har i grunn vært veldig late også som feks Tore og storbondehuset som sov altfor lenge om morgen. 

Lothe er også veldig flink til å skryte av andre, føler han gjør det i hver episode. Føler heller ikke han er så lat, han står jo virkelig på når de bygge på det ene og det andre. Det var jo litt som han sa at de aldri ville fått det godkjent om han gjorde det, for han ikke kunne. Det er i grunn santnok, dette er nok ikke uken han skal vaske i (eller de andre om de ikke pleier eller kan det) da de må ha det godkjent av mentor 😊 Men Lothe tar plass ja, han har et image. Men alt i alt syns jeg han er en kul fyr. Om han mener kvinnfolk skal vaske, og mannfolk skru kunne jeg ikke brydd meg mindre om. 

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha....Lothepus var kjendis lenge før Farmen. Fjorden Cowboys......!

Anonymkode: d617c...9fe

5 timer siden, Loki Laufeyson skrev:

Det er han vel fra før av...

Var vell Kjendis fra før, men tror han blir megakjendis nå som hun/han skrev. Fjorden Cowboys hadde seer rekord tror nok farmen har mye av den æren. 

Anonymkode: 515b2...9b3

• Liker 1
Skrevet

Linni mistet moren tidlig, derfor trenger hun nok mye kroppskontakt og omsorg. Hun har aldri vært singel siden hun var 14 heller, så det er nok derfor. Er litt fjortis ja, men så er samboeren bare 19 år og, hun blir 32 i år. 

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, Salka skrev:

Syns Linni oppfører seg som en fjortis. Hun er morsom også da og jeg ler av alle gullkornene hun kommer med som at hun gjorde en grisegod jobb med grisen og at det var et meisterverk eller hva hun sa. Men at hun baksnakker og sladrer er en uting. Vendela kan ikke ha unngått å høre hva hun sa, så jeg forstår godt at hun blir oppgitt og irritert selv om den kommentaren da Linni gredde håret kanskje var litt bitchy. Jeg syns også det er litt kleint og flaut at Linni skal gi kos til alle. Kanskje fordi jeg er helt motsatt av henne der og har store intimgrenser. 

Syns det er litt ekkelt med neglene til Linni også, hun må jo få skikkelige sørgerender under neglene! Får jo ikke vasket seg like godt der som hjemme. Lange negler kombinert med dyr og gårdsliv er uansett en uting. Kreativt å bruke sot som øyenskygge da, men de vippeextentionsene hennes er litt i overkant dramatiske syns jeg selv om jeg syns påsatte vipper kan være pent. Men hennes er litt for mye av det gode. Lurer på hva hun har på leppene om hun ikke har med sminke. Mistenker at hun har med seg sminke jeg da. Misunner henne den fine huden hennes da, om hun ikke har på foundation. Heldig som er såpass brun naturlig også siden hun er halvt tamil. 

Så jeg både liker og misliker henne på samme tid. Hun er morsom og har underholdningsverdi, men samtidig irriterer fjortisfaktene, baksnakkingen og det at hun skal gi kos til alle meg. 

Håper fortsatt Petter vinner! Jeg digger han og han virker bare tvers igjennom god. Og så så flink han er til å jobbe og veldig lærevillig. For en fantastisk fyr og synet mitt på han har blitt helt motsatt av hva det var. Jeg har aldri sett paradise, bare lest om han og trodde han var en overfladisk blei, noe han ikke er. Jeg får nesten lyst til å gi han en klem selv om jeg ikke klemmer folk, haha! :) 

Vinner ikke Petter håper jeg på Lavrans. Liker Lothepus også fordi han er veldig morsom og virker snill, men Petter og Lavrans fortjener mer å vinne syns jeg. Meningene til pusen om kvinnfolkarbeid og mannfolkarbeid liker jeg ikke, men det er neppe så ille som han later som. Han må jo passe på imaget sitt, hehe. Digger dialekten hans også, den er dritkul. 

Ikke vondt ment, men Linni er ikke brun, hun er orange.

Og baksnakking, det er vi alle flink etil her inne, så hvorfor kritisere de inne på gården? Man må jo få lov å snakke med noen..

Anonymkode: 792bf...1d7

Skrevet
8 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Liker fortsatt ikke Petter. Skjønner ikke hva folk ser i han :bond:
Linni er slitsom, det har hun alltid vært. 

Jeg tror Ida eller Lothe vinner. 
Rart om Lavrans vinner, for han har jo ikke gjort noe som helst. Bare vært der og tatt opp plass. Han har ikke gitt noe TV. Ida har forsåvidt ikke gitt så mye heller, men hun har vært tilstede hele tiden. Lavrans var jo som luft de første 5 episodene. 

Håper ikke Tore vinner, da blir jeg sinna. For han er kronisk negativ og slitsom å se på. 

Lavrans har gjot MYE, ja. Han jobber hele tiden, er snill og grei, og klager ikke. Det er mye til MANN :)

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke vondt ment, men Linni er ikke brun, hun er orange.

Og baksnakking, det er vi alle flink etil her inne, så hvorfor kritisere de inne på gården? Man må jo få lov å snakke med noen..

Anonymkode: 792bf...1d7

Det er spraytan ja. 

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
♥Missy♥ skrev (På 2.2.2017 den 22.46):

Lavrans har gjot MYE, ja. Han jobber hele tiden, er snill og grei, og klager ikke. Det er mye til MANN :)

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
29 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Enig, men jeg mener TV-messig, har ikke vært så mye synlig og til stede foran kamera. 
Han er en skikkelig arbeidskar og virker hyggelig. 

Ganske kjekk også, synes jeg :wink:. Guttene har Ida, jeg har Lavrans. Heier fremdeles på Petter likevel...

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
Sorbus skrev (På 2.2.2017 den 23.19):

Ganske kjekk også, synes jeg :wink:. Guttene har Ida, jeg har Lavrans. Heier fremdeles på Petter likevel...

:fnise:

Endret av Nasse Nøff ❤
Gjest Axl Rose
Skrevet (endret)
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dust. De som ble kalt lat VAR lat! De som sover til langt på dag og ikke gidder å prøve er lat. Sovinga ødela for alle!

Endret av Axl Rose
Skrevet

Vendela og Ida som jeg likte så godt er nå 2 av personene som har overrasket meg mest på en negativ måte. 

Vendela behandler de andre deltakerne som barn, og småjager, og kjefter på dem stadig vekk. Hun er som flere nevnte her oppe en bra dame så lenge det går på hennes premisser.

er lei av å høre "linni har hvert her kortest" ! Eller måten hun og Ida tok i mot nykommerne var barnslig uten like. 

Og Ida ?? Skaper intriger i smug og setter linni og Vendela opp mot hverandre og etterpå sitter hun der uten å ha et ord å komme med.

ufyselige kvinnfolk de har mistet all min respekt! Alt Ida gjør er å bake. La andre få slippe til å slutte å gjemme seg bak matlaging mens alle andre må gjøre drittjobben. Og hun må virkelig slutte å sladre om alt til Vendela. Nei uff likte Ida før farmen men nå misliker jeg henne sterkt. 

Anonymkode: 298c9...e55

• Liker 6
Skrevet

Fant ut at jeg har felles venner med Linnie og Lavrans. :opplyser:

Så siden det sikkert var helt uinteressant for alle andre, så kommer jeg med et spørsmål siden jeg aldri har sett Farmen før. 

Hvordan foregår finaleuken? Er det en som ryker hver dag til de har to finalister? 

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...