Gå til innhold

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper han velger Tore ja. Jeg liker egentlig Tore og syntes han er god underholdning, men jeg syntes at Lothe eller Petter fortjener mer en plass i finalen.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
16 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Hvis det er litt tak i Lavrans, så velger han den største konkurrenten nå. Velger han Tore, så synes jeg han er feig. Nå får vi se hva slags mann Lavrans er.

Var det jeg også lurte på. Om han kommer til å velge den svakeste som de fleste lett antok. 

Endret av teblad
Skrevet

Håper han velger Lothe, så pusen får kommet seg hjem og i dusjen. :laugh:

Skrevet
11 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Hvis det er litt tak i Lavrans, så velger han den største konkurrenten nå. Velger han Tore, så synes jeg han er feig. Nå får vi se hva slags mann Lavrans er.

Jeg tror han velger Tore, for skulle det være en av dem som ikke fortjener en plass i finalen, er det han. Tror også at dersom han skal vinne, så gir han både Petter og Lothe en fair sjanse i finaleuka.

• Liker 5
Gjest Bossa Nova
Skrevet
2 minutter siden, ♥Missy♥ skrev:

Jeg tror han velger Tore, for skulle det være en av dem som ikke fortjener en plass i finalen, er det han. Tror også at dersom han skal vinne, så gir han både Petter og Lothe en fair sjanse i finaleuka.

Du har sikkert rett. Men Lavrans hadde vært en tøffing dersom han gikk rett på "alphaen" Lothe.

Skrevet
17 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Hvorfor det? Da er han jo en dum mann... Får da tidsnok brynt seg på de andre i finalen eventuelt. Velger jo ikke en av vennene sine foran Tore. Tore som for øvrig har fremstått som den slappeste der inne, og eneste som ikke har fullført ukesoppdrag som storbonde

• Liker 7
Gjest Bossa Nova
Skrevet
3 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Hvorfor det? Da er han jo en dum mann... Får da tidsnok brynt seg på de andre i finalen eventuelt. Velger jo ikke en av vennene sine foran Tore. Tore som for øvrig har fremstått som den slappeste der inne, og eneste som ikke har fullført ukesoppdrag som storbonde

Fordi jeg håper på god TV-underholdning :biggrin:

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er vel eneste kommentaren til Marna som har vært direkte frekk mot utfordrende. 

Hadde Linni kanskje bare svart men det gjør jeg isteden for å klikke. Det lyser jo misforståelse av den greia der. Selvsagt blir Vendela irritert om hun tror Linni har sagt hun ikke tar Ida sitt, for ja de er et team og skal jo gjøre sammen. Og selvsagt blir Linni irritert om hun tror Vendela mener hun ikke jobber, de burde begge bare hørt hva den andre sa isteden for å klikke.

Og igjen Linni er ikke bedre selv som går å snakker slik om Vendela som i denne episoden. 

Anonymkode: 515b2...9b3

Dette kunne vært løst iløpet av få sekunder om Ida hadde avbrutt hele greia og sagt "Jeg sa til Linni at jeg skulle ta min del selv". Det er Ida som er idiot der, som sitter der uten å si et ord, når det er hun som har skapt hele misforståelsen. 

Anonymkode: 920d9...39a

• Liker 33
Skrevet

Hva skjer med at Linni er fullsminket ved enhver anledning på Farmen?

Anonymkode: 3d129...ff2

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjer med at Linni er fullsminket ved enhver anledning på Farmen?

Hun bruker kull. 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun bruker kull. 

Det og løsvipper. Og så er hun er brun fordi hun er halvt fra Sri Lanka.

Anonymkode: bfa76...b50

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun bruker kull. 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det og løsvipper. Og så er hun er brun fordi hun er halvt fra Sri Lanka.

Anonymkode: bfa76...b50

Bruker hun kull som øyenskygge? Det er jo åpenbart at hun bruker ett eller annet over øynene, men at det går an å få så bra resultat av kull det ante jeg ikke. Jeg tviler litt altså :)

Når man leser at Lothepus har fått med seg tobakk og Marna fikk ha med seg mobil og hun andre dama fikk ringe hjem med jevne mellomrom så er det kanskje ikke så usannsynlig at Linni har fått med seg sminkepungen heller..?

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bruker hun kull som øyenskygge? Det er jo åpenbart at hun bruker ett eller annet over øynene, men at det går an å få så bra resultat av kull det ante jeg ikke. Jeg tviler litt altså :)

Når man leser at Lothepus har fått med seg tobakk og Marna fikk ha med seg mobil og hun andre dama fikk ringe hjem med jevne mellomrom så er det kanskje ikke så usannsynlig at Linni har fått med seg sminkepungen heller..?

Knus kull og bland det med litt vann så kan du bruke det som sminke. Er og endel urter/planter som fungerer som sminke

Skrevet

Lothepus blir megakjendis etter dette. De elsker han inne på gården. Petter vil adoptere han, hehe

Anonymkode: ae06b...adf

Skrevet

Får de ejakulert mens de er der inne?

Anonymkode: e8b7d...c99

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har svart på det tidligere i tråden. Det er Marna som har skrevet om hva Linni brukte. 

På 31.1.2017 den 8.45, AnonymBruker skrev:

For de som lurte på hvorfor Linni fikk sminke seg, så har Marna skrevet på bloggen sin nå at Linni brukte kull til øyenskygge! :) De fikk altså ikke ha sminke. 

Smart løsning :) 

Skrevet

Synes også at Ida kanskje fremprovoserte krangelen mellom Vendela og Linni. Først lager hun en avtale med Linni om å dele arbeidet, så sladrer hun til Vendela om at Linni ikke orker. På toppen av det hele sitter hun bare der mens de krangler. Hun kunne jo avsluttet krangelen på et blunk.

• Liker 17
Skrevet

Passer jo Ida perfekt om Linni og Vendela er uvenner.. Enten er Ida konfliktsky eller så er hele konflikten et spill fra hennes side. Holder en knapp på det siste..

Jeg har lagt merke til at Ida bare står og titter når hun skal "være med" på andre oppdrag enn baking.. Håpte litt at hun får ansvaret for dotømminga, men det ser ut som det er Petter som tar det..

Jeg vet ikke hvem jeg heier på jeg. Likte Vendela i starten, helt til de to utfordrerne kom. På ei uke var hun gått fra å ikke vite noe som helst om gårdsdrift til å ikke ha "tid til å lære de nye alt på gården". Og måten hun snakker til de andre på er ikke alltid så hyggelig. Er litt hersketeknikk ute og går der.. Tipper også Ida er mer redd henne enn hun innrømmer. 

Petter er den som har overraska meg mest positivt der inne. Han står på og er positiv samme hva. Blir spennende å se hvem Lavrans velger til andrekjempe på søndag!

Anonymkode: 39c6e...14a

• Liker 11
Gjest Bossa Nova
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette kunne vært løst iløpet av få sekunder om Ida hadde avbrutt hele greia og sagt "Jeg sa til Linni at jeg skulle ta min del selv". Det er Ida som er idiot der, som sitter der uten å si et ord, når det er hun som har skapt hele misforståelsen. 

Ida har en personlighet jeg ikke liker, litt sleip, håper ikke hun vinner.

Skrevet

Petter får jo alle drittjobbene (bokstavelig talt!) der inne, mens de andre sniker seg unna. Ikke rart han har begynt å få muskler.. Han virker som en utrolig snill fyr som egentlig bare er litt stor i kjeften når det kommer til dameprat osv. I begynnelsen kunne han nesten ikke opp ned på en øks, husker dere hvordan han fløy rundt og surra de første dagene? :fnise: Nå er han blitt så flink!

Anonymkode: 8ae3c...be2

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...