Gå til innhold

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper Tore ryker ut denne uken, jeg begynner å bli lei av han

Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 minutter siden, Winza skrev:

Håper Tore ryker ut denne uken, jeg begynner å bli lei av han

Enig! Har og hadde veldig sansen for han i Skal vi Danse og Sofa, men i Farmen er han bare sur og utilpass. På tide han får slippe.

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, Krutthøna skrev:

Enig! Har og hadde veldig sansen for han i Skal vi Danse og Sofa, men i Farmen er han bare sur og utilpass. På tide han får slippe.

Om ikke Lothepus eller Petter vinner og en av damene vinner så håper jeg det blir Vendela :) Hun virket tvers gjennom god og snill :)

Skrevet

Herlig å se Vendela som storbonde:D Håper egentlig hun vinner. Hun eller Lavrans, han er litt kjekk i grunn :fnise:

Så håper jeg det blir damekamp, og at Ida ryker.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, ♥Missy♥ skrev:

Herlig å se Vendela som storbonde:D Håper egentlig hun vinner. Hun eller Lavrans, han er litt kjekk i grunn :fnise:

Håper på damekamp jeg også og at Ida ryker. Lei av henne nå altså. 

Lurer på hva Vendela sa til Linni som gjorde henne så sint/såret også, men det får vi vel se mer av imorgen. Selv om Linni jobber fjaser hun jo også endel, så forstår at Vendela blir litt oppgitt. Kult at Vendela ble storbonde igjen og så skuffa som Tore ble da. :hoho: Syns han er i overkant sutrete. Ikke mye komiker over han på farmen gitt. :P Begynner å bli lei av han også, så håper han ryker tidlig i finaleuka. 

Håper Petter vinner hele sulamitten! Petter er en kjernekar og en hedersmann! 

• Liker 2
Skrevet

Petter vant Paradis, kan ikke vinne Farmen og. Tror Lothe eller Vendela vinner. Synes Vendela burde slappet mer av. Nå er alle giret på jobbe og få ukesoppdraget i havn. Når Tore var så dreit de i det. Men dette er nok skuespill alt. Selvsagt måtte de tape en. De er der 6 uker. Linni kun 4. Tror Linni blir valgt denne uken ja og taper.

Anonymkode: ae06b...adf

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Salka skrev:

Petter er en kjernekar og en hedersmann! 

Nå får det være nok!

Anonymkode: dfeae...3f1

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok!

Anonymkode: dfeae...3f1

:hoho: 

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Petter vant Paradis, kan ikke vinne Farmen og. Tror Lothe eller Vendela vinner. Synes Vendela burde slappet mer av. Nå er alle giret på jobbe og få ukesoppdraget i havn. Når Tore var så dreit de i det. Men dette er nok skuespill alt. Selvsagt måtte de tape en. De er der 6 uker. Linni kun 4. Tror Linni blir valgt denne uken ja og taper.

Jeg syns det hadde vært litt moro om han vant begge deler. 

• Liker 3
Skrevet
9 timer siden, ♥Missy♥ skrev:

Neiiidaa   !!!              Supersexy Ida for president  :yvonne: !

Anonymkode: 0860d...594

Skrevet
På 31.1.2017 den 0.52, Arktis skrev:

Greit at Vendela ble storbonde. Hadde vært kjedelig med en ny uke med Tore som storbonde. Han var ingen ledertype, og i følge hans egne "regler" fortjener man kun finaleplass om man har deltatt i tvekamp. Så kanskje han burde få prøvd seg på det han og. 

Petter er og blir favoritten! Han er lærevillig, gjør det lille ekstra og er alltid positiv, selv om han er sliten han og. Egentlig mektig imponert over hele fyren. Synes nesten han begynner å gå forbi Lothe som "mannemann", eller Pus som Lothe heter fra nå av :P 

Enig :)

Og nå har jo Petter blitt skikkelig mann, både skjegg og arr hehe :)

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Linni kom vel inn mens Ida var storbonde, og hun var 3dje storbonden, så om Linni er der fire uker så ryker hun vel ikke nå. Håper heller ikke det, synes Linni er et friskt pust der inne :) Håper Petter vinner hele greia jeg, blid, lærevillig og en skikkelig gladgutt. 

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for kommentarer om kropp, latterliggjøring og svar til dette.

Tekola, forumansvarlig.

Skrevet

Tore er en livsnyter. 

Dersom noe IKKE handler om ham, så er han overhodet ikke interessert...    

Anonymkode: 37f01...922

Gjest Bossa Nova
Skrevet

Jeg synes det er merkelig hvis Vendela velger noen av damene som førstekjempe. Vil hun bli igjen og kjempe mot gutta, liksom?

Skrevet

Jeg tror Vendela gjør en deal med enten Lothe eller Lavrans, om å velge en av de til førstekjempe, mot at de tar ut Tore.

Tore kommer ikke til å bruke en kalori på å vinne en tvekamp, så det vil nesten blir en walk-over for den som møter han.

Anonymkode: d617c...9fe

Gjest Catalina Culès
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror Vendela gjør en deal med enten Lothe eller Lavrans, om å velge en av de til førstekjempe, mot at de tar ut Tore.

Tore kommer ikke til å bruke en kalori på å vinne en tvekamp, så det vil nesten blir en walk-over for den som møter han.

Anonymkode: d617c...9fe

Det tror ikke jeg, Tore er jo guttebassen til Vendela.

Skrevet
4 timer siden, Bossa Nova skrev:

Jeg synes det er merkelig hvis Vendela velger noen av damene som førstekjempe. Vil hun bli igjen og kjempe mot gutta, liksom?

I forrige sesong, så var vel hun vinneren  Laila Lockert (eller hva hun nå het) storbonde i uken før selve finsleuken. Da valgte hun faktisk en av de andre kvinnfolkene som førstekjempe, i steden for å velge ein av de guttene som fremdeles var igjen der. 

Det var jo forsåvidt ganske merkelig da, ettersom de guttene selvfølgelig var en del fysisk sterkere enn hun Lockert-damen. :P De satser kanskje på at finaleuken kommer til å handle veldig mye om kunnskap og kløkt, og at ren fysisk styrke ikke nødvendigvis beyr så veldig mye. 

Anonymkode: 37f01...922

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Bossa Nova skrev:

Kanskje hun ikke bryr seg så hardt om å vinne.

Anonymkode: 80cea...36a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...