Gå til innhold

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Fremhevede innlegg

Gjest Axl Rose
Skrevet
4 minutter siden, Mayana skrev:

Voldsomt til overreagering og unødvendig konflikt av både Linni og Vendela!

Kvinnfolk vet du. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sa Linni at hun ikke ville vaske Idas del av rommet eller diktet Ida det opp?

Jeg kunne ikke se at hun sa det. Uansett om hun skulle ha sagt noe sånt for en sladrekjerring Ida er og strategisk gjort for at Linni skal bli valgt som førstekjempe for å trygge seg selv.

Endret av teblad
  • Liker 3
Gjest Axl Rose
Skrevet
1 minutt siden, Sitronmelis skrev:

Vanskelig å tenke strategi? Kan vel ikke være så vanskelig å tenke seg at man burde få ut en av gutta før finaleuken mtp på styrke .. Syns Vendela var veldig urimelig mot Linni

Det er da alltid lite med styrke i finaleuka. Selve finalen er kunnskap. Så dumt å bare tenke på å få ut den sterkeste.  

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes Vendela snakker til Linni som om hun var et barn.  Hadde blitt irritert selv. Hun var ikke spesielt hyggelig mot Marna og Linni da de først kom heller. 

Anonymkode: 31a76...312

Linni oppfører seg jo veldig barnslig da.

Skrevet

Var nærmest umulig å høre hva som ble sagt mellom Linni og Vendela. de snakket i munnen på hverandre og Linni fikk nesten ikke slippe til. Mistet litt respekt for Vendela nå, nå viste hun en annen side av seg selv som vi ikke har sett.

Anonymkode: 9a2d1...52f

• Liker 6
Skrevet (endret)
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns faktisk Vendela var urimelig. Linni er ikke ferdig med "jobbdagen" og har ikke vasket Idas del av rommet. Ida har selv bekreftet at hun skulle ta sin del av rommet,men Vendela mener at Linni bare skulle ha tatt Idas del også. 

Anonymkode: bfa76...b50

Ida sitter faktisk og bare godtar det, det er ikke som hun gidder noe annet enn å lage mat. Kunne latt de andre sluppet til på kjøkkenet, synes jeg. Hun liker å bake, javel. Men de andre liker vel det også..

Endret av ♥Missy♥
  • Liker 7
Skrevet
5 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Kvinnfolk vet du. 

Heheheheheh ja ass!!

dust

Anonymkode: be830...90d

• Liker 4
Skrevet
11 minutter siden, karroo skrev:

Har mistet helt respekt for Vendela. Både hvordan hun behandler Linni fordi hun ser på henne som mindreverdig i Farmen, og hvordan hun snakket til Marna. Ikke greit i det hele tatt.. :opplyser:

Jeg tror litt på det Marna sa, Vendela er en kjempedame så lenge det er på hennes egne premisser. 

• Liker 18
Gjest Axl Rose
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Heheheheheh ja ass!!

dust

Ja de liker å lage drama dem vet du :) 

Skrevet
2 minutter siden, antbug skrev:

Linni oppfører seg jo veldig barnslig da.

Nei, det synes jeg ikke. Hun ble urettferdig behandlet og ble lei seg. Merker at hun er en følsom person.

• Liker 9
Gjest Bossa Nova
Skrevet
5 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Ja de liker å lage drama dem vet du :) 

Nei, vi liker det ikke. Har bare antennene ute hele tiden, på godt og vondt :)

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, det synes jeg ikke. Hun ble urettferdig behandlet og ble lei seg. Merker at hun er en følsom person.

Ja, lei seg ble hun, og hun er sikkert en følsom person. Jeg mener bare å si at hvis du oppfører deg barnslig er det ikke så rart om folk snakker til deg som et barn. Hun roper, hyler, banner hele tiden, baksnakker og lager et himla leven hele tiden. Hun oppfører seg som en tenåring av det oppmerksomhetskrevende slaget. Jeg synes Vendela er ganske tålmodig med henne, jeg.

Skrevet
21 minutter siden, karroo skrev:

Har mistet helt respekt for Vendela. Både hvordan hun behandler Linni fordi hun ser på henne som mindreverdig i Farmen, og hvordan hun snakket til Marna. Ikke greit i det hele tatt.. :opplyser:

Syns ikke akkuratt Linni behandler seg noe bedre som går å baksnakker. Noe Vendela sa hun hadde hørt, jeg hadde selvsagt blitt irritert om noen baksnakket meg. I grunn syns jeg Linni overreagerer litt på denne saken. 

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Hun har vært her kortest" er dette fuckings Paradise Hotel? 10 minuspoeng til Vendela, syns hun er direkte stygg mot Linni.

Slik er det hvert år, de vil alltid ha ut utfordreren. 

Anonymkode: 515b2...9b3

• Liker 5
Skrevet (endret)

Mistet respekten for Vendela jeg nå. Hun himler med øynene og maser på at Linni må begynne å vaske mens hun står og renser fisk. Snakker til henne som om hun er et lite barn. Skjønner godt at Linni ble frustrert og lei seg. Og den nebbete kommentaren da hun gredde håret!
Også irriterer det meg at Ida alltid skal ta all matlagingen fordi hun liker å bake.. La andre få slippe til også da! Linni hadde jo lyst til å hjelpe til med maten, og Ida kunne vel for søren vasket litt hun også.

Linni blir sikkert førstekjempe, da håper jeg hun slår Ida på hue og ræva ut! :duskedame:

Endret av loffen
  • Liker 14
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slik er det hvert år, de vil alltid ha ut utfordreren. 

Syns folka i Farmen pleier å være langt hyggeligere mot nykommerne enn det Vendela har vært. 

• Liker 6
Skrevet

Håper ukesoppdraget går til helv. At Linni gjemmer fisk i putetrekkene i siste liten. :briller2:

• Liker 8
Skrevet (endret)

Og hvis hun får kjeft kan hun si: De er jo renset og rene.  :vetikke:

:a034:

Endret av teblad
  • Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns folka i Farmen pleier å være langt hyggeligere mot nykommerne enn det Vendela har vært. 

Er vel eneste kommentaren til Marna som har vært direkte frekk mot utfordrende. 

Hadde Linni kanskje bare svart men det gjør jeg isteden for å klikke. Det lyser jo misforståelse av den greia der. Selvsagt blir Vendela irritert om hun tror Linni har sagt hun ikke tar Ida sitt, for ja de er et team og skal jo gjøre sammen. Og selvsagt blir Linni irritert om hun tror Vendela mener hun ikke jobber, de burde begge bare hørt hva den andre sa isteden for å klikke.

Og igjen Linni er ikke bedre selv som går å snakker slik om Vendela som i denne episoden. 

• Liker 4
Skrevet
17 minutter siden, loffen skrev:

Mistet respekten for Vendela jeg nå. Hun himler med øynene og maser på at Linni må begynne å vaske mens hun står og renser fisk. 

Ja,hva var greia med det??? Skjønner ikke Vendela at de må ha mat midt oppi ukesoppdraget? De har lite mat der,så det var vel bare kjempebra at Linni klargjorde fisken? Eller var det feil fordi Linni bare skulle vaske,selv om de i tidligere ukesoppdrag har tatt hensyn til hvem som har lyst til å gjøre hva? 

Anonymkode: bfa76...b50

• Liker 3
Skrevet

Jeg trodde aldri jeg skulle gjøre dette, men her tar jeg faktisk Linni i forsvar. Vendela var unødvendig frekk mot henne. Ja, Linni overreagerte absolutt, men det er helt tydelig at hun er skikkelig sliten og da gjør man gjerne det. Vendela lot ho knapt få lov til å forklare seg og hadde allerede bestemt seg. Og Ida da, det neket som bare satt der? Mistet fullstendig respekt for både Vendela og Ida denne episoden. Har egentlig likt begge to godt.

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...